Nah jo reggelt csajos 9:00 óra van halistenek ma nincs suli!
Egyszer csak azt hallom hogy valaki szuszog mellettem de nem láttam hogy ki az annyira be takarózott bizztos Márk akkor adok neki egy jó reggelt csókot!
De nem Márk volt az hanem Tom!
Mia büdös faszom történt tegnap ahh jó hülye helyzetbe hozztam magam nem kellett volna annyira szét csapni magam ahh most mi lesz velem ha ezt Márk meg tudja tuti szakít velem istenem mit tettem hülye picsa vagyok esküszöm!
De csend mert ébredezik!
Tom : jó reggelt komásan mondta!
Én : jó reggelt neked is mia fasz történt tegnap?
Tom : le feküdtünk és nagyon rám másztál tegnap nem bírtál magaddal Nikike!
Én : uram istenem mit tennem de nagy ribanc vagyok istenem ezt nem tudatja senki érted senki!!!
Tom : egy ne mondj magadra ilyet mert nem vagy az és én élveztem és szeretlek Niki Berger!!
Én : Tom kérlek ne nehezítsd meg a dolgomat!
Tom : kérlek hagyd ott Márkot legyél velem tudom hogy én kellek neked tudom!!
Én : nem Tom nem nem kellesz!
Magamba : ohh dehogynem igen is kellesz csak huzzni szeretném még az agyát meg akkarom tudni hogy mennyi ideig tudd várni rám és mennyire ki tartó!
Tom : Niki én érzem hogy rám van szükséged!
Közbe am fel öltöztetek és ezt a bájcsevejt a fürdőszobába beszélték meg!.Tom : így nézzet lefelé Niki tudom hogy engem szeretsz ne tagad kérlek!
Én : figyelj régen szeretelek de amikor el utasítottál egy világ omlott bennem össze érted!
Tom : igazán sajnálom vagy már 1000szer meg bántam amit mondtam meg tettem veled! Kérlek bocsáss meg és kezdjük egy új lappal!
Én : figyelj Tom új lappal kezhetünk hogy első sorba ezt ami kettőnk között történt azt senki de senki se tudatja meg és másodszor mennyünk reggelizünk meg!
Tom : ezek után még reggelizni is van kedved velem!?
Én : hát nem engedhetlek el így hogy ne csináljak neked egy finom reggelit!
Tom : köszönöm aranyos vagy akkor nem mondok semmit Niki senkinek!
Magamba egy szép napon le szarom akkor is el mondom annak a Márknak és legalább az enyém lesz Niki!
Nah csinálom a reggelit gofrit csináltam neki mert az a kedvence!Így falta!
Én : nah mivan Tomika izzlik?
Tom : igen isteni lett máskor is csinálhatnál nekem!
Én : majd meg lássuk Tom!
Tom : rendben és mia terved ma?
Én : hát első sorban magamba akkarok lenni nyugiba shopping szoli edző terem ma ez a terv!.
Tom : ohh dejo veled mehetek?
Én : mint mondtam magamba akkarok lenni!
Tom : jó meg értem jó szórakozást mára!
Én : köszönöm nah ha be fejezted akkor én is mennék készülődni!
Tom : rendben nagyon szépen köszönöm a reggelit és majd akkor beszélünk adtam neki két puszit! és el mentem
Én : nah végre hogy el ment annyira ciki az egész dolog de ezt Márk nem tudhatja meg és am este óta zaklat ő is és kezd kicsit idegesítővé válni nem szeretem ha ilyen színten zaklat!
Egyfolytában rezzeg a telefonom már unom esküszöm kezdek el gondolkodni az egészen hogy jó ötlet volt össze jönnöm Márkkal!