Nah csajszi 8:00 ideje fel kelni gyors zuhany stb sminket most nem teszek fel!
Le mentem meg reggelizni egyszercsak meg csörren a telom ki lehet az ilyenkor??
Izzabella volt az!
Én : szia csajszi mizujs?
Izzabella : van egy remek hírem ennek fogsz örülni!
Én : nah mond csak!!
Izzabella : ma 10:00 órakor fotózásra megyünk!!.
Én : hogy érted hogy megyünk?
Izzabella : hát Bill is meg Tom is jönn!!.
Én : ahh ne hát most ez komoly Tom is jönn!!
Izzabella : jaj hagyad csak arra koncentrálj hogy milyen dögösek leszünk!!
Én : és kivel fogunk dolgozni!?
Izzabella : CALVIN KLEIN!
Én : uristen a kedvenc márkám!! már alig várom hogy mennyünk akkor puszi!
Izzabella : szia puszii
Nah akkor gyors keresek valami kényelmes ruhát mivel ott úgy is lesz sminkes meg minden így most azt nem csinálok se hajat se!Ezt a szettet választottam!
Nah csajos kész is vagy itt vannak Billék.!!
Sziasztok!
Tom : szia Niki mivel most Bill kocsijával jöttek nekem hátra kell ülnöm Tomhoz!
Ilyen kocsija van Billnek!Nah mehetünk srácok mondta Bill!!
Én : igen már annyira várom hogy fotozanak minket Izabellával!!
Tom : bizztos jók lesznek gyögyörűségem rólad csak jó képek születhetnek!
Én : chhh kis nyalízós de am igazad van rólam csak jók elő jött a kis egom és am is direkt tettem magam Tomnak hagy egye a fene őt!! Hihi
Tom : magában istenem ez a nő meg őrít kis egosom pont olyan mint én annyira össze illünk!
Közbe Bill és Izabella elől!