Part4

655 59 0
                                    

[NO ONE POV]

KRINGGGGGGG

Loceng yg menandakan waktu rehat membuatkan mata sowon kembali segar..sowon mengemas buku2 yg berselerak diatas meja sebelum menuju ke kantin."Sowon!Jomlah rehat..tmpat biasa okey?"

kata jungkook penuh semangat manakala sowon pula menganggukkan kpala tnda fham."ermm,jungkook!aku dgan yg lain gerak dulu ok?"kata taehyung atau dikenali dgan nma manjanya V..

"Okey!!!"jwab jungkook..Bebetol hyper jungkook hari ni..(lol haha!)"jungkook,jomlah..aku dh selesai"ujar sowon..sowon dan jungkook pon menuju ke kantin terlebih dahulu sebelum ke tmpat biasa dorg..

Setibanya di rooftop
Sowon duduk disebelah Suga manakala jungkook ddk berhampiran Jimin..dorg pon makan seperti biasa dgan lawak yg dibuat oleh jimin dan jhope..memang tak kering gusi klau bersama dorang..

"Ape kata blik dari school kite hangout nak?"kata rapmon iaitu namjoon..semua setuju kecuali sowon"mian korang..aku x bole lah..nnti omma tiri aku marah..mian again.."

dapat dilihat wajah mereka sedih"ala,jganlah sedih..sokay,lain kali kita kluar?"ujar sowon memujuk..
Mereka kembali ceria sejurus mendengar kata2 sowon..

SKIP WAKTU BALIK^_^
[SOWON POV]

Akhirnya...balik pon!!!Aishh,letihnya..ni smua sbab perkahwinan semalam..smpaikan letih kat sekolah..

aku memasang lagu LOVE ME RIGHT dgan volume yg perlahan untuk menemaniku sepanjang perjalanan pulg ke rumah..aku berjalan mengikut rentak music,tenang rasanya..

PIN!!PIN!!PIN!!..

Ketenanganku kini diganggu dgan bunyi horn dri sebuah kereta yg x dikenali...Aku memberhentikan music yg terpasang dan menoleh kearah kereta tersebut..pemilik kereta itu menurunkan cermin keretanya

"Hi sowon..jom oppa hantar g rumah?"kata seseorng..aku mcm kenal tak knal je mamat tu..aku menundukkan sedikit badanku dan"kai oppa!!!!?"kataku sedikit shock.."iye..cpatlah masuk"..

aku pon membuka pintu kereta milik kai oppa dan memasuki perut kereta tersebut..kai oppa pon meneruskan perjalanan..

"So,dengar khabar kamu dah kawin?Dah besar dah kmu ni ye?ape2 pon congrats!"kata kai.."ermm,aah..thnks.."blasku..mmg soalan yg dituju kepadaku tu x selesa sgat..

"oppa kne hantar kmu blik klau x..seyong oppa kmu tu mengamuk plak..haha"kata kai oppa lagi.."hahah,okey..lgypon sowon pon ada keje nk buat kat rumah tu"blasku..

kai oppa mengangguk tnda fham..sepanjang perjalanan kerumah,soalan tntang perkahwinan shaja yg ditalu kai oppa kepada ku..

smpai kan x terjwab satu soalan tu..haishh..ada ke patot kai oppa tnya aku dah mengandung ke blom?..lawak apelah yg cuba kai oppa buat?

SETIBANYA DI RUMAH
"Gumawo oppa"ucapku ikhlas.."nae,bye"blas kai dan berlalu pergi..."amboiii..mentang2 oppa kesayangan dia yg ambil..bkan main lgi ye?"sindir seseorg dri blakangku..

"mne adalah oppa^_^"blasku dgan baik punyaa..
Aku pon berlalu masuk kerumah dan menuju ke bilik..aku menghempaskan tubuhku diatas katil yg lembut ini..letih dan mengantok..lama kelamaan mata tertutup rapat..

Tidurku terganggu sebaik shaja dgar seseorg memasuki bilikku..dlam keadaan mata x terbuka aku menyoal "oppa nak ape?ada ape2 yg sowon bole bantu?"ujar ku.."oppa?siapa plak oppa kau?"

sebaik shaja mendengar suara yg tidak dikenali mata terbuka luas..malu plus shock pon ada..aku fikir oppaku rupa2nya Sehun?

"ouh,memandangkan ko dah terjaga..kau kemas baju2 kau sbb mlam ni kite pergi rumah aku..bkan rumah omma and appa(sowon&sehun)..aku tau lepas aku mandi kau dah ready..arraso!"kata sehun tegas..

Pindah ke?..x nakkkk..alaaa,i'll miss my room..ermm,baik aku kmas..kang x pasal2 kne marah..aku mengemas smua baju2 dan meletakkan didlam beg tarikku..

sudah selesai mengemas baju,aku mencapai tuala dan menunggu sehun yg tgah mandi..lamanya dia mandi..mandi ke tido?..sokay lah sabar je☆_☆..

Kini pintu bilik air terbuka dan sehun kluar dgan tganynya lincah mengeringkan rambut dgan tuala..(dah pkai seluar ok..almaklum)..

nampak body dia..omaigad,aku segera masuk kedalam bilik air dgan tergesa gesa..mesti sehun pikir aku ni x btol..peduli lah yg dia g tayang body dia buat ape..malunyee...aishh,now kne mandiii..

Selesai shaja mandi,aku kluar dgan pkaian lengkap..pkai siap2 leeh klau x abis aku..dan terpacak sehun di pintu bilik.."dah..cpat bole x?terhegeh hegeh!!"herdik sehun.."nnnae"aishh,gagap pulakk

《》《》《》《》《》《》《》《》《》

Hello readers..so,mcam mne chapter kali ni??
Dan ape kaitan kai and sowon?and ape akn jadi klau S&S duduk serumah berdua??nantikan yerr....klau best jgan lupa untk Vote yer..love u all♡

 EXCUSE ME,SHE'S MINE!Where stories live. Discover now