Nah a pincér hozta is az italokat a vacsorára még egy kicsit még várni kellett!!..
Én : ha meg bocsájtotok én el ugranék a mosdóba..!
Márk : meny csak nyugodtan!
Bill : én is ki megyek egy pár perc és itt vagyok adtam egy puszit Izabellának!!
Nah gyors utol érem Nikit mert beszélni szeretnék vele
Bill : Niki várj meg beszélni szeretnék veled egy kicsit!
Én : nah miaz mondjad csak!!..
Bill : őszitén szereted te Márkot!??vagy csak féltékennyé akarod tenni a bátyámat?
Én : figyelj az őszíntét meg válva csak féltékennyé akkarom tenni Tomot had szenvedjen kicsit ahogy én szenvedtem miatta!!
Bill : értelek teljes mértékben meg értelek de Tom nekem be valotta hogy már régóta szerelmes beléd csak magának se akkarta be vallani!....
Én : hát sajnálom mind1 Bill menjünk vissza!
Vissza is mentünk és már addigra ki is hozták a kajákat!!Ez itt Bill és Izabella!.
Ez meg Márk és Én!
Nah vacsorázgattunk amikor egyszer csak Tom be toppan!!
Tom : lám lám lám 4esbe 4esbe Bill te rád nagyon haragszom úgy tudtam te is gyülölöd Márkot!!
Bill : miket beszélsz itt ember am nem veszed észre magad hogy mindenki minket nézz!!
Tom : hagy nézzenek kit érdekel!!..
Márk : ne haragudj Tom de húzzál innen mit képzelsz magadról hogy meg zavarod az esténket!
Én : megse mertem szólalni!
Tom : akkor gyere játszuk le ha ennyire nagy a pofád Márk!!!!!!! Ökölbe volt Tomnak a keze hot eres volt!!!
Márk fel ált és oda ment és el kezdődött a bunyó!!