A Baleset!

27 1 0
                                    

Nah ott tartottam hogy karamboloztak egy másik kocsival és súlyosan meg sérültek!.
Evelin Dávid könnyedén de Niki eletveszélyes állapotban volt!
A ki jött mentősöknek újra kellett éleszteni ami sikerült de eszméletlen állapotban volt utána és hívtak azonnal egy mentő helikoptert!
Azonnal be is szállították Evelint meg Dávidot mentős kocsival ők könnyebb sérülésekkel meg uszták!
Kb 15-20perc és ott is voltunk a kórházban! Le szálltunk és azonnnal rohantak befele velem!
Addigra már a Fő orvos várt!

Orvos : mi történt!?
Mentős kollega : nagyon súlyos autó balesetet szenvedtek 3man utaztak de ez a lány szenvedett súlyosabbat!
Orvos : azonnal vinni kell a műtőbe vért is hozzanak neki nagyon sokat vesztet élet halál között lebeg!!

Kb 2órás volt a műtétem és halistenek meg tudták menteni az életemet stabilizálták az állapotomat de kómában feküdtem!

E közben Billeknél haza érték és nem voltak fáradtak és kicsit le ültek minda 4en tvzni! Kapcsolgatták és egyszer csak a híradón hagyta Gus csendbe legyen mindenki lehet valami fontos dolgot mondanak csend!!!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


E közben Billeknél haza érték és nem voltak fáradtak és kicsit le ültek minda 4en tvzni! Kapcsolgatták és egyszer csak a híradón hagyta Gus csendbe legyen mindenki lehet valami fontos dolgot mondanak csend!!!

<<<Híradó >>
Köszöntöm önöket ez a késő esti híradó!
Váratlan tragédia törten az atópályán!.
3fiatal nagyon gyorsan mentek az autóval és bele száguldottak egy másik gépjárműbe súlyosan össze roncsolodott a minda két gépjármű
2 lány és 1 fiú ült a autóban a fiú vezetett a mentősök tették a dolgukat a redőrők helyszíneltek és meg találtak egy lánynak a iratait a másik 2nek még keresik!
Niki Berger az egyik súlyosan meg sérült autó baleset áldozatta!
Igen igen!
Most kaptam a hírt hogy mentő helikoptert is hívni kellett a helyszínre Niki Berger állapot súlyos!
És vajon túl éli azt még nem tudjuk de ma a esti híradóban minden meg tudunk!
Köszönöm a figyelmet viszont látásra!!
<<<Híradó vége>>>

Bill : atya uristen úgy tudtam de úgy tudtam hogy Nikinek baja esik szent egek!
Tom : nah jo ez nem játék aggódom érte mi lehet vele istenem a faszomba már bármi lesz vele az a én hibám!
Gus : uristen miért Niki miért pont vele ahhhh fel sem fogom!
Georg : nem jutok szavakhoz szent ég mi lesz vele ha nem éli túl!

Bill : reggel mindenképp be kell menni hozzá!
3fiu : igen mindenképp istenem!!

E közben kórházban!
Amíg engem műtőtek láttam egy feher fényt és kezdtem egyre közelebb hozzá de vissza hozztak engem az orvosok!
Amikor mentünk a kocsival az olyan jó volt egyszerűen szabadnak éreztem magam mint még soha álmomban se gondoltam hogy ebből nagy baj lehet és tessék itt vagyok kómába!

Orvos : értesítem az Anyát!
<<<Telefon beszélgetés>>>
Orvos : jó estét kívánok hölgyem a lánya kórházba került súlyos balesetet szenvedett ma!.
Anya : jó estét uram isten és jól van?
Orvos : igen 2órát műtőben volt és stabíl az állapota de sajnálattal közlöm hogy kómában van a kedves lánya sajnálom!. Kérem hozzon be neki pár személyes dolgot holmit!
Anya : rendben sietek ahogy tudok doktorur viszhal!

Anya amilyen gyorsan csak tudod repült haza Londonból!

Másnap reggel!

Bill : fiúk mennyünk szedjük össze magunkat és mennyünk siessünk be Nikihez aggódom!
Tom : várj gyors össze kapjuk magunkat mehetünk azután!
Bill : jó siessetek akkor!
Nah mindenki kész lett és ültünk a kocsiba Toméval mentünk!
Tom annyira gyorsan ment nyomta nagyon a gázt de nem érdekelt minket minél hamarabb oda akartunk érni!

Nah 15-20perc múlva oda is értünk!
Be mentünk és azonnal a recepcióhoz vettük az irányt!
Bill : jó reggelt hölgyem meg tudná mondani hogy Niki Berger melyik szobába fekszik?
Hölgy : jó reggelt uraim én nem adhatok fel vilagosítást de hívom maguknak az Orvosát ő több mindent tudd maguknak mondani!
Bill : köszönjük!
15perc múlva jött is Niki orvosa!
Bill : jó reggel doktor úr Niki hogy van hol van most?
Orvos : jó reggelt maguknak is Nikinek átt kellet esnie egy nagyobb műtéten 2óra hoszzás volt most stabíl az állapota de sajnálom kómában fekszik oda fent! Előre figyelmeztetem önöket nem szép látvány sajnos és nyugodtan fel mehetnek hozzá kell neki az hogy beszéljenek hozzá!
A 4fiu : rendben köszönjük melyik szobába fekszik?
Orvos : 56os szobába!
Bill : rendben köszönjük
Orvos : kérem legyenek halkan mert nagyon sok beteg fekszik azon a színten!
Bill : rendben!

Nah gyors fel mentünk a liftel és mentünk amíg nem találtuk meg az 56os szobát a folyosó végén volt!

Be nyitottunk és valami borzalmas volt láttni így Nikit! Tom : istenem Niki miért tetted ezt maggadal ha bármi bajod lesz én azt sose bocsátom meg magamnak! Bill : istenem Niki maradj velünk nem hagyhatsz itt minket légy erős kérlek! Gus : ohh ist...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Be nyitottunk és valami borzalmas volt láttni így Nikit!
Tom : istenem Niki miért tetted ezt maggadal ha bármi bajod lesz én azt sose bocsátom meg magamnak!
Bill : istenem Niki maradj velünk nem hagyhatsz itt minket légy erős kérlek!
Gus : ohh istenem Niki maradj itt velünk ezt te nem érdemled hogy szenvedj!
Georg : istenem szóhoz se jutok egyszerűen borzalmas téged így láttni de ha fel ébretsz el mondom neked hogy mennyit is jelentesz nekem szeretlek és szerelmes vagyok beléd Niki Berger!
Tom : nem haragszom rád Georg csak annyit ígérj meg nekem hogy nagyon fogsz rá vigyázzni és óvni fogod őt ha már én nem tudtam!
Georg : rendben ezt itt meg ígérem!

Én : végig hallottam miket mondtak nekem válaszolni akkartam de nem tudtam válaszolni istenem annyira rossz hogy itt vannak de én nem tudok meg szólalni! És nagyon jó hallani hogy Georg szeret engem és nem veszekednek Tommal! Ha bár nem tudom mi lesz még velem de azt tudom hogy fel kell épüljek de nagyon gyorsan nem akkarok sokáig kórházban lenni!

Barátság Extrákkal!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora