Medya: Alihan
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
"Batuhan!!! Batu!!!"
Duyduğum bağırış sesiyle gözlerimi zar zor açtım. Ulan pazar günü rahat verin bari...
Eşofman altımı düzelttim ve balkona çıktım. Cevap vermesem tüm gün bağıracaktı.
"Ne bağırıyorsun lan sen yine?" dedim gözlerimi ovuşturarak.
Selim bu huysuz halime kıkırdadı.
"Günaydın yavrum." dedi uzatarak. "Hadi elini yüzünü yıka aşağıya gel. Çıplak gel." dedi sırıtarak.
Ben de kıkırdadım ve ona sen iflah olmazsın bakışlarımı yolladım. Gözüm masada oturan bizimkilere kaydı.
Suat sırıtarak Selim'i izliyordu. Alihan da bana bakıyordu.
Ona baktığımı görünce gözleriyle üzerimi işaret etti ve kafasıyla eve gir dedi.
Üstüme baktım ve gülümseyerek dudağımı ısırdım. Gözlerimle ona meydan okumaya başladım.
O da gülümsedi ve ben görmeyeyim diye kafasını çevirdi. Ama gördüm. Benim gibi alt dudağını ısırdı ve kafasını sağa eğerek beni izlemeye başladı.
"Çok afedersiniz bölüyorum ama." dedi Selim şaşkın sesiyle "Artık içeri mi gitsen Batu..?"
Ona öpücük attım ve içeri girdim.
On dakika sonra aşağıdaydım.
"Niye çağırdın lan beni?" diye sordum sandalyelerden birini çekip oturarak.
"Sen bizi bir unuttun." dedi Selim tek kaşını kaldırarak.
Elimle kendimi gözterdim.
"Ben..? Sizi..? Aşk olsun sarı çiçeğim." dedim ve onu kendime çekip kafasına öpücük kondurdum.
"Pişt dokunma lan." dedi Suat şaka karışık gülerek.
"Sana ne oluyor lan dişisini kıskanan arizona kertenkelesi kılıklı." dedim ben de oyununa ayak uydurup.
"Gerzek herifler." dedi Alihan ve çayını yudumladı gülümseyerek.
"Ne var lan köpek? Kıskanırım. Sana mı soracağım?" diye sordu Suat onu takmadan.
Ellerimi kaldırdım teslim oluyorum dercesine.
"Kıskan kardeşim. Keyfin bilir."
Bir süre daha muhabbet ettik ve ani bir kararla Alihan'a geçtik.
Kahvaltı yapacaktık.
İçeri girer girmez Selim'le Suat salona geçip koltuklara yayıldılar.
"Eşek herifler, kalkın yardım edin lan." dedim ama beni dinleyen kim?
"Sorun yok." dedi Alihan ve mutfağa geçti.
Ben de peşinden. İlk kez geliyorum evine ve baya beğendim.
Çok düzenli ve temiz.
"Evin çok güzel."
Gülümsedi.
"Teşekkür ederim."
Dolabı açtı ve bir süre inceledi.
"Menemen sever misin?" diye sordu bana dönüp.
Kafamla onayladım.
"Bayılırım."
Gülümsedi ve malzemeleri çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ABİSİ •|• BxB •|•
Genç KurguMahallenin ağır abisi Alihan ve aklı fikri karı kızda olan Batuhan. ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°18.03.2023°|° °|°17.01.2024°|° Number 1 #rainbow 17.06.2023 Number 1 #boylover 17.06.2023 Number 1 #homosexual 04.07.2023 Number 1 #eşcinsel 10.07.2023...