Seventeen ✨

10.5K 421 51
                                    

Medya: Batuhan

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Kaç dakikadır yere çökmüş ağlıyordum bilmiyorum. Şimdiyse biraz sakinleşmiş gibiydim. Bu sırada kapı sesi duydum. Zar zor ayağa kalktım ve kapıya yürdüm. Göz yaşlarımı silip kapıyı açtım.

Alihan endişeli yüzüyle bana bakıyordu.

"Sen iyi misin?" diye sordu titreyen sesiyle "Kime bağırıyordun?"

Bir cevap vermeden onu kendime çekip sıkıca sarıldım ve hıçkırmaya başladım. Benimle birlikte içeri yürüdü ve kapıyı kapattı. Bir şey söylemeden kollarını sıkıca belime doladı.

Bir süre sadece kollarında ağladım. Hiç bir şey konuşmadı. Beni salona doğru yürüttü ve koltuğa oturup beni de yanına çekti.

Hıçkırıklarım iç çekişlere dönünce tekrar sesini duydum.

"Sana neler oluyor Batuhan?"

Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.

"Bilmiyorum." dedim fısıldayarak.

Bilmiyorum... Bana neler oluyor bilmiyorum... Bana iyi geliyorsun... Sana karşı suçluluk duyuyorum ama sebebini BİLMİYORUM...

Koca bir boşluk. Zihnimde koca bir boşluk var ve bana acı veriyor...

Kafamı tekrar göğsüne yatırdı ve ben gözlerimi kapattım. Sonra zaten uyuya kalmışım.

~~~

Sabah uyandığımda yatağımdaydım ve Alihan yoktu. Sadece üzerime sinen kokusu vardı.

Saate baktım ve ayağa kalktım. Bir az da oyalanırsam derse geç kalacaktım.

Manyak Altay'ın dersine...

Üzerimi değiştim ve elimi yüzümü yıkayıp evden çıktım. Zaten kahvaltı yapmıyordum.

Üniversiteye vardığımda düşüncelerimden sıyrıldım ve direkt derse girdim.

~~~

Bütün derslerim bitmişti ama kafam bomboştu. Hocalar ne anlatmıştı hiçbir şey hatırlamıyorum. Sadece mekanik olarak not almıştım ve şimdi notlarıma bakıyorum da...

"N'aber kanka ya?" diye sordu Furkan neşeli sesiyle.

Zar zor gülümsedim.

"İyidir kanka. Her zamanki gibi."

Gözlerini kıstı.

"Yok yok. Sende bir haller var. Doğruyu söyle biri tekmeyi mi bastı sana?" diye sordu gülerek.

Kıkırdadım.

"Bana? Oğlum şu tipe baksana."

Furkan beni alıcı gözüyle süzdü.

"Haklısın kanka. Gay olsam ilk sana verirdim. Ya da dur vermezdim. Sen çok şerefsizsin."

Kafasına şaplak attım ve gülümsedim. Pozitivliği bana iyi geliyoru.

"Aha geldi benimki. Görüşürüz kanka." dedi birden.

Baktığı yere baktım. Naciye. Gülümsedim. Bunlar ne ara olmuştu ya?

"Selam."

Duyduğum sesle sağıma döndüm.

"Selam." dedim karşılık olarak.

"N'apıyorsun?"

Omuz silktim.

"Hiç öyle. Eve gideceğim. Hadi görüşürüz." dedim ve arkamı döndüm.

Başka zaman olsa asla hayır demezdim fakat şimdi nedense Afra ile konuşmak istemiyordum.

"Batuhan, ben senden çok hoşlanıyorum."

Adımlarım duraksadı ve arkamı döndüm.

Siktir ne?

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Bu da böyle bir bölüm. Naber millet? Çok hızlıyım biliyorum. Baya gaza geldim. Kendime inanamıyorum. Kaç saattir taslak yazıyorum. Bu son iki günde 11 bölüm yazdım taslak falan karışık... Bu ben miyim diye sorguluyorum şu an... Yorum yapmanız o kadar mutlu etti ki beni... Ve şey ben hepinizin merakla beklediği o malum bölümü de yazdımmmm..! 🥳🥳🥳 Love you all 🤎

~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~

~•~•~28.06.2023~•~•~

MAHALLE ABİSİ •|• BxB •|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin