Nah ott tartottam hogy beszélgettek Tomék és sajnos haza kellet menniük!
Másnap van Anya meg érkezett!Nah Anya is meg érkezett hozzám de nem egyedül érkezett hozta a mostani párját is!
Doktor : Jó reggelt Mrs Berger! a lánya 56-os szobába fekszik oda kísérem önöket!
Anya : Jó reggelt Doktorúr! Rendben be mehetünk minda 2en?
Doktor : igen persze de beszéljenek hozzá nagyon sokat hallja magukat csak még nem ébredt fel sajnálattal!
Anya : bizzok benne hogy hamar fel fog kelleni Doktorúr erős lány mindig is az volt!
Doktor : ebben reménykedem én is! nah de meg érkeztünk majd hamarosan jövök hozzá addig is legyenek nyugodtak jó kezekben van a lánya!
Anya : köszönöm Doktorúr!Be mentünk Erikkel és nézztük borzasztó látvány volt így látni a lányomat de hiszek benne hogy fel fog épűlni!
Anya : itt vagyok kicsi kincsem és Erik is itt van velem mindig itt leszünk neked bármi legyen édes istenem hogy teheted ezt magaddal kicsim miért miért volt az oka!
nem bírtam ki hogy ne sírjak alig tudott a párom meg nyugtatni!
Erik : nyugodj meg édesem itt vagyunk semmi baj nem lesz Niki nagyon erős lány bizztos lehetsz benne küzdeni fog az életéért!
Anya : jó rendben meg próbálok meg nyugodni de nehéz így láttom az egyetlen kicsikémet!
Erik : tudom szívem tudom borzalmas ami vele történt felfoghatatlan hogy pont olyanokkal történnek meg a legrosszabb dolgok akik megse érdemlik!E közben Toméknál!
Bill : fiúk megyünk ma be Nikihez?
Georg : én tuti megyek nem tudom ti hogy vagytok vele?
Bill : én mindenképpen megyek!
Gus : én is!
Tom : gyerekek én nem megyek ha nem baj nekem most ez nem megy nincs szívem így látni Nikit!
Bill : meg értsük valahol a te hibád is!
Tom : igen és ezért nem vagyok képes minden egyes nap látni hogy mit tettem vele!
Bill : rendben tesó akkor majd jövünk!
Tom : rendben majd meséljetek!
Bill : okes nah szia!20perc múlva ott voltunk már tudták kik vagyunk és mentünk fel a szobájába de meg láttuk hogy Nikinek az Anyukája és egy csávó van bent!
Be mentünk köszöntünk nekik!
Anya : ohh sziasztok fiúk hát Tom hol van Nikinek a barátja!?
Bill : az a helyzet Mrs Berger hogy Niki meg Tom nem rég szakítottak de nagyon csúnyán váltak el!.
Anya : hogy tessék akkor valahol Tom is hibás hogy a lányom itt fekszik! istenem nah nehogy a szemem elé kerüljön ezt nyugodtan meg modhatjátok neki!.
Bill : rendben de most ne ezzel foglalkozzunk hogy van Niki mondtak már barmit hogy mikor fog fel kelni!.
Anya : nem tudom fiúk apropó be mutatnám nektek a páromat Erik Müllert!
Erik : örvendek nektek fiúk!
Kezét fogtunk mindannyian vele!
Bill : mi is örülünk hogy találkoztunk!
Anya : szóval fiúk nem tudom hogy mikor kell fel az orvosok se tudnak egyenlőre semmit se mondani csak reménykedni tudok hogy fel kell erős!
Bill : igen erős csajszi mi is így ismertük meg nem tudom még én se fel fogni hogy Tom miért szakított vele Niki egy nagyon szerethető lány!
Anya : köszönöm hogy ilyen szépeket mondasz a lányomrol csak az a helyzet Niki mindig is kamasz kora óta ki csapongó életet élt amióta meg tudta kamaszkorában hogy az apja el hagyott minket és nem érdeklődőtt felőle! de nem gondoltam hogy idáig fog fajulni a dolog!
Bill : uristen Niki akkor azért nyúlt drogokhoz is!
Anya : hogy tessék drogozott is!
Bill : igen sajnos!
Anya : atya uristen!! Sírtam és sírtam nem bírom fel fogni hogy juthatott idáig a kis lányom! Istenem segíts!!!
Georg : ne tessék sírni minden rendben lesz én itt leszek a lánya mellett éjjel nappal is ha kell mert nagyon szeretem!
Anya : hogy érted hogy szereted?
Georg : ahogy tetszik érteni szeretem a lányát azóta amióta meg láttam!
Anya : figyelj nagyon örülök ennek hogy szereted a lányomat de nem hiszem hogy majd neki egy szerelemre lesz szüksége!
Georg : tudom tudok várni rá de az jegyezze meg hogy nem mozdulok mellőle életemet adnám neki legszivessebben cserélnék vele helyet hogy most én feküdjek ott és ne ő!
Anya : istenem köszönöm láttom akkor te őszintén gondolod a lányommal jó ezt hallani!
Georg : ez a igazság mindent meg teszek a lányáért hogy jobban legyen majd!
Anya : egyepként nem mondott nektek valamit amikor utoljára láttátok vagy valami?
Bill : igen annyit amikor veszekedtek Tommal és össze pakolt annyit mondott hogy el kezdi az énekesi karriert és hogy Hollywoodba költözik utánna és hogy nem fogjuk látni egy jó ideig!
Anya : igen az tudom hogy énekes akkar lenni szóval Hollywood ebben én nagy mértékben támogatni fogom nagy lány oda költözik ahova akkar mivel én modellekkel foglalkozom nallam is dolgozni fog!.
Georg : de ha el költözik én azt nem bírom ki!
Anya : bizztos nem mostanában fog el költözni bizztos itt kezd majd fellépéseket szervezni magának! bizztos lehetsz benne Georg hogy sokáig itt lesz Niki!
Georg : huh akkor jó meg nyugodtam nem bírnám ki hogy ne lássam őt!