Nah jo reggelt!
Tom : jó reggelt hercegnőm nah milyen nap van?
Én : pfff nem tudom miért?
Tom : hát ma megyünk a stúdióba énekelned kell!
Én : ahh nem fog ez menni nekem kicsim!
Tom : ne butáskodjál menni fog ott leszek végig veled semmi baj nem lesz!
Én : rendben ha ott leszel végig velem akkor baj nem lehet!
Én : akkor készüljünk össze!
Tom : imádlak kicsikém!!
Én : én is téged hercegem!
Bill meg Izza is idő közben fel keltek!
Egyszerre : jó reggelt szerelmesek!
Mi : nektek is jó reggelt szerelmesek!
Tom : Bill tudod ma menni kell a stúdióba!
Bill : igen tudom nem felejtettem el Izza : uristen babám ma lesz az első zenéd!!
Én : mi lesz ha el szúrom??
Egyszerre : nem fogod el szúrni mi itt leszünk bármi legyen melletted állunk!
Nah akkor készülődjünk el!!Nekem ez volt a szettem nem vittem túlzásba!!
Tomnak a kocsijával mentünk!Nah akkor mindenki kész kérdezi Bill!
Egyszerre : igen mehetünk!!
Tom : gyere baby!
Én : megyek csak izzgulok kicsikét!
Tom : tudom de nem lesz tényleg semmi baj életem ügyes leszel szeretlek!
Én : köszönöm hogy itt vagy nekem szeretlek!!
Bill : istenem Niki ha minden jó akkor fel léphetsz velünk!!
Én : komolyan?
Tom : igen életem komolyan!
Én : köszönöm még átt gondolom majd ha minden jó akkor szívesen énekelek veled Bill!
Bill : rendben nah akkor menjünk!!!1óra és ott voltunk!!
Ezt a zenet énekeltem!
Tom : azta kurva élet istenem annyira gyönyörűen énekel az én asszonyom!
Bill : ős tehetséggel bír!!
Izza : istenem mindjárt el sírom magam annyira szépen énekel olyan tisztán ahhh!! zene fülleimnek!
A producer : nah így tovább folytasd Niki eddig nagyon jó!!
Én : rendben köszönöm hogy itt lehetek!
Nah vegyük újból!
1 2 3!
Ujra énekeltem!
Kb vagy 3hosszáig itt voltunk
Producer : nagyon jó istenien énekelsz drága ha van kedved ezt folytatni akkor beszéljük meg a részleteket és hallgasd meg most hogy milyen profi vagy!
Nah neki láttunk hallgattam magamat!
Én : uristen ez én lennék el sem hiszem hát már nem azért de nagyon jól nyomom az a nagy ego!
Tom : úgy imádom a hangját istenem meg azt a nagy arcát amikor magáról van szó!!
Bill : csak el ne szálljon magától! még az elején van!
Tom : el szálljon fogd be irigy vagy hogy jól énekel most már nem csak egy énekes lesz itt rajtad kívül!
Bill : kuss legyen már nah jolvan féltékeny vagyok nah de büszke is rá mert tényleg tehetséges!!
Tom : csak az én csajom!!
Izza : nekem meg csak a legjobb barinőm!!
Én : nah akkor uram örültem hogy itt lehetem és hívni fogom a dolgok miatt még köszönöm még egyszer viszont látásra!
Producer : nyugodtan tegezz!
Én : rendben akkor szia!
Én : nah milyen voltam skacok?
Egyszerre : egyszerűen imádtunk ügyes voltál nagyon gratulálunk neked!!
Én : köszönöm nektek hogy el hozzátok ide!
Tom : ugyan kicsim szeretlek és nah mi volt mit beszéltetek?
Én : hát még párszor be kell jöjjek de úgy nézz ki hogy hamarosan nagy színpadi fel lépés turné stb lesz!!
Tom : szóval turné akkor nem sokáig leszel itt mondta szomorúan!
Én : hát lehetséges kicsim tudom hogy nektek is lesz fel lépésetek és lehet nem tudok már ott lenni sajnálom életem!!
Bill : ügyi voltál de miaz hogy nem jösz a fellépésünkre?
Izza : igen Niki gyere!!
Én : meg beszélem a producerrel hogy maradjak kicsit és énekelhesek Billel!
Tom : hát én is így gondoltam nah de mennyünk kajáljunk meg valahol!Innen folytatom tudom kicsit rövid de nincs kedvem írni! Innen is SORRY!!