Nah ott tartottam hogy már nekem meg lettek a képek a fotós oda hívott hogy nézzem meg persze Tom is oda jött hogy meg nézze ilyenek lettek!
Én : ahh isteniek köszönöm szépen hogy itt lehetem!!
A fotós : igazán ugyan ha lesz még ilyen feltétlenül gyertek!
Én : rendben szívesen mindenképp!
Nah de akkor áljunk neki Izabellaval is!
Tom : nagyon szexy és dögös voltál végig Niki remélem a legközelebbire is el jöhetek de már úgy szeretnék mint a pasid!!
Én : meg lássuk Tomikaaa! Ezt elég perverzen mondtad Tomnak!
Tom : ahhh imádom ezt a csajt meg halok!!
Ilyenek lettek!.
Bill így nézzte amíg pózoltNah de a fotós Izzabella te is készen vagy gyere és nézzd meg Bill fel ált és ő is meg nézzte!.
Bill : uristen kicsim gyönyörű és szexy vagy ügyi voltál végig!!
Izzabella : köszönöm életem! Szeretlek meg csókolta!
A fotós nah lányok 3nap múlva ki küldöm nektek postán és ha szeretnétek akkor lehet sok ilyen fél kérést vállalhatok majd!
Én meg Izzabella egyszerre mindenképpen jövünk kinem hagynánk!
Tom : Niki nekem adsz majd egy pár képet?
Én : miért is hogy egésznap rángasad a faszod!! Hihi
Tom : öhmmm lehet
Én : magamba adok neki csak azért is hogy hagy egye a fene meg!
Én : rendben Tom Kaulitz adok neked képeket aztán jó legyél este!! Röhögtetek minda 2en
Bill : nah csajok menyetek öltözetek átt és ha mindenki benne van akkor este ennek örömére el megyünk így 4en bulizni most Niki kérlek ne hozzd magaddal Márkot!
Én : rendben felőlem
Bill : de ne is szólj neki Bill azt tervezte magába hogy ha törik szakad össze hozza még ma ezt a két jó madarat!!
Tom : Niki akkor táncolni fogunk?
Én : lehet lehet Tomikaaa!
Tom : örülök annyira szeretlek Niki Berger!
Én : jó lehet neked Tom Kaulitz
Magamba én is szeretlek te majom!
Tom : kicsit szomorú volt de nem érdekelte akkor is szeretni fogja míg világ a világ!!!
Bill és Tom így vittek ki minket a kocsihoz mert most nagyon ügyik voltunk úgy éreztük magunkat mint a hercegnők!Nah innen folytatom!
A bulival