Duştan çıkıp iyice koltukta yayıldım.
"Oh be dünya varmış anasını satayım..."
Hava sıcak olduğu için hiç saç kurutmakla falan uğraşamazdım. Tişört bile giyinmemiştim. Telefonumu elime aldım ve sosyal medyada gezindim bir süre.
Çeşit çeşit kızlardan bir sürü mesaj isteğim vardı. Vaktim olunca bunları tek tek denetleyeceğim. Bir daha bu tür bir vaka ile karşılaşmak istemem nede olsa.
İşte bu sırada dışarıda biri adımı bağırdı.
"Batu! Balkona çık bir! Ulan Batu!"
Selim öküzüydü. Yerimden kalktım ve balkona çıktım. Çok sabırsız ve tahammülsüz bir herifdi bu...
"Ne böğürüyorsun oğlum?" dedim yüzümü buruşturarak.
Bu dediğimle tavla oynayan amcalar kahkaha attılar. Selim ise dudaklarını büzdü. 5 yaşındaki kardeşi Nihat gibi...
Bu haline göz devirdim. Koskoca adam çocuk gibi davranıyor yahu.
Bu sırada gözlerim çatık kaşlarıyla bizi izleyen Alihan'a kaydı. Otomatikman benim de kaşlarım çatıldı.
Ulan bu adamın benimle derdi neydi? Benden sonra mahalleye taşınan Hasan ile kanka, bir bana düşman amına koyayım.
Acaba ona abi demediğim için mi? Ya da mahallenin diğer gençleri gibi ona tapmadığım için de olabilir. Egoist herif...
"Oğlum beni dinliyor musun?"
Selim'in bıkkın sesi ile kendime geldim.
"Söyle, dinliyorum."
"Okey oynayacağız. Sen de gelsene."
Yalvaran gözlerle bana bakmaya başladı. Göz devirdim sadece. Masada 4 kişiydiler zaten. Selim, Suat, Hasan ve Alihan.
"Oğlum 4 kişisiniz zaten. Oynayın işte güzel güzel."
"Alihan abi oynamıyor. Gel işte lan." dedi Suat oturduğu yerden.
Dudaklarım alayla kıvrıldı.
"Oynamıyor mu Alihan abin? Niye korkuyor mu?" muhatapım kesinlikle Suat değildi...
Korkmadığını tabii ki biliyorum. Ama maksat gıcıklık olsun. Gözlerimi mavi irislerinden çekmedim. Bu adamı hiç sevmiyordum.
Sigarasından çektiği dumanı havaya bıraktı ve yerinde doğruldu.
"Millete kendini sergilemeyi bırakıp aşağı gel de, korkup korkmadığımı anlarsın."
Sert sesi ve alaylı cümlesiyle gözlerim ilk çıplak üst bedenime sonra bana bakarak fısır fısır konuşan mahallenin genç kızlarına kaydı.
Yüzümde alaysız gerçek bir gülümseme oluştu. Sanırım Alihan beyin taliplerini elinden alıyordum.
Tekrar Alihan'a döndüğümde onun ne olduğunu çözemediğim bir şekilde bana baktığını gördüm.
Bir tık hayran..?
Ah saçmalama istersen Batu...
Kafamı iki yana salladım ve Selim'e döndüm.
"Geliyorum birazdan."
Kocaman gülümsedi.
"Bekliyoruz kardeşim."
Ve üstümü giyinmek için direkt odama ilerledim.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Hello hello... Nasılsınız bebekler? Tıkandım resmen. Hiç yazasım yok. Neyse ki taslak yazmışım bir kaç tane. Neyse umarım beğenirsiniz. Love you all 🤎
~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~
~•~•~11.04.2023~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ABİSİ •|• BxB •|•
Ficção AdolescenteMahallenin ağır abisi Alihan ve aklı fikri karı kızda olan Batuhan. ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°18.03.2023°|° °|°17.01.2024°|° Number 1 #rainbow 17.06.2023 Number 1 #boylover 17.06.2023 Number 1 #homosexual 04.07.2023 Number 1 #eşcinsel 10.07.2023...