Bu sıcakta sevişen aklımı sikeyim. Gerçi sevişmenin sıcağı soğuğu mu olur lan Batu?
Uff... Keşke en azından duş alsaydım...
Fakat bu düşüncemle bile miğdem bulandı. Öğk... O kızın evinde fazladan 5 dakika bile kalamazdım.
Mahalle sınırlarına girince kendimi toparladım. 7 ay önce taşınmıştım buraya. O kadar kötü bir yer değildi. Hatta fazla sıcakkanlı insanları var bu mahallenin. Beni ilk günden çok iyi karşıladılar. Fakat dedikoducu teyzelerin diline düşmek mi..? Oh kalsın.
Evim kahvenin tam önünde idi. Mahallenin gençleri, yaşlıları boş zamanlarında hep burada olurdu. Bu yüzden dimdik durdum ve yüzüme gülümseme yerleştirdim.
"Selamın aleyküm amcalar, abiler." dedim tavla oynayan, çay içen adamlara.
Hepsi gülümseyerek karşılık verdiler.
"Aleyküm selam Batu. Gel bir çayımı iç." dedi kahvenin sahibi Hamza abi.
Çok güler yüzlü adamdı. Rahmetli Turgut abiden sonra en çok onu severim mahallede.
"Sağ ol Hamza abi. Zaten hava sıcak ne çayı?" dedim gülümsemeye devam ederken.
Hayır bunun kesinlikle kahve insanı olmamla bir alakası yok.
"Sen bilirsin." deyip gülümsedi ve işine döndü.
Bu sırada gözlerim mahallenin abisi Alihan'a takıldı. Dudağında sigarası, kısık gözleri ile beni süzdü baştan aşağı. Gözleri yüzüme çıkınca benimkilerle kesişti.
Kaşları çatıldı. Her zamanki sinir bozucu ifadesini takındı. Daha doğrusu bir kaç ay önce başlamıştı bu tavrı.
Tek kaşımı kaldırdım. Kafasını yan yatırdı ve sigarasından bir nefes daha çekti. Gözlerimin içine bakarak çektiği dumanı havaya üfleyip izmariti küllüğe bastırdı.
Bir anda ayağa kalkınca bir adım geriledim. Bana doğru yaklaştı fakat sadece bir bakış atıp yanımdan geçip gitti.
Afalladım. Neler oluyordu amına koyayım?
Omuz silktim ve evime ilerledim. Şu an hiç bir şey düşünemezdim. Acilen duş almalıydım.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Hello hello... Bölüm atıp kaçıyorum. Umarım beğenirsiniz. Love you all 🤎
~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~
~•~•~06.04.2023~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ABİSİ •|• BxB •|•
Ficțiune adolescențiMahallenin ağır abisi Alihan ve aklı fikri karı kızda olan Batuhan. ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°18.03.2023°|° °|°17.01.2024°|° Number 1 #rainbow 17.06.2023 Number 1 #boylover 17.06.2023 Number 1 #homosexual 04.07.2023 Number 1 #eşcinsel 10.07.2023...