Alihan
"Şimdi sıra bende." diyerek sırıttı Batuhan.
Derince yutkundum. Ama bu kesinlikle korkudan değil. Saf heyecan ve meraktandı.
Elbette böyle bir anın geleceğini biliyordum ama bu kadar çabuk beklemiyordum. Bu yüzdendi şaşkınlığım.
Batuhan bir şeyler anlamak için gözlerini kısarak yüzümü inceledi.
Gülümsedim ve sırt üstü yatağa uzandım.
"Gel..." dedim bacaklarımı ayırarak.
Şaşkınca yüzüme bakmaya başladı.
"İtiraz etmeyecek misin? Ben altta olamam falan konularına girmeyecek misin?" diye sordu peş peşe.
Kafamı iki yana salladım ve onu üzerime çektim. Bacaklarımın arasına aldım bedenini.
"Hayır yavrum." dedim sözlü olarakta.
Gülümseyerek yüzüme baktı ve ardından yanağıma sesli bir öpücük kondurdu.
"Beni her seferinde çok şaşırtıyorsun sevgilim..." dedi yumuşak sesiyle "Seni her gün yeniden keşfetmek çok büyük bir zevk olacak benim için..."
Gözlerim karardı ve daha fazla konuşmasına izin vermeden yüzlerimiz arasındaki mesafeyi sıfıra indirip dudaklarımızı birleştirdim.
"Ihm..." diye bir inleme döküldü dudaklarından.
Ve sertçe karşılık vermeye başladı bana.
Batuhan gerçekten çok güzel öpüşüyordu. Deneyimliydi çünkü şerefsiz. Elden geçirmediği kız kalmamıştı.
Ani hissettiğim sinirden dolayı dudağını öyle bir ısırdım ki eğer duvarlar ses geçirmez olmasaydı inlemesi komşuların evinde yankılanacaktı...
Hızla dudaklarımızı ayırdı ve şaşkınca yüzüme baktı.
Sinirli olmasını belki hesap sormasını bekledim ama gözlerinde gördüğüm saf arzu ve şehvet beni afallattı.
"Bu çok iyiydi..." diye fısıldadı ve ellerini yanaklarıma yerleştirip hızla dudaklarımızı tekrar birleştirdi.
Kan tadını rahatlıkla alıyordum ve bu hoşuma gitmişti. Tatlıydı kendisi gibi.
Bu yüzden alt dudağında fazlaca oyalandım ve iyice emdim.
Kıkırdayarak dudaklarımızı ayırdı.
"Vampir misin sen bebeğim?" diye sordu güneşi kıskandıracak kadar parlak gülümsemesiyle.
Güldüm. Eğilip boynunu ısırdım çok sert olmayacak şekilde ve ısırdığım yeri emdim.
Doğrulup yüzüne baktığımda gülümsemesi silinmiş tutku ve şehvet tekrar gözlerinde yer edinmişti.
"Yok amına koyayım daha fazla dayanamayacağım..." dedi ve ne olduğunu anlamama izin vermeden göğsümden sertçe iterek sırtımı yatakla buluşturdu.
Ayağa kalkıp çekmeceye yöneldiğinde "İçime boşalmanı istiyorum, takma." dedim.
Gülümseyerek bana döndü ve alt dudağını ısırdı.
"Ou pekala." yatağa çıktı ve "Yüz üstü uzan." dedi.
Hiç itiraz etmeden dediğini yaptım.
Yastıklardan birini aldı ve altıma koyarak kalçamı iyice ortaya çıkardı.
Kalçamı dikkatlice inceliyordu ve bu beni fazlaca geriyordu.
"Ne inceledin o kadar?" diye sordum.
"Götün çok güzel." dedi bir anda ve hafif bir tokat attı. "Kasma kendini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ABİSİ •|• BxB •|•
Teen FictionMahallenin ağır abisi Alihan ve aklı fikri karı kızda olan Batuhan. ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°18.03.2023°|° °|°17.01.2024°|° Number 1 #rainbow 17.06.2023 Number 1 #boylover 17.06.2023 Number 1 #homosexual 04.07.2023 Number 1 #eşcinsel 10.07.2023...