Yeni bölüm için heyecanlı mıyız?
Okunmamız çok düşük moralim çok bozuk.
•
•
•Koluma dokunan Aras'ı görünce bir irkildim neden buradaydı?
"Korkmayın lütfen ben sadece bir şeyi merak ediyorum. Son zamanlarda yalan olduğunu öfke duyduğum olayların aslında öyle olmadığını öğrendim."
"Benden ne istediğini anlayamadım?"
"İren'in intihar ettiği gün durumunu söylemek için sizin yanınıza gelmiştim o sırada babasını sizle kavga ederken gördüm. Bunun üzerine mahalleden bir arkadaşa rica ettim ve size göz kulak olmasını istedim boş kaldığınız zamanda bana haber vermesini şuan onun sayesinde buradayım."
"Biz hep kavga ederiz."
"Benim aklıma takılan kavga etmeniz değildi. İren zaten bana küsmeden önce sürekli kavga ettiğinizi anlatmıştı. Benim merak ettiğim neden evlendiniz?"
"İnan bana delikanlı sandığından daha zor ve uzun bir gün geçirdim. Yarın okul açılıyor ve İren için zor bir gün olacak."
"Barış Soylu ile nişanlıyken neden ağabeyiyle evlendiniz?"
"Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Biliyorum işte lütfen kafama takılan o soruyu sorunu çözeceğim. Sende Eda ablada kötü insanlar mısınız? Biriniz ağabeyimi terk ediyor diğeriniz nişanlısını. Biriniz düşmanı diğeri ağabeyiyle evleniyor. Kafam basmıyor artık lütfen bana yardımcı olun Derya hanım."
"Eda hakkında bildiğim tek şey çocuğu ve ağabeyinin canıyla tehdit ediyor ağabeyinle o kazayı yaşadığınız anı gözleriyle görüyor. O adamla evleniyor ki çocuğuda ölmesin. Sevdiği adamdan son kalan şeyi kurtarmaya çalışıyor. Durumu nasıl oldu?"
"İyi olduğunu duydum ama ikisini de görmeye gitmedim. Peki siz niye evlendiniz?"
"İren tecavüz çocuğu. Zaten hayata yenik başladı bende daha fazla yenik kalmasın diye Özgür'le evlenmek zorundaydım. Senden ricam İren'e bunu söyleme."
"Neden herkes bunu diyor? Bilirse yalan bir hayat yaşamamış olacaktı. Şuan en güvendiği adam size yıllarca tecavüz etmiş."
"Ne demek istediğini anlamadım? oğlum. Bu kadarı yeterli kararlarıma saygı duy ve sus lütfen."
"En son ne zaman tecavüze uğradınız."
"İren'in intihar ettiği gün."
"Hastaneye gelmedi bile. O gün ben gittikten sonra... İnanamıyorum size."
Kalktım yanından. O sırada arkadaşı olan o çocuğu gördüm. Kafa salladı bana bende ona gülümsedim karşıya geçtim ve eve çıktım.
İren tek başına takılıyordu.
"Yarın babanla akşam yemeği yiyeceğiz."
"Ne? Sen ciddi misin?"
"Ciddiyim."
Kalktı bana sarılıp öptü. Bunu o kadar uzun zamandır yapmıyordu ki. Özlemiştim bu hissi.
(Aras'ın ağzından)
"Kadın yıllarca tecavüze uğramış sesini çıkaramamış ya bu nasıl olur? Selin hanım avukat değil mi? Aklım almıyor Mert."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son papatyam (+18)
Teen FictionDaha kaç son papatyam olacaksın... Hani bazı anlar vardır hepimizi baştan başlatan bazı anlar. Kırılma noktası deniyor, kırılma noktası hayatınızın değiştiği noktadır. Benim kırılma noktam hangisi bilmiyorum. Babamın batması mı? Arkadaşımı kaybetmek...