Medya: Batuhan
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Selim gittiğinden beri evde dört dönüyordum.
Düşünmekten başıma ağrı girmişti. O kızın düğününde kesin bir şey olmuştu ama ben hatırlamıyorum...
Dediğim gibi sabah uyandığımda üstümden tır geçmiş gibiydi. Fakat ben sadece şiddetli baş ağrıma odaklanmıştım.
Net hatırladığım tek şeydi baş ağrım. Ömrü hayatımda asla bu kadar içtiğim olmamıştı. Haliyle bünyeme ağır gelmişti.
Aynaya baktığımda morlukları farketmiştim. Fakat vücudumun her yerinde oldukları için pek önemsemedim.
Şimdi hatırlıyorum da en çok boynum ve göğsümdeydi...
Bir kız desem...
Amına koyayım Alihan getirmiş beni eve...
"Yok bu böyle olmayacak... Benim acilen Alihan'la konuşmam gerek."
Hazırlanıp evden çıkacakken gözüm saate takıldı.
Saat gece 4'tü...
"Oha..." dedim şaşkınlıkla.
Selim gittiği neredeyse 2 saat olmuştu ve ben o zamandan beri düşünüyordum.
Derin bir nefes vererek odama geçtim ve kendimi yatağıma attım.
Sabah ilk iş olarak Alihan'la konuşmam gerekiyordu...
~~~
Sabah alarmım çalınca normalde kapatır beş dakika daha uyurdum. Fakat bu sefer hızla yataktan kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Tekrar odama dönüp üzerimi değiştirdim ve anahtarımı alıp evden çıktım.
Üniversiteye geçmeden önce Alihan'la konuşacaktım.
Hemen karşımdaki apartmana girdim ve ikinci kata çıktım.
Kapıyı çalıp bir süre bekledim fakat açan olmadı. Tekrar çaldım fakat yine açmayınca aşağı indim.
"Allah Allah nerede ki bu adam?" dedim kendi kendime.
Düşünceli bir şekilde apartmandan çıkınca Hamza abinin kahvede olduğunu gördüm.
"Günaydın abim nasılsın?" diye sordum gülümseyerek.
"Ooo Batuhan'ım iyiyim sen nasılsın? Gel bir çayımı iç." dedi gülümseyerek.
"Yok abim dersim var. Ben sana şey soracaktım. Alihan'ı gördün mü?"
Biraz düşündü ve "He gördüm." dedi "Sabah erkenden elinde valiz apar topar gitti."
Kaşlarım çatıldı.
"Valiz mi?"
"He ya. Selam vermesem farketmeyecekti beni. Acelesi vardı."
Kalbim sıkışınca sandalyelerden birine oturdum.
Kötü bir şey olmamıştır inşallah...
"Oğlum iyi misin?"
Endişeyle bana bakan adama baktım.
"İyiyim abi. Bana bir su versene."
"Tabii." dedi ve içeri geçti. Hemen bir bardak su ile geri geldi.
Suyu kafama diktim ve "Eyvallah abi." diyerek ayağa kalktım.
Yolda giderken hep ne olabileceğini düşündüm durdum. Hiç kimseye, bana bile haber vermeden nereye gider ki bu adam...
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Good night everyoneeee... Nasılsınız? Kaos gelsin mi? Gelsin. Ama korkmayın ayol. Ben çok fazla kaos sevmem ama bunlar da lazım tadı tuzu 🤌🏻🤌🏻 Neyse bebekler... Love you all 🤎
~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~
~•~•~07.07.2023~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ABİSİ •|• BxB •|•
Genç KurguMahallenin ağır abisi Alihan ve aklı fikri karı kızda olan Batuhan. ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°18.03.2023°|° °|°17.01.2024°|° Number 1 #rainbow 17.06.2023 Number 1 #boylover 17.06.2023 Number 1 #homosexual 04.07.2023 Number 1 #eşcinsel 10.07.2023...