25.BÖLÜM (İKİNCİ HAYATIM)

4 2 0
                                    

Nabersiniz aşkolar ballar çörekler.

Çok bekletmiyorum bu arada Son Papatyam'da sona gün geçtikçe yaklaşıyoruz.

Son Papatyam final yapınca Lanetlenmiş Aşk'ı yayınlayacağım.

Bu gün iş hayatımın ilk günüydü. Dün sadece amcamın yanında dolanmıştım.

Amcam bu gün bana organizasyon fiyatlandırması çıkarmayı öğretecekti.

Giyinme odama geçtim. Kumaş krem rengi bir pantolon çıkardım. üstüne krem rengi bol bir gömlek giydim. Rengarenk bir fuları kemer yapıp pantolon kemerliğinden geçirdim. Sağ bileğime ince rosegold iki tane bileklik taktım. Sol bileğime ise rosegold saatimi taktım.

Giyinme odamın ayakkabı kısmındaki krem kalın topuk stiletto giydim. Ayağım ağrırsa diye düz krem bir babet ayakkabı aldım. Belimdeki rengarenk fuların çantasını açıp içine şarj aletimi cüzdanımı ve yedek makyaj cantamı attım. Islak mendil, peçete ve pamuk koydum.

Ardından banyoya geçip hafif bir göz makyajı yaptım. Saçlarımın uçlarını dalgalandırdım. Kuru saç kremiyle saçlarımın elektriğini alıp dalgaları hafiflettim. El kremimi elime sürdüm ardından kremi yanımdaki çantanın içine attım.

Aynada son kez kendime baktım. Instagrama ilk iş günüm şans dileyin cancanlar. Uzun zamandır kombin storisi atmıyordum. Görüldüğü gibi taş gibiyim bebek gibiyim.🥳😜💜 Storimi attıktan sonra aşağı inip anneme baktım.

Selin teyzemin biraz kasılması varmış. Beraber hastaneye gitmişler. Berk'in sonunda ben dışında gerçek bir kız kardeşi oluyordu. Alper ağabeyim öleli üç ay oluyordu.

Benim komaya girmem Selin teyzem ve Berk'in o acıya alışıp benimle ilgilenmelerine sebep olmuştu.

Arabaya bindim anneme mesaj attım.

Annemmm🤍: Ben evden çıkıyorum canım annem. Kahvaltımı yaptım güzelce. Hazırlandım Selin teyzemin durumunu haber verirsin. Öptüm😘.

Şoför beni şirkete bıraktı. İlk karşılaştığım kişi tabii ki sevgilimdi.

"Storini gördüm ama yüzüne söylemeyi daha çok seviyorum çok güzel olmuşsun sarışınım."

"Teşekkür ederim beğenmene sevindim."

"Sarışınım bir şey soracağım. Sosyal medyadaki Toprak'la ilgili şeyleri kaldıracak mısın. Takibi bırakacak mısın?"

"Bunu amcama söylemiştim dün. Bunu yapamam magazin hemen anlar ve bu sadece beni değil Berk ve Toprak'ın hayatını da mahveder."

"Anladım ben bireysel sormak istedim."

Eşyaları odama bıraktıktan sonra amcamın yanına geçtim.

"İrencim biz aslında şirketteki büyük davet ve organizasyonlardan mesulüz. Diğer daha bireysel ve küçük organizasyonlarda şirket çalışanları ilgileniyor. Bizim yaptığımız davet ve organizasyonların fiyatlandırılması çok önemli. Çünkü çok küçük rakam hataları demek maddi açıdan küçük de olsa zarara sokar. Şimdi elimde iki tane büyük davet projesi var. Birisi annenin derneğinin kadınlar günü organizasyonu. Beraber inceleyelim nerde nasıl fiyatlandırma yapıyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin