[SOWON POV]
selesai shaja mandi.Badan kini x rasa melekit dan kurg rasanya letih..lantas ddk dibirai katil lalu mencapai telefon pintarku..
ternyata ada 2 missed call from jungkook..mgkin waktu aku mandi tdi..pantas shaja jari jemariku menekan butg hijau(call back)..
Tut..tut..tut..tut..
"Hai my princess♡"jungkook memulakan perbicaraan melalui telefon.."hai..sorry x angkat call..busy skit"blasku dgan nada meminta maaf
"its okay..aku fham..dh jadi bini org mesti lah selalu busy..hehe.."blas jungkook..mmg ada nada perlian disitu.."hahah..knapa x dtg cafe tdi?"soalku dgan niat nk tukar topik
"ouh..bkan x dtg cuma late skit..skrg ni aku ada kat cafe lah ni..kau tu yg awal sgat blik..bkan nk tunggu aku"kedengaran nada merajuk yg dibuat oleh jungkook dihujung talian..
"abistu aku tggu kau..x dtang datang lagi..tu yg aku blik je"hujahku pula.."tadi waktu aku smpai kat cafe..dorg ckp kau cari aku?..knapa?"soal jungkook
"ouh..nntilah aku cite"ujarku malas.."hurmm..oklah..aku nak kne pergi ni..lama2 borak nnti suami ko marah plak..hihihi..bye"kata jungkook..
butg merah ditekan..aku mengelus perlahan anak rambut yg terjuntai tatkala aku mmndg kearah lantai.."jungkook..jungkook..x habis habis kau perli aku ye"..
[NO ONE POV]
"Mne sowon?dri tdi x turun turun?"seyong mula membahaskan soalan itu kepada sehun..sehun pula hanya mengangkat bahu tnda tidak tau..
senang hidup!..kai hanya memandg sinis kearah sehun yg lgsung tdk ambik peduli tntg sowon iaitu isterinya yg sah.."kau belum rasa kehilangan sehun"ujar kai didalm hatinya..
Cerita yg dimainkan dikaca television langsung tdk menarik perhatian seyong.."sowon!!!"jerit seyong..terkejut dua org manusia yg sdg melayan cerita di tv itu..
sowon dgan pantas berlari keruangtamu..setibanya di hadapan seyong,sowon menundukkan sedikt kepalanya lalu disedut udara perlahan lahan..tercungap cungap dibuatnya..seyong hanya memandg sowon..
"oppa dh nk blik"ucap seyong..sowon hanya mengangguk fham..sehun pula,bkan main seronok didlam hatinya..
"Ermm..klau ada ape2..just call ok?.."arah seyong tegas.."and you sehun!..jaga adik hyung ni baik2..hyung tau lepas ni dh x ada kesan lebam or calar kat bdan sowon..
sikit shaja calar kat bdn sowon..nahas kau aku kerjakan!"gerun juga ayat yg dilemparkan oleh seyong itu membuatkan sehun diam membisu..
manakala sowon bingung bgaimana oppanya tau tntg lebam or calar?..kai pula setia mendengar..
"oklah..bye..ingat pesan oppa,sowon!..sehun pon!..dan kau kai?..x reti nak blik sekali ke?"kata seyong smbil berjalan kepintu rumah namun diberhentikan sekejap lgkahnya untk mmndg kai..
"err..kjap lagi aku blik la"blas kai.."pastikan ko blik!"ujar seyong lalu menyarung kasutnya dan berlalu menghidupkan enjin kereta..
Selepas tdak lagi mndengar bunyi kereta milik seyong..keluhan berat dilepaskan oleh manusia yg bernama sehun..
kai pula setia mmndg kearah sehun yg ntah tetiba nampak tenang sebaik seyong pergi..sowon ddk disebelah kai smbil tgannya mencapai remote control untk mnukar channel..
################################
Done for this chapter..wait for next chapter ok?..Sorry klau ada slah,typo or x best..vote ok?Thnkssss..
YOU ARE READING
EXCUSE ME,SHE'S MINE!
Random⚠...[AMARAN]...[WARNING]...⚠ JANGAN baca kalau bawah umur.. JANGAN baca kalau tak berani.. JANGAN baca kalau anda mempunyai penyakit kronik like sakit jantung and kencing manis..cerita ini mempunyai unsur unsur seram tak jadi 👿 Kk..tipu ^_^' Inila...