part11

524 52 1
                                    

[No one pov]

Malam~

Seorang lelaki yg berumur sibuk bermundar mandir di keliling halaman belakang rumahnya..kelihatan seperti menunggu seseorang..

isterinya dtg membawa gelas berlapik piring berisikan jus oren segar..

"Kejap lagi dtg la tu dia,abg oi"kata si isterinya itu cuba menenangkan si suami.."haish,teruk habis syarikat kite tu!"hati lelaki tua yg gusar itu akhirnya diadukan jua kpada isterinya

"nnti dia dtg saya nak abg slow talk bkan tengking dia..lgypon ini baru first time kan dia tersilap..

mgkin dia ada masalah ke..ingat sikit abg, anak awak tu dh berkahwin!"ujar wanita itu sekaligus memberi amaran tegas kpada si suami..

Lagi naik pening kpala tuanya itu..masalah company satu hal..family satu hal..

"Hah,tu..dorg dh smpai!"kata wanita itu sebaik mendengar maid dirumahnya menyambut anaknya yg ditunggu tunggu oleh sang bapa..

"sehun!..appa kat halaman blakng..dia nk jumpa kamu"kata wanita itu merangkap omma sehun..sehun berlalu ke halaman belakang tinggal isterinya itu iaitu sowon yg dibawa sekali tadi..

omma sehun menarik lembut lgan sowon duduk bersebelahan dgannya..

================================

Laju kereta yg dipandu sehun membuatkan sowon agk takot..diharapnya agar segera tiba dirumah..

tiba2 sehun menghentikan kereta secara mengejut.Sowon terdorong sedikit ke hadapan..nasib pakai seatbelt..dipandg wajah sehun yg gerun itu.

"Aku x tau ape yg istimewanya ko ni..smpai aku kne kawin dgan ko!aku rasa mcm ko x wujud pon dlam hidup aku..

ko ni x reti pnat ke?..aku hina kau,suruh ko buat itu ini..tpy ko still dgan muka ko yg..aishh!!serabut lahh"luah sehun smbil tgannya mengetuk stereng..

"sejak aku kawin dgan ko..aku rasa bnyak masalah timbul..lepas satu masalah..

masalah lain plak datang!Aku rasa lah ko ni bkan bwak tuah tpy bawak musibah"luah sehun lagi..

sowon yg dri tdi diam agak terguris dgan kata kata suaminya itu..dia fham akan suaminya yg baru dimarahi oleh appanya pasal kerja

"Bila aku ckap ko diam..ko x rasa nak lawan ke?..wei!org lain pon akn lawan blik tau x..

aku rasa mcam ckp ngan dinding plak skarg!!"sindirnya lgi

"Lepaskan saya!"terungkap jua kata kata keramat itu..
sowon agak sedih..

tetapi dia terpaksa ungkap sebegitu..segera dia keluar dari kereta itu..ntah kemana dia nak lari buat seketika

Sehun pula hanya melihat sowon pergi..dia sebenarnya masih terkejut dgan ape yg diungkap oleh sowon tdy..tdk diagak gadis itu akan ucapkan kata2 keramat itu..

================================

Fikiran sowon melayang shingga dia tdak tau dimana dia berada..kepalanya pusing..mata berair akibat menangis tntg perkara tdy..

"klau inilah jalan hidup aku..aku kne kuat..mian appa sbb sowon dh x dpat than"katanya smbil memandg kearah langit

Disambung blik nangis yg tdy berhenti..tersedu sedan dia menangis..

sowon melintas tnpa memandg kiri dan kanan..terasa berat kakinya waktu itu..mata yg berair diseka..

PON!!PON!!PON!!

sowon mmndg kearah bunyi itu..dilihat dgan mata yg sembab sedikit silau dan kabur..cuba di fokuskan dan..."appa..sowon nak ikut appa"

Terbaring lah sekujur tubuh dijalan dgan darah yg baru mengalir..

pemandu tdy sudah cabut lari..dgan kekuatan deria pedengarannya dpat didengar seseorg memanggil namanya sayu..

Matanya kian memberat dan akhirnya semuanya gelap

================================

Sorry pendekk..
Sibuk raya lorhh☺
Vote✅✔
Comment✅✔
Klau ada yg typo tu fham fham je lah..

Byeeeee

 EXCUSE ME,SHE'S MINE!Where stories live. Discover now