30. Bölüm

844 44 21
                                    

Dostlar selamm.

Ben bu yazım şekillerine pek karar veremedim. Sizce önceki bölüm gibi hikaye kalın puntolarla mı olsun yoksa birazdan okuyacağınız üzere ince mi olsun? Hepinizin cevaplarını beklemekteyim.

Bu bölüm benim için çook kıymetli birisi için. Kendisi aynı zamanda kitap kapağımızı yapan kişidir efendim. Aynı zamanda pek yakında wattpad'e kitap yazacaktır. Kurgusunu biliyorum ve bence mükemiillya. O yüzden hızlıca bir takip edin de öyle geçin bölüme.
chagga_03

Kitabımız her geçen gün büyüyor. Bebeği büyüyen anne gibiyim şu an. Ah ah çok hızlı büyüyorlar.

Neyse hadi bakalım iyi okumalar...

______________________

"Özürlüsünüz siz olum"

"Ya ne alaka ne alaka"

"Size uyan aklıma sıçayım"

"Benim burada ne işim var?"

"Harbi Akın'ı niye getirdiniz?"

"Bir emir elinin yeri kumandanının yanıdır bir kere"

Hep birlikte AVM'ye gelmiştik. Kafamız dağılsın diye güyaa. Ama kural 1 ki Bulut'la gittiğiniz bir yerde kafanızın dağılması için değil de yüzünüzün birileri tarafından dağıtılmaması için çabalamalısınız.
-Nası bir cümle oldu bu be-

Olayı baştan anlatmak gerekirse.

İlk başta her şey çok güzeldi. Her genç gibi mağazalara girip saçma salak kıyafetler deniyip kendi çapımızda eğleniyorduk. Sonra Bulut, Bulutluğunu yaptı ve bizi oyuncakçıya götürmek istedi. Oyuncakçının kapalı olduğunu gören Bulut ve masum biz arkamızı dönüp gitmek yerine yangın merdiveninden oyuncakçıya girmeye çalışıyoruz.

Bulut nasıl hem sert hem de fazla eğelenceli olabiliyordu aklım almıyordu. Sen grubun abisisin kendine gel yani. Senin bizi tehlikelerden koruman lazım ama dimi. Bulut'un ayarları bozuk.

Yangın merdivenlerinin alarmı içeriden açıldığında alarmı ötüyormuş dışarıdan açıldığında ötmüyormuş. Bulut bunu nereden biliyor diye hiç sormayın yoksa ben sormaya çok korkuyorum.

Çok geçmeden Bulut'un oyuncakçının olduğuna emin olduğu kapının önünde durduk. Bütün kapılar birbirine benzerken bu çocuk nereden anlamıştı oyuncakçı olduğunu yahu.

Daha fazla dayanamadım ve kapıyı açmaya çalıştım. Açılmadı.

Yangın kapıları dışardan açılmazdı ki.

"Hadi söyle bakalım Bulut'çuğum şimdi ne halt yiyeceğiz"

"Ya Arya az Bulut'çuğuna güven ya" dedi ve cebinden bir tornavida çıkardı. O oraya nasıl girdi aw.

Bulut tıpkı bir hırsız gibi kapı açmaya calışırken ben, güvenlik önlemlerinin ne kadar zayıf olduğunu düşünüyordum.

Elimizi kolumuzu sallayarak girmiştik resmen.

İçerdeyiz.

"Ya arkadaşlar bu yaptığımız haneye tecavüz resmen"

"Burak zekilerin mal olduğu zamanlar olur derlerdi de inanmazdım. Burası hane mi oğlum."

"Oyuncakçıya tecavüz o zaman."

"Ne oyuncakçısı ne oluyo ben anlamadım."

"Şimdi Akın"cığım şöyleki Burak oyuncakçıya tecavüz etmiş."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARININ KIRIKLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin