Selam.
Bölüm şarkısı • ~Human~
Vote ve oy vermeyi unutmayınızz.
İyi okumalarr.
__________________
Geçmişte kullandığı ilaçların yetersizliği,duygusal olarak çöküşte olman ve kendine dikkat etmemen hastalığı tetiklemiş olmalı. Kalbini hızlandıracak bir takım şeyler sıklıkla yaşanınca da kalbin daha fazla dayanamamış kalp krizi geçirmişsin komoda kalmışsın ve bitkisel hayatı girmeden hayata geri dönebilmişsin bu çok iyi son bir ay beklediğimizden güzel geçti kendine değer vermen dikkat etmen çok güzel kalbini hızlandıracak şeylerden kaçınman kendine çok yormaman ve ilaçlarını aksatmadığın sürece okula devam etmende bir sakınca görmüyorum, şu son 6 ayın kaldı olayına gelecek olursak da evet yaklaşık 7 ay önceki raporlarım böyle gösteriyormuş ancak şimdi yaptığınız tedavilerinde sonucu olarak böyle bir şey gelecek 5 yılda olası gözükmüyor."
Bir ay sonra hastaneye kontrole gelmiştim. Doktor ise iyi olduğumu söylüyordu. "Yalan söylüyor" diyor orada içimden birileri "Sen iyi falan değilsin" evet değildim ben hiç iyi değildim. Hastaneden çıkmış babam olduğuna bile emin olmadığım Murat Bey ile arabaya doğru yürüyorduk. Murat Bey arabaya binecek olmamdan dolayı çok gergindim. En son onunla arabaya bindiğimizde olanlardan sonra ister istemez gerilmiştim.
Flasback~
Babam arabayı çalıştırdı. Çok sessizdi niye bu kadar sessizdi ki. Sessizliği bozmak için konuştum." Ben sizi çok özledim neden daha önce bulamadınız ki beni, sen beni özlemedin mi baba?" Dedim. Araba ani bir frenle durdu. "BANA BİR DAHA ASLA BABA DEME BEN SENİN BABAN DEĞİLİM!!" Diye bağırdı.
Gözlerim dolmuştu ne yani beni sevmiyor muydu istemiyor muydu beni. Cengiz haklı mıydı boşuna mı ümitleniyordum. Ne demek senin baban değilim. Beni kızı olarak görmüyordu. Bilmeden birşey mi yapmıştım acaba?
Neyse eve bir varalım da Atakan abim böyle yapmaz sahi onlar nerede. "A-abimler nerede?" Dedim zorla tedirginligim sesime yansımıştı. Araba yine ani bir frenle tekrar durdu ve
"Onlar senin abin değil " diye bağırdı ve yüzüme inen büyük bir darbe.Bana tokat attı.
BABAM BANA T-TOKAT ATTI
TOKAT ATTI!!!Gözümden yaşlar akıyordu durduramıyordum olmuyordu durmuyordu. Ne demek onlar senin abin değil ben senin baban değilim ne demek. Ne oluyordu benim bilmediğim neler dönüyordu
Bilmeden , istemeden birşey mi yapmıştım. Yanağım sızlıyordu.
Daha önce çok tokat yemiştim ama hiçbiri bu kadar canımı yakmamıştı.Flasback end~
Bir an önce eve gitmek odama girip kapılarıma üç kere kitledikten sonra hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum sonra da ağlamanın verdigi sersrmlikle, bana verilen odada bulduğum bilgisayara yüklediğim oyunları oynamak istiyordum. Levellere geçemedim diye tekrar ağlamak....
Murat Bey gerginliğimi fark etmiş olacak ki "Bir sorun mu var meleğim" diye sordu yumuşacık sesiyle. Başımı hayır anlamında sallarken konuştum "Hayır sadece seninle aynı ortamda olmak rahatsız edici"
bana döndü bir şey diyecek gibi oldu ama demedi, diyemedi belki de.
Sustu.
Sustum.
_________
Eve gelmiş odama çıkmıştım. Onların bu Cengiz olayından haberleri var mı yoksa yok mu bilmiyordum ama yine de onların arasında durmak istemiyoru- bir dakika bu odada neden 5 kapı var ne! NE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARININ KIRIKLIĞI
Teen Fiction"Onları bekliyorsun biliyorum. Gözlerinin içine bakıp 'Korkma, biz buradayız' demelerini bekliyorsun. Sonra uzun uzun çektiğin acılardan söz etmek ve yüzünde utangaç bir kızarıklık oluşturan hikayelerinden bahsetmek istiyorsun. Onları uzun süredir...