Nah akkor ott tartottam hogy össze jöttünk!
Bill : ennek örömére ünnepeljük meg a szülinapodat meg azt hogy össze jöttetek végre de nincs itthon semmi pia meg semmi!
Tom meg Én : el megyünk be vásárolunk mi elég sok pénzt kaptam a divatbemutató után már eléggé égeti a zsebemet!!
Tom : nem nem te fogod fizetni életem majd én meg Bill rendezzük!
Én : ahh istenem jolvan de azért én is veszek pár dolgot estére nekünk! Eléggé huncuttan mondtam Tomnak!
Tom : nekünk mit értesz ezen?
Én : majd este meg láttod rajtam!
Tom : ahh csajszi nem birok magammal nem húzd az agyam mert mindjárt fel viszlek a szobámba!!
Bill : ne most gyerekek menjetek akkor gyors vásárolni!
Tom : nah akkor go kicsikém!Tom : istenem köszönöm hogy vagy nekem és hogy végre az enyém vagy és senki másé se lehetsz mert nem erszetelek el!
Én : én is köszönöm hogy itt vagy velem és ilyen sokáig ki tartottál szeretlek életem kicsi Tomi babám!
Tom : hogy hívtál hercegnő? Neked szabad így hívni de csak neked életem adtam neki egy jó hosszú csókót!
És indultunk is!!!
Kb 45-perc és ott voltunk rohadtul jól vezet Tom!
Én : életem kurva jól vezetsz!
Tom : hát nah ilyen vagyok az a nagy egoo!
Én : istenem az a jó egoja neki imádom én se vagyok semmi amikor vezetek csak szólok mert apám am autó versenyző a véremben van!
Tom : nah akkor vissza felé te vezetsz hagy nézzem meg hogy milyen az én kicsikém ahogy vezet!
Én : rendben majd kösd be magad jól!Nah meg is érkeztünk!