20.BÖLÜM (BİZİ BIRAKACAK MISIN?)

24 12 73
                                    

Son iki bölümdür fazla olumsuz bölüm yazıyorum ama kitap karakterlerimin olgunlaşması için bu sahneleri yazmam gerekiyor.

Umarım o duyguyu size geçirebiliyorumdur.

***

"Kızı Aras'ın yanına çektiğimizde Aras'a nişan alacaksınız kızın görmesini sağlayın kız önüne atladığında vurun kızı. Aras Tekyıldız sevgilisinin kendi yüzünden ölmesini kaldıramayacak. Ahmet Tekyıldız ise bütün bunların onun yüzünden olduğunu öğrenecek. Eda ise susmamasının bedelini böyle ödeyecek."

"Tamam patron."

***

(Toprak'ın ağzından)

Deniz'i Mert'e emanet etmiştim. Pazartesi gününe kadar ortalarda olmaması onun için iyi olacaktı.

Uyanınca kalktım hazırlanmaya. Telefonuma baktığımda Pelin yazmıştı.

Pelin: Kumsal işi tamamdır. Deniz nasıl?

Toprak Yılmaz: Benimde haberim yok. Mert'le onu yeni aldığımız dağ evine yolladım bir süre ortalarda olmaması için.

Pelin: İyi düşünmüşsün.

Toprak Yılmaz: Şimdide ikisinin yanına gidiyorum evi tamamen doldurdum ama Deniz'in ihtiyacı olabilir.

Pelin: Haber verirsin o zaman dikkatli ol.

Üstümü giyindim araba anahtarını alıp kapıya çıktığım esnada İren'i gördüm.

"Sen niye okula gitmedin?"

"Gidicem merak etme. Sadece öncesinde seninle konuşmak istedim."

"Tabii gel arabaya binelim ben seni okula bırakır oradan geçerim Deniz'in yanına."

Başını salladı ve arabaya yöneldi. Ona baktım. Yine güzelliği eşsizdi. Okulda sade makyaj ve sade giyinmesine rağmen mükemmel olabiliyordu.

Arabaya bindik ikimizde.

"Ben özür dilerim kahramanım. Pelin'i seviyorsan tabii ki buna karışmak bana düşmez. Ben Aras'la sevgili olduğumda sen hiç bir şey demedin Aras senin düşmanın değildi bu yüzden aynı olmadıklarını biliyorum ama sen bana zarar verecek bir şey yapmazsın."

"Özür dilemene gerek yok sen hala benim güzelimsin milyon tane kız gelsin bende bir sen etmez."

"Bunu bildiğim için gelip konuştum senle ama şunu bilmelisin ki kahramanım. Ben artık her zaman seninle olamayacağım. Pelin'i görmeye katlanamam onunla sürekli aynı ortamda kalamam. Senden uzaklaşmamı umarım anlarsın."

"Problem değil güzelim. Pelin'de anlar bu durumu zaten artık size karşı hiç bir şey yapmayacak."

Aramızdaki sessizliğin ardından okula bıraktım İren'i.

Tahmin ettiğim olmuştu. Bana küsmemiş ama mesafesini koymuştu. Çok ciddi bir şey olmadıkça bana gelmeyecekti.

***

"Patron aldığımız bilgiye göre Pazar gecesine kadar Mert mahallede olmayacakmış. Sarışın zengin çocuğun kuzeniyle dağ evindeymiş."

"Nisa'yla iletişime geçin."

***

Akşam Berk, Elif, İren, Aras dağ evine gelecektik. Deniz ve Mert yine orada kalacaktı biz dönecektik.

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin