Part18

523 60 4
                                    

Sehun melangkah masuk kedalam pejabatnya.Dia telah membuat keputusan untk terus maju.

Ya!Terus maju.Sehun memulakan kerjanya dgan mencapai fail dan document penting yg diletakkan disisi meja.

Laptop yg berada dihadapannya sekali sekala dilihat dan dibelek belek.

Pintu biliknya tiba tiba dikuak perlahan.Tahulah dia siapa gerangan org itu.Tak lain tak bukan PAnya iaitu Hyuna.

"erm..boss.Ni fail fail dari Statiation buildings.Boss just kene approve diorang punya document untuk pembinaan di Busan"jelas Hyuna smbil memandang kearah bossnya itu

"Ouh.okey.lagi?"kini sehun pula menyoal PA nya itu jika ada perkara yg perlu dia tahu

"Setakat ini itu aje.Nnti klau ada news saya inform you lah"jelas Hyuna lagi

Sehun angguk.Hyuna pula sudah melangkah keluar.

Handfone milik sehun itu sedari tadi berbunyi menandakan ada notification masuk.Namun dibiarkan aja.Kalau dah dipegang handfone tu memang tak terlepas lah dri tangan.Habis semua kerja tak jalan.btul tak?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Disebabkan kini sowon sudah bertukar personaliti, dia kini sudah memulakan kerja sebagai PA luhan.

Diikut sahaja dimana luhan pergi.Segala jadual kerja luhan dicatatnya.Air juga akan dihidang kan kpada luhan jika luhan meminta.

Tak lah susah sgat kerja ni.Gumam sowon.

Sedikit sedikit sowon cuba gagahkan diri untk mengingati orang yg pernah berada dgannya dahulu.

Dan sdikit sedikit itulah memori lama menusuk masuk berputar seperti baru berlaku.Dapat diingat dgan jelas dia di dera oleh omma tirinya itu.Kemudian masuk pula memori dia bersama seorang lelaki.siapa?gusar hati sowon.

Kepalanya itu dipegang lalu diurut sedikit mengilangkan rasa sakit dikepala.Sekali lagi memori dia bersama seorang lelaki berputar.

Cuba diingat siapa lelaki itu.Dari segi ingatannya lelaki itu suka mengherdiknya mencaci dan memukulnya.Gentar rasa diri sowon ketika itu.

Perpeluh dia sedikit didahi.segera dia ke ruang dapur ofis lalu mencapai segelas air kosong.Diteguknya laju.

Kepalanya ligat siapa lelaki itu.Mcam pernah kenal.Tapi dimana?

Sowon termenung lagi di ruang dapur ofis itu.Otaknya berputar pula memori lain dimana terdapat lelaki tadi bersama kakak tirinya.Miju?

Apa dia buat dgan miju?siapa dia?
Knap waktu itu aku sedih?

Sowon mula bermain kata dgan dirinya sendiri.Pelik!
Kenapa dirinya menangis kerana lelaki itu?Siapa lelaki itu?

Nak ditanya luhan tapi susah pula nak digambarkan bagaimana wajah lelaki itu.Nnti mesti luhan pelik kan

Sowon kembali ke mejanya sambil tangan kanannya memegang mug berisi air kosong.

Dia kemudiannya bersandar pada kerusi roda memikirkan apa yang berlaku.

Luhan oppa kata aku dah berkahwin.Tapi mungkinkah lelaki yang berada dlam fikiranku tadi?
Siapa lagi yang pernah muncul dlam life aku huh?..kai oppa,kookie,luhan oppa,omma tiri,miju..

Klau disekolah dulu mungkin aku ada ramai kwan.Ingat tu memang ingat.

Panggilan seseorang mematikan lamunan sowon buat seketika

"hello..Can i see mr.Luhan?I've an appoinment with him today.."jelas orang itu

"Hai miss.Erm,wait for a while ok" balas sowon mesra.
Sowon segera memasuki bilik luhan dan memberitahu luhan bhawa dia mempunyai tetamu.

Sebaik keluar dari bilik pejabat luhan,sowon tersenyum kearah wanita muda itu.

"Are you miss Hany from Edutional holdings?"soal sowon mesra

""Yes I am"blas miss hany pula dengan sebaris senyuman

"Oh..come follow me"ujar sowon pula.Miss itu hanya mengikut sowon dari belakang.

Dengan layanan yang cermat sowon melayan miss hany itu.Di buka kan pintu bilik luhan untk miss hany.

Miss hany membalas dengan senyuman.

"Thank you my dear"ujar miss hany

"Welcome"ujar sowon sipu sipu malu.

#################################

Emm.Tak best mungkin chapter ni T_T

Maaf readers sekalian.Chapter ni banyak mengarut lah.Mohon ampun ya.

Akan dicuba perbaiki lagi apa yang eden lemah..harap bersabar.

Vote & Comment mungkin bole membakar semangat saya.

Teruskan membaca ye.Thanksss to you all

Happy 2K readersssssss..again thankssssss
Huhuhu..

Love u all muahhh♡

Hihihi..sorry again for this chapter yang tak berapa bestt

 EXCUSE ME,SHE'S MINE!Where stories live. Discover now