37. fejezet

58 2 0
                                    

Jayla már hazatért New Yorkból. Nagyon izgatott voltam, hogy végre újra találkozhassak vele. Sütöttem fahéjas tekercset, hogy meg tudjam vendégelni. Margaret adta meg a receptet hozzá.
    Amíg vártam a barátnőmet, elkezdtem olvasni, hogy gyorsabban teljen az idő. Amikor izgalmasabb résznél jártam, kopogást hallottam a bejárati ajtómon. Felálltam, és örömtelien megindultam, hogy ajtót nyissak, gondoltam, biztos Jayla kicsit hamarabb jött át.
    Mikor kinyitottam az ajtót, a szívem hevesen kezdtett dobogni, szemeim tágra nyíltak, izzadni kezdtem.
– Lana, meg tudom magyarázni – szólalt meg egy fiatal fiú.
– De hát – dadogtam. – Azt hittem, te halott vagy. Láttalak meghalni. Ez..
– Tudom, engedd meg, hogy mindent elmondjak! – Mondta a ,,halott" mostohabátyám.
– Azt hiszem, megzavarodtam.
– Nem te, hanem az anyád az, aki őrült.
– Hát persze, hogy ő volt az... ki más lehetett volna?
– Megfenyegetett engem és az apámat, hogy ha nem játsszuk el ezt az egészet, akkor megmérgezi a nagymamám kutyáját, akit a mamám nagyon szeret, teljesen összeomlana, ha elveszítené. 
– És az orvosok? Ők miért hitették el velem a halálod, vagy ők is elhitték?
– Ők szegény színészek voltak, az anyád sok pénzt ígért nekik ezért. 
– Ohh, szóval ezért nincs börtönben az apád. Oké. Miért tette ezt az anyám?
– Remélte, hogy megsajnálod, és visszaköltözöl hozzá. 
– Hozok egy pohár vizet. Te is kérsz?
– Igen, de jól vagy? Sápadtnak tűnsz – mondta a fiú. 
– Persze, csak kicsit fáj a fejem. Egyébként te és az apád elköltöztök, ugye?
– Ja, holnap indulunk Los Angelesbe. Otthagyjuk az anyád. 
– Jobban jártok, higgy nekem! – Nyújtottam át a pohárral teli vizet a srácnak, miközben remegett a kezem.
– Jót tenne neked egy kis friss levegő, menjünk ki!
– Igazad van, de előtte hagyd, hogy megkínáljalak fahéjas tekerccsel! – mondtam.
     – Nem is tudtam, hogy tudsz sütni. 
– Meglepetés! 
– Lana, ugye tudod, hogy az anyád kényszerített, hogy megjátsszuk a halálomat, amúgy soha nem tettem volna veled ilyet.
– Tudom, ismerem azt a nőt. Jó mostohatesó voltál.
– Most már csak ex mostohatestvérek vagyunk – nevetett az ex mostohatesóm.
– Legalább mindketten megszabadultunk az anyámtól. Honnan tudtad, hogy itt lakok? – kérdeztem.
– Az apádtól. Nagyon nehezen derítettem ki. 
– Muszáj lesz még beszélnünk. Hiányozni fogsz, de örülök, hogy megszabadultunk ettől a nőtől. 
– Most már mennem kell, de mindenképp csevegünk majd. Amúgy isteni lett a süti. Szia.
– Köszi, szia.
     Amikor a barátnőm megérkezett, mindent elmeséltem neki és a karjaiban sírtam. 
– Hogy tehet valaki ilyet a saját lányával? – Szörnyűlködtem.
– Borzasztó az a nő. Őrült – mondta Jayla.
– Szerintem nárcisztikus személyiségzavara van.
– Én is gondoltam már erre. Nem volt még valahol, ahol kivizsgálták?
– Nem hiszem, hogy volt. 

Egy évvel később

Az anyám börtönbe került állatkínzásért, megkapta a nárcisztikus személyiségzavar diagnózisát.
     Nicoról megtudtam, hogy ADHD-s, Aureliaról pedig azt, hogy rajta van az autizmus spektrumon, remekül megvoltak együtt, de persze nekik is voltak bökkenőik a kapcsolatukban. Nagyon jól kijöttem Nicoval, ő lett a legjobb fiú barátom, a barátnőjével is jól megtaláltam a hangot.
     Charlotte és Florvie végre összejöttek, nagyon aranyos párt alkottak. Közösen elkezdtek egy YouTube csatornát, ami elég jól ment nekik, sok feliratkozót és követőt szereztek, sikeres influenszerek lettek rövid idő alatt.
    Rayne és Sienna szakítottak. Sienna Spanyolországba költözött a családjával, ott megismerkedett egy spanyol lánnyal, akivel nagyon boldogok voltak és mindketten dolgoztak egy könyvön.
    Alicenak sikerült kedves nevelőszülőkhöz adni az öccseit, ő pedig boldog párkapcsolatban élt Rayne-el, akivel elköltözött egy albérletbe, lett egy nyusziuk is, akit Lillynek neveztek el. Mindketten ugyanabban a jól fizető könyvesboltban dolgoztak. Még mindig ugyanolyan jó barátok voltunk mindhárman.
    Én pedig még mindig ugyanolyan boldog voltam Jaylával, össze is költöztünk. Ott dolgoztam Margaret cukrászdájában, egyre jobban ment a sütés. A két munkatársam nem volt velem kedves, de nem törődtem velük. Jayla kicsit híresebb lett. Felvállaltuk a kapcsolatunkat a közösségi médiában, elég stresszes dolog volt. A nővéreimmel gyakrabban találkoztam. A volt mostohabátyám tényleg meghalt autóbalesetben. Muffin sajnos megszökött, de aztán lett egy új kiscicánk, Pie. 

Két évvel később

Jayla és én az oltárnál álltunk. Az összes lány barátom és Jayla összes lány barátja volt a koszorúslány, kivéve Kyleet, ő volt Jayla tanúja, az enyém Rayne volt. Ott volt Jayla egész családja és barátaink, a nővéreim, az apám, a mostohaapám és a mostohaanyám is.
– Jayla Walton, törvényes feleségedül fogadod az előtted álló Lana Fishert? 
– Igen – mondta mosolyogva, könnyes szemekkel Jayla. 
– Lana Fisher, törvényes feleségedül fogadod az előtted álló Jayla Waltont?
– Igen – mondtam határozottan. 
     A hajam levágattam vállig érőre, a stílusom kicsit felnőttesebb lett, de ugyanúgy menő volt. Megnyitottam a saját cukrászdámat, sikerrel jártam. Sokkal jobban lettem lelkileg és erősebb lettem mentálisan is és fizikailag is. Aktívan boxoltam, a feleségemmel együtt. 
    Jayla befutott, híres színész és híres influenszer lett, néha Florvieékkal is csináltak közös tartalmakat. Eléggé elfoglalt lett, mert mindig volt munkája, amit be kellett fejeznie. Sokat utazott, de gyakran vitt magával, úgyhogy sok kellemes utat tettünk meg együtt. Szerettünk együtt edzeni is. Vettünk egy takaros kertes házat, ami nem volt túl nagy, de kényelmesen elfértünk benne. 
    Nico és Aurelia elköltöztek Angliába, volt egy Golden retriever kutyájuk is. Nico jéghoki edző lett, nagyon jól csinálta a munkáját. Aurelia festő lett, szintén nagyon jól végezte a munkáját.
    Charlotte és Florvie folytatták munkájukat, el is jegyezték egymást. Ők Chicagoba költöztek. 
        Sienna és a barátnője befejezték a könyvet, amit közösen írtak, olyan jól sikerült , hogy meg is filmesítették. Lett egy papagájuk.
     Alice és Rayne csináltak egy közös virágboltot, bár nem ment valami jól nekik, szóval a könyvesboltban is dolgoztak. 
    Voltak akadályok a kapcsolatunkban, de leküzdöttük őket. Nagyon szerettem Jaylát és ő is engem. Mindketten érettebbek lettünk  és erősebbek. Lehet, hogy már nem volt akkora a rózsaszínköd, de még mindig nagyon szerettük egymást és legjobb barátok voltunk. 

Vége.

Ragyogó napfényOù les histoires vivent. Découvrez maintenant