19.BÖLÜM (NEDEN SEVMEDİN BABA?)

30 13 23
                                    

Okunmalarım çok az olmasına rağmen pes etmeden yazmaya devam edeceğim.

Umarım beğenirsiniz.

Bölüm şarkısı bayadır koymak için fırsat kolluyordum sırası geldi.

Uyandığımda yanımda Aras vardı. Bütün gece beraber uyumuştuk. İnceledim onu. Aklıma onunla sabahladığım günler geldi. O günlerde anlam veremediğim duygularım şuan karşılığını bulmuş ve yanımdaydı.

Parmaklarımın ucunu yüzünde gezdirdim. Kahramanım beni hep böyle uyandırırdı.

Bunu düşününce içimde ince bir sızı oluştu. Dün ona fazla sinirlenmiştim. Özür dilemeliydim. Mahkemede konuşurduk sanırım.

Ellerim hala Aras'ın yüzündeydi. Gülümsediğini gördüm uyanmıştı. Çenesinden öptüm. Gözlerini açtı.

"Bu bir savaş ilanı sarışınım."

Beni altına aldı bir anda. Öylece bakakaldım gözlerinin içine. Nefesim hızlandı. Çalan telefonum bakışmamızı böldü.

Telefonuma baktı. "Berk arıyor sarışınım."

Elime aldım açtım. Deniz Kader ablalarla gidecekmiş Toprak'ta bizi toplayıp gidecetik.

Aras odadaki banyoya girip yüzünü yıkadı ve çıktı. Ardından ben girdim. Yüzümü yıkadım.

Giyinme odasına girdim. Gözüme bir swet kestirdim uzandım aldım ardından pantolon aldım. Giyinme odasının kapısını kapattım ve giyindim.

Giyindikten sonra banyoya tekrar geçtim. Dişlerimi fırçalayıp hafif dudak tonlarımda rujumu sürdüm. Çıktım orası kalabalık olacaktı. Aksesuar dolabımdan gözlük aldım bir tane.

"Neden geç kaldığınızı anladım sanırım."

"Nedenmiş."

"Hazırlamanız uzun sürüyor."

"Şimdiden şikayetleniyorsun."

"Üstüme iyilik sağlık. Ben hiç öyle bir şey yapar mıyım." Dedi ve sıcak bir gülücük attı.

"Bir saat sonra böyle güleceğimizden emin değilim."

"Bir kere Deniz'in babası Deniz'i kaybediyor. Böylesine esaslı iyi kızı kaçırdığı için pişman olacak demedi demeyin."

"Yine de Deniz'in ruhuna açılan yaraları kapatamaz."

Yüzüm düşmüştü çünkü benim babamda bana yara açmıştı.

"Bak canım sevgilim. Sen böyle dünyaya gelmeyi kendin istemedin. Ve sen dünyadaki en mükemmel insansın."

Ben söylememiştim ama o anlamıştı. Aşk böyle bir şeyse ben niye bunu yıllarca yaşamaktan kaçtım ki.

Aras'ın yanağından öptüm ve elini tutup yürümeye başladım. Annemle amcam kahvaltı yapıyordu.

Masadan ağzıma bir tane salatalık attım. O an aklıma babamın iflas ettiğini öğrendiğim gün geldi. Aynı şekilde evden çıkıyordum. Ağzıma yine salatalık atmıştım. Annem kahvaltı için ısrar etsede onu dinlemeden babamı öpüp çıkmıştım.

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin