5.BÖLÜM (YENİLENME)

104 46 177
                                    

Uyarı!

Bu bölümde cinsel içerikli konuşmalar mevcuttur rahatsız olan okumak istemeyen bu bölümü okumaya bilir.

Sizleri seviyorum...



(Aras'ın ağzından)

Gece boyunca sarışınla ilgilenmiştim çok değişik bir kızdı diğer o anlatılan zenginler gibi değildi. Ama güçlü ve güzeldi. Nisa'nın yanına gitmem lazımdı ağabeyimin intikamını alacağım onu kendime aşık edip öylece ortada bırakacaktım.

Aynanın karşısına geçtim bir sene önce ağabeyimle yaptığım kazadan sonra bedenimde oluşan günlerce komada kalmama sebep olan yara izlerine baktım en büyüğü göğüsüme saplanan cam parçasıydı.

Ağabeyimi o kazada kaybettim arabanın frenleri bozulmuştu bunu yaptıran Aykut'tu ama ağabeyimden ne istemişti onlar ayrılmış ağabeyim yurtdışına gidecekti. 

Eda abladan bağımsız kendine mutlu olacağı bir hayat kuracaktı. Ben ağabeyimden olmayacaktım. Çok özlemiştim ağabeyimi keşke ona sarılabilsem. Telefonuma yayılan mesaj sesiyle kendime geldim

Nisa:Ağabeyim bir iş sebebiyle şehir dışına çıktı. İstersen bu gün bizim eve gelebilirsin sevgilim.

Ona hemen tamam yazdım istediğim olmuştu. Bu sayede Nisa ile birlikte olabilirdim. Bu da zamanı geldiğinde Aykut'u delirtirdi. Hemen hazırlanmaya koyuldum.

Mutfakta kahvaltı yapan annemin yanağına öpücük kondurduktan sonra dışarı çıktım. Bunu en çok evladını acı bir şekilde toprağa koyan annem için yapmalıydım.

Aradan bir kaç saat geçti nefes almak için sahile doğru yürüdüm. Gözüm istemsizce sarışının camına takıldı. Ayağı nasıl olmuştu acaba? Kızın telefonu da yok mesaj atamıyorum. Ama haklılardı babası hakkında olan o haberleri görmesi İren'i şoka uğratmak için yeterdi.

Zamanın geçmesini beklerken bir sigara yaktım. Sigaranın dumanı ciğerlerime doğru ilerlerken. Mahallemize yeni gelen mahalle şartlarımıza göre çokça lüks olan o arabayı gördüm.

İren'in hiç yanından ayrılmayan arkadaşları. Arabayı park edip indiler Berk olan sürekli bir şeyler anlatıyordu. Toprak'ta bazen gülerek bazende ciddi cevaplar veriyordu. Apartmanın kapısına yönelip içeri girdiler.

Tam bu esnada mesaj bildirimi zamanın geldiğini gösteriyordu. Bir an önce aşağı mahalleye doğru ilerledim. Nisa ağabeyinin sürekli kapıda kontrol ettiği o adamları göndermişti. Çabuk olmalıydım. Apartmana girdim üst kata çıkarken Eda ablanın evinin kapısı açıldı ve beni gördü.

"Aras ne işin var burada bir gören olacak." "Sevgilime geldim kendisi çağırdı." Nisa ve Aykut yıllar önce ailesini kaybetmişti onlardan kalan bu apartmanın bir dairesi Nisa'ya aitti geri kalan Aykut'un eviydi Eda abla ile altlı üstlü oturuyorlardı.

"Aras kendine gel bu çok tehlikeli. Hemen git buradan." Bir anda çocuğu ağlamaya başladı. Mert'in söylediğine göre kızı olmuştu.

"Bir şey olmaz sen geç o çocuğuna bak ve onu bu mahalledikiler gibi olmasını engelle." Yukarı çıktım. Çıktığımda gördüklerim Nisa'yı ikna etmenin zor olmayacağını gösteriyordu. Üstünde dar dizinin üstünde yazlık kumaştan bir etek vardı üstünde de beyaz bir crop. Hafif bir makyaj yapmıştı.

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin