21.BÖLÜM (ZAMAN)

13 8 1
                                    

Nasılsınız papatyalarım.

Oy ve yorumu unutmayalım.



Bir ay olmuştu. Önceleri hastaneden ayrılmadık hiç şimdi ise nöbetleşe gidiyorduk.

Bazen İren'in yanına giriyorduk. Konuşuyorduk onunla uyanmıyordu. Ahmet ağabey ve Eda abla düğünü erteledi. Aykut'un İren'i vurdurtması sadece Aras'ı değil o mahallenin tamamını etkilemişti.

Hiç kimse birbirini suçlamıyordu. Suçlayacak olsak benim Deniz'le Mert'i dağ evine göndermem. Okula gitmeyip Deniz'le konuşmaya gitmem. Berk ve Elif'in İren'in çıkıp gittiğini fark etmemesi. Pelin'in gördükten çok sonra araması. Aras'ın Nisa'dan intikam almak için yaptığı plan. Barış ağabeyin Derya teyzeyi kurtarmak için Mert'e buldurduğu ev. Suçlayacak çok sebep vardı.

Bu yüzden kimse kimseyi suçlamıyordu. Hepimizin tek derdi vardı. İren'in uyanması bir aydır yoktu sesi. Bir aydır yoktu kahkahası. Okulda olay yoktu. Hayat o kadar renksizdi ki.

Deniz günden güne kötüleşiyordu. Mert olabildiğince Deniz'in yanındaydı. O Deniz'i gerçekten sevip önemsiyordu.

İren vurulmadan önceki gün olanları sorduğumda Deniz'in aptallık yapacağını ama Mert'in engel olduğunu öğrenmiştim.

Başkası olsa Deniz'in o durumunu kullanırdı. Deniz ne zaman korkularını yensin ilişkiye hazır olsun o zaman bile belki demişti.

Deniz daha önce cinsel ilişki yaşadığı için ona kızacak değildim. Sadece Mert haklıydı bir anlık pişmanlık yaşamasından iyidir.

Okula gidecektik İren olmayınca tadı olmayan okula.

Hazırlandım ardından Deniz'in odasına gittim. Uyanmamıştı yanına gittim. Ateşi vardı hasta mı olmuştu?

Deniz'i uyandırdım ama iyi değildi. "Ben bizimkileri okula bırakıp geliyim."

"Ben Mert'i ararım sen git o okula baksana her geçen gün azalıyoruz."

"Tamam ben ararım Mert'i."

Mert'i aradım olanı anlatınca hemen geldiğini söyledi.

Nur ablaya ilaç vermesini söyledim evden çıktım.

(Mert'in ağzından)

Toprak arayınca koştum hemen. Aras'ın yerine koydum kendimi sevdiğim kız komadaydı ve bana hayatını yaşa diyorlardı.

Her an ölüm haberini ama aynı zamanda her an uyandı haberi beklemek çok zordu.

Her telefonu çaldığında korkarak açıyordu. Aslında hepimiz öyle açıyorduk.

Ama o her defasında çok daha korkarak açıyordu.

Arabayla geldim kapıyı çaldım. Evin hizmetlisi artık beni tanıyor ve alışmıştı.

"Toprak geleceğimi söylemiş miydi."

"Evet söyledi. Deniz yukarda evladım."

Deniz'in odasına gittim önce kapıyı çaldım ses gelmedi.

Kapıyı açıp girdim. Deniz uyuyordu. Onu uyurken izlemek çok güzeldi. Deniz benim bu hayattaki diğer yarım olduğunu anladım.

Hayatımda olduğu süre çok kısaydı ama o girdikten sonra diyorum ki ben önceden nasıl yaşıyormuşum. Şuan yaşamamın bir anlamı vardı.

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin