,,Show me that you really care That you really care Show me that you're gonna stay On my worst days
Hold me like you'll never leave Like you'll never leave Like you'll never leave" (I'll call you mine - Girl In Red)Korán reggel van. Az iskolabuszon ülök, és csak azon tűnődöm, mit ronthattam el. Kislány voltam, aki Barbie babákkal játszott, hogy elmeneküljön a valóság elől, de... most nincs Barbie baba. Mi van helyette? Való élet. Fúj. Nem olyan mókás tinédzsernek lenni, mint ahogy azt elképzeltem kiskoromban. A látszat csal. Azt mondják, a remény hal meg utóljára. Szerintem a szerelmünk Jaylával már rég halálra van Ítélve. – Szia, Lana. Tetszik a szetted. – Rayne, szia! Köszi. – Mi a baj? Látom, hogy nagyon el vagy gondolkodva. – Minden ok, csak fáradt vagyok.
– Ha szeretnél róla beszélni, meghallgatlak szÍvesen.
– A barátnőm miatt vagyok szomorú, de nem szeretnék róla beszélni, azért köszönöm.
– Nem sokára csatlakozik hozzánk Alice és a többiek is. Irodalom volt az első órám. Korán reggel nagyon sok kedvem van nyálas heteró verseket elemezni egy csapatnyi tinivel és egy ötvenes nővel. Amúgy nincs bajom az irodalommal, csak mérges vagyok Jayla miatt. – Lana, önnek is beszélek. Most mondom, hogy mik lesznek a dolgozatban, amit következő órán te is meg fogsz Írni. Különben is, van még mit bepótolnod. Jó lenne, ha figyelnél.
– Elnézést. Sokkal könnyebb lett volna figyelni, ha Javon nem ült volna előttem irodalom órán.
– Javon! – Ohh, Lana! Épp előled bujkálok. – Ez kedves. Jayla jól van? – Fogjuk rá. Most mennem kell. Mi a fasz történik? Ki kell derÍtenem. Ma elmegyek Jayláék házához, és beszélek vele. Engem nem fog hülyének nézni senki. Nem is értem, hogy miért csinálja ezt. Valami nagyon nem okés, Jayla magától nem tenne ilyet. Ismerem. Ma iskola után kiderÍtem. – Heló. Úgy tudom, hogy együtt lesz tesi óránk.
– Alice, boldog szülinapot! – Nyújtottam át egy csokit, amit tegnap, suli után vettem neki.
– Köszönöm. Ez az óra remek volt arra, hogy megint Jaylán törjem a fejem. Nem szeretek futni, de most jót tett, mert közben nem is figyeltem arra, hogy mennyire fájt a futás. A szÍvem jobban fájt. Hevesen kapkodtam a levegőt, amikor egy férfi hangot hallottam. ,,A futás már véget ért, új lány". Nico volt az. Persze, hogy rám van szállva, mint szarra a légy. Pont egy ilyen fiú hiányzik az életembe. Chh.... El voltam merülve a gondolataimban, amikor hÍrtelen a tornaterem homályos lett, én émelyegten, a fejem, mintha robbanni készült volna, a lábaim nem bÍrtak megtartani, aztán már minden elsötétült.
Egy szobában ébredtem, ahol még soha nem jártam ezelőtt. Kicsit körülnéztem, és heves fejfájásra lettem figyelmes. Láttam, hogy mellettem az asztalon van egy fehér műanyag pohár, megtöltve vÍzzel. – Látom, felébredtél. Elájultál testnevelés órán, és most itt vagy az orvosiba. Van melletted egy pohár vÍz, idd meg! Hoztam neked egy fánkot is, mert valószÍnű, hogy azért ájultál el, mert nem ettél. Én Mrs. Relish vagyok. Van valakid, aki most otthon van, és érted tudna jönni?
– Igen, az anyám. – Jó. Ha megetted a fánkot, akkor hÍvd fel, hogy vigyen téged haza.
– Erre semmi szükség, Mrs. Relish. Ez még csak a második óra volt, Így is le vagyok maradva. Megleszek. – Biztos? Maradhatsz, de bármikor hazamehetsz a nap folyamán, csak szólj előtte.
– Rendben, köszönöm. Most mennem kell Matekra. Viszont látásra!
A fánk jót tett, kicsit jobban tudtam koncentrálni matek órán. Uncsi volt ez az óra, tipikus matek. Két negatÍv szám szorozva egymással, egy pozitÍv szám. Lehet, hogy az a titok, hogy a negatÍv érzelmeimet valahogy össze kéne szorozni, és akkor lenne tök sok pozitÍv érzésem. Akkor is tök sok pozitÍv érzésem lehetne, ha most a barátnőmmel lehetnék. Az a baj, hogy szerintem én akkor lehetnék újra pozitÍv, ha megint elkapnám a kovidot. – Ezt nem tudom, hogy hallottátok-e, de azért két egymás alatti, viszonylag egyenlő vonallal jelöljük az egyenlőségjelet, mert ezerötszázötvenhétben, Robert Recorde unta leÍrni, hogy például
,,5 plusz 5 egynlő 10", szóval létrehozta ezt az egyszerűbb változatot, és a plusz jelet is ő hozta be – Osztotta meg velünk az érdekes tényt a matek tanár úr.
Ebédre salátát, rizset és csirkehúst, mellé egy darab csokis kekszet kaptunk.
– Sziasztok! Ez a nap kicsit megterhelő, nem? – Tette fel a kérdést Charlotte.
– Nekem is húzós napom volt eddig. Egész hétvégén nem lesznek otthon a szüleim. Van kedvetek bulizni? Nem muszáj nagy bulit, lehet filmezni is, akár játszani – kérdezte Ellijah.
– Ez jól hangzik, szólok Siennának is, addigra hátha jobban lesz – fogadta el az ajánlatot Rayne.
– Legyen – egyeztem bele. – Láttam tesin, hogy elájultál. Jobban vagy már? – Érdeklődött Alice. – Igen, csak még nem nagyon van étvágyam. Gondolom, hogy akkor te értesítetted a tanárt.
– Ohh, az nem én voltam. Én már csak azt láttam, hogy Nico vitt téged az orvosiba.
– Hogy tessék? – Akadt meg a torkomon a hús. – Úgy látszik, totál rád van cuppanva. A fiúk szeretik a kihívásokat – mondta Mars.
– Fúj. Én nem akarok járni Nicoval. Az iskola után, úton Jayla háza felé tartottam, amikor hírtelen nagyon intenzív parfüm illat csapta meg az orrom, aztán gúnyos vihorászást hallottam.
– Luna! Te vagy az új lány, igaz? – Állt elém egy lány.
– Igen, egyébként Lana vagyok. Te ki vagy?
– Én Lizzie vagyok, az iskola legnépszerűbb lánya. – Az... menő? Segíthetek valamiben esetleg?
– Én Darla vagyok, a másik népszerű lány. Láttuk, hogy ebédnél a queerekkel ettél. Nyugodtan odaülhetsz hozzánk. Nem muszáj velük ülnöd.
– Köszi az ajánlatot, csajok, de megvagyok velük. Kedvesek. – Jó, de tudod... ők melegek. Ha úgy érzed, nem illesz oda, ülj át hozzánk! Egyébként én a harmadik népszerű csajszi vagyok, a nevem Eliza. – Bocsi, lányok, de most mennem kell, mert dolgom van. Köszi az ajánlatot – köszöntem el.
Az ajtó előtt álltam, amikor azon agyaltam, hogy kopogjak-e be, vagy bízzam a sorsra. Bekopogtam. Láttam, hogy Jayla elsuhant az ablak mögött, megörültem.
– Üdv, Lana! – Nyitott ajtót Jayla anyja. – Jó napot, Mrs. Walton! Beszélhetnék Jaylával? – Ő most nincs itthon – tette ölbe kezét a nő.
– Biztos? Csak beszélni szeretnék vele. – Igen, biztos. Most haza kell menned, holnap iskola. Az anyukád mérges lesz. Szia – zárta be az ajtót Jessica. Hát erre nem számítottam. Láttam, hogy Jayla otthon van. A szemembe hazudott az anyukája. Az öccsei leráztak. Már csak az apja és a legkisebb testvére maradt. A legjobb barátja sem válaszol. Ez mi? Ez az egész... Mostmár nem bírom tovább! Valahogy ki kell derítenem. Tudom, is, hogy hogyan. A queerek elkérték az instagram nevemet és bekövettek. Rayne is bekövetett. Én pedig bízom Rayneban.,,Szia, Rayne. Nem akarlak zavarni, de te ismered Jayla Waltont, igaz?"
rayne.march: ,,Szia, nem zavarsz. Ismerem Jaylát, de már nem beszélünk".
,,Ohh... Valamit el kell mondanom neked. Szóval, igazából én Jaylával járok... vagy jártam. Már ignorál. Nem tudom, mi baj lehet. Ez légyszi, maradjon köztünk! Valahogy ki kell derítenem, hogy mi van vele."
rayne.march: ,,Nagyon sajnálom. Megpróbálhatunk szólni Ellijahnak, hogy próbáljon beszélni a barátnőddel. Ők jóban vannak."
,,Úristen, tényleg? Az nagyon jó lenne, köszönöm!"
TITKOS CSOPORT
ellijah_xxx: ,,Mi ez a csoport? A többiek?"
rayne.march: ,,Ne szólj erről a csoportról senkinek, ok?"
ellijah_xxx: ,,Jézusom, kit öltetek meg?"
rayne.march: ,,Senkit. Tudnál nekünk segíteni?"
ellijah_xxx: ,,Talán, ha elmondanátok, hogy mi folyik itt, akkor ja, lehet."
rayne.march: ,,Tudnál írni Jaylának?"
ellijah_xxx: ,,MONDJATOK MÁR ENNÉL TÖBBET, LÉGYSZI! Nem fogok csak úgy ráírni valakire, amikor még én sem tudom, hogy mi van."
lana.f: ,,Jayla a barátnőm. Ignorál. Nem tudom, hogy miért. Ki tudnád deríteni, hogy jól van-e? Elég ennyi is."
ellijah_xxx: ,,WOW, ez... fura. Legyen, ráírhatok. Meg is kérdezhetem, hogy mi újság vele, de nem fogom zaklatni. Nem vagyunk legjobb barik, szóval nem hiszem, hogy ennél többet ki fogok tudni deríteni."
lana.f: ,,NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!"
ellijah_xxx: ,,Chill, csak megkérdezem tőle, hogy mi van vele, nem olyan nagy dolog. Amúgy szívesen."
ellijah_xxx: ,,VÁRJATOK! Akkor te most Jayla Waltonnal jársz?"
lana.f: ,,Igen. Tudom, elég hihetetlen."
ellijah_xxx: ,,De AZZAL a Jayla Waltonnal?"
lana.f ,,Igen, AZZAL a Jayla Waltonnal."
*tizenhárom perccel később*
ellijah_xxx: ,,Beszéltem Jaylával."
lana.f: ,,MIT BESZÉLTÉL VELE?"
rayne.march: ,,Végre! mit írt?"
ellijah_xxx: ,,Azt írta, hogy nagyon ki van készülve, mert nem beszélhet a barátnőjével. Megkérdeztem tőle, hogy miért, azt írta, bonyolult, és nem igazán akar róla beszélni. Fura."
lana.f: ,,Köszi."
Mi az, hogy nem beszélhet velem? Ezt már tényleg nem értem. Nem vagyok egy sorozatgyílkos, nem is vagyok bűnöző. Utána fogok járni a dolognak!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ragyogó napfény
FanficLana Fisher és családja èpp nyaralni készülnek, de a tizenöt èves Lana mèg nem tudja, hogy milyen álma teljesül be. Lana úgy èrzi, megtalálta az igazit. Lana kapcsolatában lesznek akadályok, bökkenők, amin a szerelmèvel közösen mennek keresztül. A l...