18.BÖLÜM (SARIŞINIM-SERSERİM)

32 14 3
                                    

Yeni bölümle geldim umarım beğenirsiniz.



Arabada Berk ve Elif sürekli bir şeyler anlatıyordu plan yapmaya çalışıyorlardı. Deniz memnuniyetsiz bir şekilde lafa girdi.

"Beni planlardan pas geçin malum konferans hazırlayacağım."

"Biliyorum bu ara bende çok fazla ihmal ediyorum hepinizi ama bu gün eski evimize taşınıyoruz annemin yanında olmam gerekiyor çünkü ben onun amcamla gitmesini istiyorum."

"Kardeşim sen gelmez misin?"

"Gelirim ben. Bana saat söyleyin arabayla gideriz."

Okula geldik hepimiz indik arabadan.

İçeri geçtik Toprak uykusuzmuş nedenini sorsamda anlatmadı o sınıfa geçti. Bizde çantaları koyup kantine oturduk.

(Toprak'ın ağzından)

O kadar uykusuz olmama rağmen uykum yoktu ama çıkışta hiç uyumamam arabayı sarhoş kullanmak gibi bir şey olurdu. Biraz uyuyabilmek inancıyla sınıfa geçtim.

Gözlerimi kapattım başımda biri bekliyordu. İren olduğunu düşünerek gözümü açmadım.

"Bence aşırı derecede salak bir kız."

Gözümü açtığımda İren değil Pelin'i gördüm. Deniz duvara kafasını vurduğu için gözünün yanı morarmıştı.

"Gözün kötü olmuş."

"Önemli değil ben üzerlerine gidiyorum."

"Evet ama bunu neden yapıyorsun?"

"Başlarda bütün derdim İren'le arkadaş olmaktı ama o kapalı kutu gibi kimseyle arkadaş olmuyordu. Önce arkadaşı olamadım daha sonra da Berk ve İren'e arkadaş olmuş çocuğa hisler beslemeye başladım. İren yine kazanmış oldu."

"Senin bana karşı hislerin mi var?"

"Demek ki salak olan sadece İren değil."

"Ayrıca evet sen İren'e niye salak dedin ki?"

"Çünkü aptal kız senin ona deliler gibi aşık olduğunu yıllardır anlayamadı. Anlasın diye yıllarca ikinizin sevgili olduğunu iddia ettim durdum."

"Ama bunu neden yaptın ki?"

"Çünkü sana aşıktım ama İren bununda önüne geçecekti. Senin onu sevdiğini biliyor olduğum için hiç bir zaman kazanamayacaktım savaşı. Bu sebeple en azından o seni fark etsin istedim."

"Peki bunu niye şimdi anlatıyorsun?"

"Dünkü haberler. Aynı benim yıllarca okulda yaptıklarım gibi tek fark İren birini yıllarca inkar etti. Ki bu okuldaki kişilerle sınırlıydı. Dün bütün Türkiye İren'in sevgilisi olduğunu söyleyen haberler yaptı ve İren hiç sesini çıkarmadı. Çünkü o çocuğa bir şeyler hissediyor."

"Bunu fark etmene şaşırdım."

"Aslında İren'i bir çok kişiden daha iyi tanıyorum. Bu arada ben yıllardır biliyorum İren ve ailesinin sıkıntılı olduğunu ama bu kadar büyük bir sıkıntı olması inanın beni bile şaşırttı."

"Peki bütün bunları biliyordun neden canını bu kadar çok yaktın İren'in."

"Sen bu okula gelmeden önce bu kadar çok yakımıyordum. Sen geldikten sonra ne kadar canı yanarsa o kadar sana sarılıyordu. Belki İren'e hislerini açmış olsaydın İren seni fark ederdi. Şuan o çocuğu fark etmesinin sebebi ne biliyor musun?"

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin