Nah másnap reggel van össze pakolunk ki csekkoltunk a hotelból és irány a reptér!
Nah oda is értünk kb 20percre rá indult is a gépünk!
Tom : nah kicsim újra otthon leszünk de össze pakolunk és mehetünk le a házunkhoz!
Én : már alig várom de én előtte ha nem baj taliznák Izzával!.
Tom : dehogy nem gond majd írj vagy hívj ha indulhatunk érted!
Én : rendben szólok szeretlek adtam neki egy puszit és utaztunk eléggé unalmas volt zenét hallgatunk meg egyebek semmi különös!
Kb 3óra hossza múlva meg is érkeztünk!
Bill : hívok egy taxit Gus te meg Georg nektek is hívok egy külön taxit és ki fizetem nyugi csak mert nem fér el a csomagjaink!
Gus : rendben akkor majd a háznál tala skacok császtok Nikinek adtunk Georgal egy ölelést és 2puszit és mentünk!
Nah de Tom meg Bill be pakolt és be szálltunk és elsőnek az én házamhoz vettük az irányt!
Kb fel óra és ott voltunk egy kisebb dugóba szorultunk de nem volt vészes nem sietünk!
Nah meg is érkeztünk mondta a taxis!
Tom : nah kicsim ki pakolom a cucaidat és be viszem neked és akkor jövünk érted Billel addig légy jó kicsikém szeretlek meg csókoltuk egymást és mentek is tovább!Istenem otthon édes otthon végre van egy saját kecom istenem el se hiszem ha bár Anya nagyon hiányzik vajon mi lehet vele fel is hívom!
<<Telefon beszélgetés>>
Ki cseng!
Én : halo szia Anya hogy vagy miujság Londonba?.
Anya : semmi kicsikém annyi hogy meg ismerkedtem valakivel és nagyon boldog vagyok vele olyan úriember figyelmes és nagyon törödő velem!
Én : uristen Anya ennek örülök rád fért már szerintem majd szeretném meg ismerni ha lehet!
Anya : mindenképpen be mutatom neked és milyen volt Párizs?
Én : uhh Anya fantasztikus énekeltem Billel és imádták sőt tombolt a közönség és egy valami volt ha el mondom úgy se hiszed el!.
Anya : mond mi történt!
Én : hát be csekkoltunk a hotelba ahol meg szálltunk 4napra és mihest mindennel kész voltunk le mentünk a welneszes részlegbe és nem hiszed el még én is alig hittem el de Apám is ott volt akkor!
Anya : nem mondod komolyan ott volt az a hálátlan senkiházi és te beszéltél vele?
Én : igen beszéltem vele de nem nagyon akart velem le tagadott nem vagyok a lánya stb!
Anya : tipikus mindig is ilyen volt magával foglalkozott sose volt rád tekintettel az elején örült hogy te vagy neki de nem tudom hirtelen be kattant!
Én : nem is érdekel nekem te meg Izza aki a családomat ki tölti Apám meg mehet a francba ha nem kellek neki így járt majd báni fogja úgy is előbb utóbb!.
Anya : így van kicsim ne foglalkozz semmivel és a zenei karriered hogy áll?
Én : hát most megyünk egy tengerparti házukba Toméknak és azután fel keresem a menedzsert!
Anya : rendben kislányom örülök hogy jó minden magad körül szeretlek és vigyázz magadra jó puszii!
Én : én is szeretlek Anya hiányzol majd hamarosan meg láttogatlak majd!
Anya : rendben szia kicsikém!
Én : szia Anya puszii!<<<<Telefon beszélgetés vege>>>
Nah de ma mindenképp szeretnék Izzával talizni!.
Gyors írok neki egy smst!
Kb 20perc múlva jött a válsz tőle!