11.BÖLÜM (KORKU)

74 31 71
                                    

Eda karakterini biraz daha iyi tanıyalım bu bölüm.

Nasılsınız şekerlerim?



(Eda'nın ağzından)

Kendimi her gün cehennemde uyanırken buluyordum. Yaklaşık bir yedi aydır aynı sese uyanıyorum.

Kızımın sesine...

Herkes onu Aykut'un bir parçası olarak bildiği için nefret ediyorlardı. Onun tek hatası babasını kurtarmak istemek olmuştu.

Bundan tam bir buçuk sene öncesiydi. Lisem biteli iki yıl olmuştu. Ahmet'le ilişkimizin altıncı yılını doldurmuştuk. Ahmet beni her zamanki buluştuğumuz yere götürdü. Burada bütün İstanbul ayaklarımız altında kalıyordu.

"Ben ilk sana aşık oldum kadınım. İlk seni kıskandım. Senin için başlattım mahalleler arası kavgayı. Senin bana evet dediğin gün tamamlandım ben."

"Bende seninle tamamlandım şansım."

"Bütün İstanbul'un huzurunda soruyorum sana?"

"Neyi soruyorsun?"

"Benimle evlenir misin güzel kadın?"

Hayatımda ondan duyduğum en güzel sözlerdi.

"Bak güzel kadın. Ben bir tek senin önünde diz çökerim. Bir tek seninle bir hayat kurarım. Bana evet dersen dünyanın en mutlu erkeği yaparsın beni. Tekrar soruyorum."

Derin bir nefes almıştı.

"Benimle bu hayatın geri kalanında yanımda olmayı. Çocuklarımın annesi benim gönlümün sultanı olur musun? Benimle evlenir misin?"

Elinde bir tane yüzük vardı. Aykut görmesin diye eve getirmediğim. Sakladığım yüzüğüm. Aykut bana onun daha gösterişlisi ve güzelini almıştı ama benim için gösteriş ve güzel değil gerçekten alan kişiydi.

O gün ona evet demiştim. Bir hafta sonra beni istemeye gelmiştiler. Nişan tarihini koymuştuk. Dört ay vardı.

Ahmet'le ilişkimizin üçüncü yılında biz zaten birlikte olmuştuk. Çünkü ben Ahmet'im kadar kimseyi sevemeyeceğimi biliyordum. Nişanımıza az kala Ahmet korunmayı bırakmıştı. Zaten evleneceğiz bir şey olmaz demişti.

Şikayetçi de olmamıştım. Bende aynı fikirdeydim. Nişana bir hafta vardı. Ben kendimi aşırı derecede halsiz hissediyordum Ahmet'te bu durumdan şikayetçi sürekli hastaneye gitmemi istiyordu. Hastaneye gittim. Mucizemi öğrendim.

Hamileydim. Bunu sadece ben öğrenmemiştim. Lisede beni görüp takıntılı olan benden yaşlarca büyük olan belalı o adamda öğrenmişti.

Hastaneden çıktığımda bir anda gözlerim karardı. Uyandığımda ameliyathane gibi bir yerdeydim karşımda o pislik adam vardı. Aykut Şimsek takıntılı pislik.

"Demek o adamdan hamilesin güzelim."

"Bana güzelim deme hayvan!"

"Merak etme birazdan hamile olmuş olmayacaksın. Çünkü sen sadece benim çocuğumu taşıyabilirsin."

"Sen ne saçmalıyorsun? Ben asla senin kadının olmayacağım."

"Sana iki seçenek sunacağım benim minik sevgilim. Hangisini seçersen onu yapacağım."

"Senin pis oyunlarına alet olmam Aykut."

Boğazıma yapışmıştı.

"Önce beni dinleyeceksin kızım. Sonra konuşursun."

Son papatyam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin