Párizsi Utazás! 4esbe

16 2 0
                                    

Nah ott tartottam hogy el mentünk kajálni!.
Tom engem fotozgatott míg ettem a pizzámat!

Közbe att költöztünk Izzával mert vittünk magunkat váltó ruhát!
Nah a kis sunyi még fotózgat engem!
Én : Tom miért ne fotózz már!.
Tom : ne csináld már kicsim olyan cukin eszel!.
Én : jólvan nah de ez volt az utolsó hogy sunyiba le kapsz!
Na meg ettünk mindent és Tomnak meg Billnek volt egy nagy bejelentése nekünk!
Bill : csajok most figyeljetek rám!
Én meg Izza : nah mondjad Bill mi lenne az?
Bill : nah csajok arra gondoltunk Tommal hogy el vinnénk titeket Párizsba!.
Én meg Izza : neeeeeeee uristen komolyan mondjátok?
Bill és Tom : igen komolyan mondjuk ma este indul a gépünk!
Én : uristen Tom imádlak kis romcsiba ahhh el sem hiszem köszönjük!.
Bill : de ez még nem minden csajok mert van nekünk egy tengerparti házunk és ott fogunk egész nyáron lenni így 4esbe mit szóltok hozzá?
Én meg Izza : uristen túl szép hogy igaz legyen! Szeretünk titeket meg csókoltátok egymást és mindenki haza ment össze pakolni!!!
Nah haza dobtam Izzát el köszöntünk a fiúktol majd ők jönnek úgy is értem meg Izzáért!
Na haza értem Anya is haza ért velem külön kocsival!.
Anya : szóval Párizs nagyon fogsz hiányozni kis lányom és egyébként nem is mesélted hogy lesz egy saját zenéd is!
Én : igen Anya hamarosan ha minden jó fellépések stb turné vár rám!.
Anya : azt hittem modellkedni szeretnél nállam!
Én : igen úgy volt de attól függetlenül fogok nállad is dolgozni sose foglak cserben hagyni!
Anya : tudom kicsikém annyira szeretlek nekem csak te vagy vigyázzatok nagyon magatokra és hívj írj nekem és képeket is küldj hogy milyen volt Párizs!!
Én : rendben Anya mindenképp hiányozni fogsz!
Anya : még valamit kislányom sajnos nekem el kell költöznöm Londonba mert most nagyon sokáig ott kell lennem és úgy döntöttem ki költözök oda ha valami bármi van gyere ki nyugodtan hozzám a házat ami itt van a nevedre irattam kicsi korod óta tiéd lehet!
Én : ez most komoly Anya enyém ez a gyönyörű házunk?
Anya : igen ha akkarsz élhetsz egyedül mivel felnőtt vagy és szerintem már ideje hogy egyedülálló legyél de ha bármi van tudod hol találsz engem kicsikém ez a én ajándékom neked egy saját ház!
Én : nagyon szépen köszönöm szerintem meg beszélem Izzával hogy költözzön ide hisz olyan nagy ház ez kell a társaság!.
Anya : csak nyugodtan Izza olyan nekem mintha a másik lányom lenne de ez a ház a tiéd azt hozol ide akit akkarsz nah de meny és pakolj össze az útra szeretlek kis lányom örökre!. Én : én is téged Anya!!

Barátság Extrákkal!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora