Reggel arra ébredtem, hogy valaki erőteljesen kopog a szobám ajtaján. Először nagyon megijedtem, és már minden féle paranormális történet lejátszódott bennem, de aztán megismétlődött a hangos kopácsolás.
- Ki-ki az? - kérdeztem remegő hangon.
- Végre! - kiáltott az ajtó túloldaláról egy ismerős hang. - Már azt hittem soha nem kelsz fel.
- Jayla, nagyon megijesztettél - mondtam fáradt hangon, nulla életkedvvel.
- Miért ijedtél meg? Csak bekopogtam.
- Rosszat álmodtam.
- Gyere ide - mondta Jayla, majd magához ölelt. - Miről szólt az álmod?
- Nem sokra emlékszem már, de az volt, hogy belekerültem egy nagyon beteg horrorfilmben. Nem is olyan lényeges ez. Mi szél hozott ide reggel, fél nyolckor?
- Beakarlak mutatni a lányoknak; Kylee-nak és Kaylen-nek. Ma mind a ketten átjönnek, de ők majd csak este hatkor jönnek.
- Este hatkor? - háborodtam fel - utállak, Jayla - gyengéden fejen dobtam egy puha párnával.
- Bocsánat, de már hiányoztál, reggel hatkor felkeltem, és nem tudtam aludni, szóval elintéztem, hogy te se tudj.
- Kedves vagy - ironizáltam. - Miért nem kezdtél el rajzolgatni, olvasni, vagy bármi mást? - érdeklődtem durrogva.
- Jézus, nem tudtam, hogy egy alvó oroszlánt fogok felkelteni. Egyébként hálás lehetnél, hogy felkeltettelek abból az álmodból, különben még mindig egy horror filmben lennél.
- Szeretnél segíteni a készülődésben?
- Hmm... - gondolkodott el. - Nem rossz ajánlat.
A fürdőszoba felé vettem az irányt, gyorsan letusoltam, fogat mostam, aztán jöhetett a ruha választás.
- Jaj, ne! Mit vegyek fel? - Estem kétségbe.
- Segítek - javasolta Jayla. - Nem kell kiöltözni, csak add önmagad. Elég lesz egy szürke rövidnadrág és egy fekete oversized póló.
- Nem, Jayla, ki van zárva! Már csak egy gördeszka hiányozna a kezemből. A nadrág az oké, de a póló az most normál méretű lesz.
- Olyan aranyos vagy, amikor álmos vagy. Szerintem többször is megkéne próbálnom téged felébreszteni.
- Meg ne próbáld! Térjünk vissza az öltözködéshez. Szerintem egy fekete
AC/DC-s póló jó lesz, ami se nem rövid, se nem túl hosszú. Meg még egy nyaklánc menne hozzá, vagy gyűrű. Szerinted melyik lenne jobb?
- Gyűrű. De, ha van valamilyen vastagabb nyakláncod, akkor nyaklánc is jöhet.
- Nyakláncom az nincs, csak ilyen kis vékony, csajos. Szóval akkor három fekete, vastagabb gyűrű - Fel is kaptam a megbeszélt ruhákat és kiegészítőket. - Szerinted így jó lesz? - Kérdeztem a tükör előtt állva.
- Nagyon szép vagy - állt mögém Jayla -, de szerintem kéne egy kis smink. Ha megengeded, akkor ki is sminkelnélek. Nem kell sok minden, csak egy kis szájfény és szempillaspirál, meg egy kis pirosító, bár az nem fontos. Benne vagy?
- Szóval ez most olyan lesz, mint a leszbikus sorozatokban és filmekben? Persze, hogy benne vagyok! - Kiáltottam fel.
Leültem egy székre, amit a szobám ablaka mellé helyeztünk el, hogy jobb legyen a fény, és ne pazaroljuk az áramot a villany kapcsolgatásával. Jayla a táskájából elővett egy szájfényt, szempillaspirált és még egy pirosítót is, ha szükség lenne rá. Ezt követően az ölembe ült, és elkezdte a számat kenni szájfénnyel.
- Most jöhet egy kis szempillaspirál - gondolkodott hangosan Jayla.
- Végeztünk is? - Kérdeztem kis idő elteltével.
- Igen. Szerintem pirosító nem szükséges, az már túl sok lenne. Nagyon szép lettél, és dögös. Ha nem velem randiznál, már el loptalak volna - kaccsintott rám.
- Bárcsak én is így tudnék sminkelni! Tudom, hogy ez nem nagy dolog, de én még ennyit sem tudok megcsinálni. Nagyon ügyes vagy.
- Ne aggódj, majd megtanítalak - nyomott egy puszit a homlokomra. - Most viszont csináljunk valamit, mert este hatig még sok idő van. Van valami ötleted?
- Ha jól tudom senki nincs itthon rajtunk kívül, ugye?
- Amikor beengedtek engem, akkor mentek el valahová. Anyukád azt említette, hogy egy múzeumba mennek. Ja, és még azt is mondta, hogy mondja meg neked, hogy sepregess fel, és mosogass el.
- Ja, igen, mondtam nekik, hogy unalmasnak tartom a múzeumokat, szóval inkább nem tartottam velük. Az egyetlen múzeum, ami tetszett, a Coca-Cola-s volt.
- Mi lenne, ha megcsinálnánk a takarítást együtt?
- Enyém a mosogatás - jelentettem ki határozottan. - Utálok sepregetni.
- Ezen mit lehet utálni? Mindegy. Ha végzek a sepregetéssel, segítek elmosogatni.
- Nem kell, tényleg. Elég, ha felsöpörsz, de még azt sem kell.
Megkezdtük a takarítást, és Jayla felsöpört tíz perc alatt, így végül tényleg segített elmosogatni.
- Már tíz óra van, kérsz enni valamit?
- Nem, köszönöm, otthon már reggeliztem - felelte Jayla.
- Mit ettél otthon, és hány órakkor?
- Zabkását banán darabokkal, fél hétkor.
- Akkor egyél valamit! Legalább csak egy kicsit, már régen ettél. Csinálok neked egy kis szendvicset.
- Lana, aranyos vagy, de tényleg nem kérek semmit. Inkább neked kéne enned valamit, mert még nem ettél ma semmit.
- Legalább egy fél szendvicset egyél, a kedvemért...
- Legyen... De csak akkor, ha te meg megeszed a másik felét.
- Áll az alku! - fogtam kezet Jaylával elégedett mosollyal.
Evés után hallgattunk egy kis zenét, közösen olvastunk pár oldalt, csókolóztunk, viccelődtünk, idő közben a család többi tagja hazaérkezett, és aztán eljött az idő, hogy elinduljunk Jayla-éknál.
- Anya!
- Tudom, hogy hova mentek, Jayla már beszámolt róla reggel. De este tizenegyig érj haza! Holnap állásinterjúra kell mennem, a helyi fodrászszalonba, így már valószínűleg nem fogunk este találkozni - adott egy puszit az arcomra anyukám. - És reggel sem tartom valószínűnek, mert reggel hétkor el kell indulnom. Jók legyetek!
Fél hatkor már Jayla-ék házában voltunk, így még volt időnk kicsit kettesben lenni.
- Már alig várom, hogy találkozz a lányokkal. Bírni fogod őket. Elmehetnénk velük fagyizni, nem?
- Jó ötlet. Javon nem jön?
- Nem, ő ma Coco-val fog találkozni. A csajok pedig nem nagyon szeretik Coco-t, szóval Javon sem és Coco sem jön.
- Szerinted nem fogják azt gondolni, hogy túl béna vagyok hozzád? Nem fogom őket idegesíteni, vagy ilyesmi?
- Ne izgulj, és ilyet nem szeretnék hallani, hogy ilyeneket mondasz magadra. Csodálatos vagy, kívűl, belül! Mármint...úgy értem, hogy a személyíséged - célzott a félreérthető ,,belül" szóra.
Hamar elröppent az a félóra, és már csengetett is az első alany; Kylee.
- Majd én kinyitom, nem kell izgulnod, bírni fog téged Kylee - bíztatott Jayla, és nyitotta is az ajtót.
- Jayla! - mondta Kylee, és megölelte Jayla-t. - Te vagy Lana, igaz? Én Kylee vagyok.
- Szia, Kylee. Örülök, hogy találkoztunk.
Idő közben megjött Kaylen is.
- Sziasztok! Ha jól tudom, te vagy Lana.
- Hallo, igen, én vagyok.
- Akkor indulhatunk fagyizni? - kérdezte Jayla.
Tizenöt perc után a fagyizóhoz érkeztünk. Kiválasztottuk mindannyian, hogy milyen ízt kérünk, aztán Jayla-ék háza felé vettük az irányt, hogy a hazafelé úton nyaljuk el a fagyikat.
- És Lana, te miket szeretsz csinálni a szabadidődben? - érdeklődött Kaylen.
- Olvasni, edzeni, zenét hallgatni, manifesztálni, és Jayla-val lógni.
- És sportolsz valamit? - Állt elő a kérdéssel Kylee.
- Nem, de Jayla kicsit tanít boxolni.
- Most én jövök! - mondtam. - Kylee, hogy vagytok ilyen jóban Jayla-val? Az én legjobb barátnőm nem nagyon ír nekem vissza, és nem is nagyon érdekli, hogy mi van velem.
- Már régóta bárátnők vagyunk. Sok közös emlékünk van, és vannak közös érdeklődési köreink. Támogatjuk egymást, bármi van, és érdeklődünk a másik felől. Bármit megtudunk beszélni egymással, már olyan, mintha testvérek lennénk. Szerintem ez a kulcs.
- És Kaylen. Te sem szívleled annyira Coco-t, nemde?
- Nem kedvelem, de nem mondhatom Javon-nak, hogy miattam szakítsa meg a randiját Coco-val. Ha szeretik egymást, akkor nincs bajom a kapcsolatukkal. És mivel igaz barátja vagyok Javon-nak, ezért elfogadom a döntését, de már próbáltam a tudtára adni, hogy Coco nem a legjobb választás egy olyan fiúnak, mint ő. De nincs hozzá sok közöm, szóval el kell fogadnom a döntését, és támogatnom kell. De, ha Coco megbántja, akkor kivégzem a kis kurvát. Ő is ezt tenné a helyemben.
Amikor hazaértünk játszottunk egy kör Monopoly-t, aztán néztünk egy csajos filmet, közben pedig popcornt ettünk. Volt, hogy mindannyian elkezdtünk TikTok-ozni, aztán rájöttünk, hogy kéne csinálni valamit. Végül már este nyolckor arra jutottunk, hogy karaoke-ztunk egy órát, és megszavaztuk, hogy kinek van a legjobb ének hangja, ezt Jayla nyerte. Vacsoráztunk Chedar sajtos rántottát, amit Jessica készített el. Ezt követően elmeséltük a nyári élményeinket, elmeséltem, hogy hogyan kerültem Atlantába. Már tíz óra volt.
- Sziasztok, csajok. Nagyon jó volt veletek lenni, remélem, hogy lesz rá még alkalmunk - búcsúzott Kaylen.
- Ideje mennem nekem is, fél tizenegyre haza kell érnem, jó volt veletek lenni - mondta Kylee, aztán megölelte Jayla-t.
- Igazából már nekem is el kéne indulnom, mert tizenegyre haza kell érnem, de már elég fáradt vagyok - mondtam.
- Megismételhetnénk máskor is ezt a csajos estét - Javasolta Jayla. - Lana, téged pedig hazakísérlek.
CZYTASZ
Ragyogó napfény
FanfictionLana Fisher és családja èpp nyaralni készülnek, de a tizenöt èves Lana mèg nem tudja, hogy milyen álma teljesül be. Lana úgy èrzi, megtalálta az igazit. Lana kapcsolatában lesznek akadályok, bökkenők, amin a szerelmèvel közösen mennek keresztül. A l...