28. Bölüm

1.2K 67 46
                                    

Geçen bölüm yorumlarda bana sitem eden Guccuboy'u daha falza sinirlendirmemek için uzun geldi. Bak uzun valla uzun, helalinden 2500 kelime.

Aramıza yeni katılan arkadaşlar var onlara da hoşgeldiniz diyelim!

Hoşgeldiniz!!

Sıralamamız günden güne artıyor.

Mutluyum.

Yorum yapmayı unutmayın lövvv.

Bölüm şarkısı= Sia,
Bird set Free

İyi okumalar.

Ağır bir bölüm ona göre haa

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Murat Barutçu ağzından~

Arya

Arya'm

Güzelim

Güzel kızım

Meleğim

Biliyorum bu adama çok kızgınsın, çok kızgınsın ama senin küslüklerin uzun sürmezdi ki. Yani eskiden uzun sürmezdi...

Ya da boşver hangimiz eskisi gibi kaldık ki. Ben seni küçük kızımı tanıyamadım. Daha da söylenecek söz kalmadı.

Aslında senin yaşadığını öğrendiğimde, seni ararken ya da seni bulduğumuzda hep içimde bir heyecan vardı. Yıllar sonra küçük kızımı görecektim. Ancak seni bulmadan önce bir şey oldu Meleğim. Bizim seni değilde senin bizi bulduğunu sandık.

İlayda

İlayda geldi. DNA testi yaptırdık, pozitif çıktı. Sen sandık onu. Yıllar sonra küçük kızımı bulduğum, bulduğumuz için çok sevinçliydik. İlayda'nın geldiği ilk gün ona Meleğim dedim. Evet sana demeye kıyamadığım o kelimeyi ona söyledim.
Zaten biz o gün mahvolduk. O gün bittik biz aslında. İlayda geldi bizi dağıttı ve gitti. İlayda'nın gittiği basına yansıdı. Bizim gerçek kızımız olmadığını duyanlar asistanım Şule'yi sıkmaya başladılar. Amaçları elbetteki güzel değildi. Bizi en çok yoran dönemlerden biriydi.

Aslında seni bulduğumuz zamanlarda hepimizin içi bir nebze olsun rahattı. Çünkü yaşıyordun, ölmemiştin bu hepimizin içini rahatlattı. Seni ilk gördüğümde anlamıştım demek istemiyorum ama içimde bir yerlerde bir sıcaklık beliriverdi. Duygularla pek aram yoktur sen anla n'olur beni. Anlarsın. Hep anladın zaten beni.

Sonra senin yetimhanede kaldığını öğrendiğim o gece sabaha kadar gözüme uyku girmedi. Nasıl olurda benim küçük kızım orada kalabilirdi. Nasıl dayanırdı ki. Daha sonra araştırınca oranın aslında yetimhane olmadığını öğrendim. Kayıtlarda bile geçmeyen, Cengiz'in evcilik oyunu gibi olan bu yerde pek çok tuhaf şey vardı zaten. En basitinden erkek-kız karışık olması, ceza odası gibi bir yerin olması gibi ve evet senin o şerefsiz tarafından çok sık olmasa da şiddet gördüğünü de biliyordum. Para biriktirmek için bir sürü işte çalıştığını, hatta sanayide kaportacı olarak bile çalıştığını biliyorum ve tüm bunlar arasında bir de derslerini aksatmamış olman hayran olunasıydı.

Gerçeklerin bu kadar göz önünde olduğu hâlde hâlâ anlamamış olmamız çok aptalca değil mi?
Hayır alakası bile yok.

Biz seni ilk gördüğümüz anda dahi senin bizim o küçük Arya'mız olduğunu anlamıştık zaten.

YARININ KIRIKLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin