Nah jo reggelt csajos reggel olyan 9:00 óra van!
Gyors szedd rendbe magad!
Kész is vagyok!
És láttam hogy Tom is fent van már!
Én : Jó reggelt Tom!
Tom : Jó reggelt szépség!
Én : Tom beszélhetnénk?
Tom : igen és mégis miről?
Én : hát mindenről ami köztünk van!
Tom : ezt most hogy érted de ugye nem az amire én gondolok!??
Én : lehetséges!
Tom : akkor hallgatlak mert meg öl a kíváncsiság!
Én : nah hol is kezdjem mivel már hónapok óta ez megy nallunk csak szex és több semmi Tom erre félbe szakít!
Tom : és ezzel most mia baj élvezzük egymást és ennyi
Én : Tom ne szakíts félbe már kérlek hagy mondjam végig
Még mindig én beszélek!
Én : nah az van Tom hogy én beléd szerettem és többet szeretnék tőled mint szex!!!
Tom : nah várjál már ezt egyszer már tisztáztuk hogy mi közöttünk semmi se lesz csak szex mikbe vagy hogy majd én a nagy Tom le állok nállad és ennyi hát azt felejtsd el kicsilány erre semmi esély ha nem tetszik ott az ajtó lehet menni!!
Én : míg ezeket mondta én a sirással küzködtem össze szedtem a holmimat és mondtam neki bukó paraszt szevasz én be vallom neked mit érzek és így kell bánni velem tudod mit felejts el de örökre számomat is töröljed!!
Nyitottam az ajtót de Bill ott állt és végig hallotta miket mondott nekem Tom
Bill : Tom te bunkó paraszt vagy végre egy csinos bombázó csaj el mondja neked hogy mit érez irántad te meg ilyen le kezelően beszélsz vele hát rohadjal meg Tom Kaulitz ott ahol vagy!!!
Én : ezt végig hallgatva és sírás már folytogatott és el mentem mert nem bírtam tovább de Bill utánam jött és annyit mondott!
Bill : hé fel a fejel csajszi nem ér ennyit az egész egy bukó paraszt tudom hogy a testvérem de tudom milyen ezért nem érdemes vele kezdeni mert mindig csak ezt teszi a lányokkal játszadozik velük nem te vagy az élső akivel ezt tette!!
Én : de én őszintén bele szerettem és fáj hogy így viselkedett de azért köszönöm aranyos vagy esküszöm ég és föld vagytok Tommal!!
Bill : igen hiába ikrek vagyunk még is mások vagyunk na de csajszi meny haza hívtam neked taxit közben és ki is fizettem!
Én : köszönöm Bill rendes tőled szia majd beszélünk!E közben mész haza felé de már nem bírtad ki hogy ne sírj
A taxiban iszonyú sírásba kezdtél bele!
Magadban : egy világ dölt össze bennem egy pár napig bizztos nem megyek suliba se nem bírnám ki hogy lássam Tomot!Haza értem!
Fel mentem Anya nem volt otthon már mert be kellet ugrania az ügynökségbe!
Fel szaladtam a szobámba és le ültem a sarokba és ordítottam egy nagyot hogy mierrttttttt! kurvára szeretem ezt a fiút!!!
Annyira magam alatt voltam és le mentem a konyhába és meg fogtam egy üveg bort és el kezdtem inni
Kaptam egy depressziót!
Itt a kép!Közben ki töröltem Tom számát engem ne keressen ezek után hogy lehettem ennyire hülye hogy bele mentem ebbe hogy csak szexszelünk
Hogy lehettem ilyen most úgy érzem magam mintha ki használtak volna
Mint egy darab rongyot!
Istenem segíts nem bírom!!! Könyörgöm hogy lehettem hogy majd a nagy Tom Kaulitz meg fog változni miattam!!
Közben meg ezt a zenét hallgattam!Innen folytatom!.....