Nah le szállt a gépünk értünk jött a Billék busza és azzal mentünk a hotelbe!!
Ez lesz a hotel ahol meg szállunk 4napra!Nah be csekkoltunk meg kaptuk a szoba kulcsokat nyilván Izza Bill egymással mi is Tommal!
Gus meg Georg külön szobába értitek ha lesz valami akkor ne legyen gyertya tartó!!
Nah ki pakoltunk és úgy döntöttünk hogy le megyünk a welnessz részlege!
Nah att vettük a fürdő ruhákat és a hotel könytösébe mentünk lefelé!
Egyszer csak én fel ismerek egy ismerős arcot ott a napozó ágyon! Egyszer csak majdnem ki ugrott a szívem nem hittem a szemeimnek!
Tom : kicsim mia baj miért nézzed azt az öreg embert!?
Én : gyerekek az a apám tudom hogy ő nézzétek a medálomba is itt a képe nézzétek!
Tom meg mindenki meg nézzték!
És tényleg az egyszerre!
Én most oda megyek és beszélek vele le szarom ha el küld a faszba meg akkarom tudni hogy miért hagyott engem el Anyával!Nah oda mentem!
Én : jó napot elnézést kérek hogy így ismeretlenül ide jövök de mutatnák magának valamit ami eléggé érdekes lehet számára is!
Apám : nah mutasd csak szia!
Én : tessék ebbe a medálba a maga képe van csak egy kicsit fiatalabb én a maga lánya vagyok!
Apa : neee komolyan ne viccelődj igen ez tényleg én vagyok és most mit vársz tőlem nem akkarok a életed része lenni sose akkartam az lenni!
Én : hogy teheted ezt el hagytál engem meg Anyát magamra hagytál amikor nagyobb szükségem volt volna rád te rohadék és tudom hogy autó versenyző is vagy sajnos ezt a tehetségét örököltem tőled mert én is eléggé jól vezetek de ez téged nem érdekel egész életembe meg akkartalak keresni de nem hittem hogy el jövök Párizsba és beléd bukkanok!
Apa : ne haragudj engem ezek nem érdekelnek hagyjuk egymást békén te meg én nem találkoztunk jó viszontlátásra!
Én : utoljára ezt mondtam ezt még meg fogod te bánni szevasz!!Én : össze estem és keservesen sírtam és ki rohantam az egész welnessz részlegből be a szobánkig!
A többiek utánnam rohantak!
Tom : nyisd ki kérlek kicsim mond el mi volt kérlek!
Én : hagyjátok békén engedjétek be Izzát őt szereném csak vele akkarok beszélni!
Izza : be ment!
Izza : mi történt kicsim bukó volt mi?
Én : olyan színten hallod ahh hogy nem ismerjük egymást meg minden nem vagyok a lánya stb ahh el jövök kicsit ki kapcsolódni és kibe botlok bele apámba!
Izza : a rohadék figyelj megse érdemel téged hagyad rá én meg anyukád mindig itt leszünk neked sőt Bill Tom meg az egész banda itt van melletted sose leszel egyedül mi itt leszünk neked örökre!
Én : meg öleltük egymást szorosan és azt mondtam köszönöm istenem mi lenne velem nélküled hisz mindig te voltál nekem Anyán kívül! Tik vagytok a családom!
Izza : nah az van hogy fiúknak próbára kell mennie és egy jó ideig nem jönnek vissza mi lenne ha bele vettnénk magunkat a városba?!
Én : jó ötlet mennyünk akkor de Tomeknak szóljunk róla?
Izza : nem mert ez csajos nap annyit mondunk hogy itt leszünk a szobába meg minden nézzünk filmet csajoskodunk! Stb!
Én : jó okes én benne vagyok nem kell folyton mindent tudniuk mert folyton aggódnak de amikor ők nem voltak akkor is tudtunk magunkra vigyázni!!
Izza : így van nem kell béby csősz mellénk!.
Ki jöttünk a szobából és a 4fiu kérdezte Nikitől hogy minden rendben van e?
Én : igen de ha nem bánjátok amíg ti próbán vagytok mi itt leszünk Tom a mi szobánkba és filmezünk meg stb!
Tom meg Bill : bizztos nem akkartok jönni a próbára?
Én meg Izza : nem most Nikinek kell egy kis kikapcs jó nagyon csúnyán tett neki az apja!
Fiúk egyszerre : jó ha vissza jöttünk akk meséld el kérlek!
Én : mindekepp!
Tom : meg csókoltam és össze pakoltunk a próbára akkor csajok majd olyan este felé jövünk de dobunk egy smst hogy mikor is jó sziasztok!! Vigyázzatok magatokra!