6.BÖLÜM (KAYBEDİŞ)

82 43 162
                                    

Artık bölümler daha sık gelecek. Umarım beğeniyorsunuzdur.



Taksi kapısını kapattıktan sonra Toprak'ın evini tarif ettim sarjı tamamen bitmişti. Eve geldiğimizde taksiden indirdim Toprakların kapısını çaldım Doğan ağabey Kader abla ile birlikte bir davetteydiler kapıyı onların yardımcı Nur abla açtı Nur abla Hafize abladan da Berk'lerin yardımcısı Nermin abladan da gençti.

Nermin abla ve Hafize ablam bize bakıcı olarak başlamışlar biz büyüdükçe bize alıştıkları için evin yardımcıları olmuştular.

Nermin ablanın eşi bir inşaat kazasında hayatını kaybediyor o sırada davası devlet tarafından Selin teyzeme veriliyor Selin teyzemin üçüncü davasıymış Berk'i doğurmuş üniversitesini yeni bitirmiş iş hayatına atılınca bir bakıcı arayışına tutulmuş. Kadının davasını kazandıktan sonra kadın boşluğa düşmüş bunu gören Selin teyzem Nermin teyzeyi yanına yatılı yardımcı olarak almış çocuklarını da burslu bir şekilde okutuyor zaten iki çocuğu da şuan iş güç sahibi annelerine çalışmasına gerek yok dense bile o Berk'i çok seviyor bu yüzden bırakamıyor.

Hafize ablamın ise benden altı yedi yaş büyük bir oğlu var maalesef Hafize ablanın eşi şehit düştüğü için Hafize abla eşinin ailesinin ve kendi ailesinin yardımlarıyla beraber çocuğunu okutmak için iş arayışına giriyor ve annemle aynı apartmanda oturuyorlarmış ben maalesef yasak aşkın bir sonucu olduğum için benim anneannem (kendisini hiç görmedim) annem evlenince Hafize ablayı işe sokuyor.

Hafize abla da beni büyütüyor ama şuan karşımda duran Nur abla Toprak amerikadan döndükten sonra işe başlıyor. Kader abla ve Doğan ağabey benim annem ve babama göre daha az gösterişli bir hayatı vardı. Benim annem beş günün dördünde babamla beraber davetteyken bu Toprak'ın ailesinde beş günün iki günüydü. Böyle olunca Kader abla eve haftalık birilerini çağırıp büyük temizliği yaptırıyordu diğer günler kendisi bir şekilde halledebiliyordu ama Toprak gelince ev hanesi çoğalmış ve geldiğinde küçük sayılabilecek bir yaş olduğu için belli saatlerde gelip giden bir çalışan almışlardı bu da Nur ablaydı.

Selin teyzemin aslında hiç yardımcıya ihtiyacı yoktu onun hayatı ne annem ne de Kader abla gibiydi onun hayatı Alper amcamdı o nasıl istiyorsa öyle olacaktı oda kesinlikle Selin teyzemin yorulmasını istemiyordu davalar seni zaten yoruyor diyordu.

Beni bu düşüncelerden sıyıran Nur ablanın "Toprakcım kocaman çocuk oldun bu kadar çocukça bir şekilde alkol alınır mı yavrucuğum?"

Toprak ağzının içinde sadece "Seni seviyorum..." diyerek mırıldanıyordu. Ben zar zor Toprak'ı taşıyarak odasına çıkardım banyoya girip soğuk suyun altına Toprak'ı ittim.

Nur abla mutfakta bir şeyler hazırlıyordu. Tahminimce kahveydi. Toprak biraz daha kendine gelmişti. Onu banyodan çıkarıp başına havlusunu sardım üstüne de bir banyo havlusunu attım. Hala tam ayılmış değildi.

"Güzelim sen çık ben üstümü giyineyim." "Emin misin yardımcı olabilirim?" "Çok bile olmuşsun zaten."

Üstünü göstererek söylemişti bunu tişörtü üstünde ıslak olduğu için kasları yarım gözüküyordu o üstünden tişörtü sıyırırken bende geçip odada bekledim. O sırada Nur abla odaya gelip

"Kahvesini getirdim ben Toprak'ı bekliyordum çok bile geç kaldım Kaderler yarın dönecekler. Tekirdağ'daymış davet."

"Sen çıkabilirsin Nur ablacım bende arkandan çıkarım zaten." "Tamam İren dikkat edin tamam mı?" Nur abla aşağı indi on-on beş dakika sonra kapının kapanma sesi duyuldu gitmişti.

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin