III.

133 10 0
                                    

„Ach ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Ach ne. I ty?"

~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~


Taehyung nevěděl, co má dělat. Už to bylo pár dnů a stále nemohl přestat myslet na Hanee. A pokaždé, když jeho myšlenky aspoň na chvíli zabloudily jinam, stačilo podívat se na Yeontana, aby byla zpět v jeho mysli.

Přemýšlel, jestli by jí měl napsat.

Možná by s ním šla znovu ven. Mohli
zajít do parku. Nebo tentokrát na večeři.

Záleželo na tom, zda by znovu vzal Yeontana, který by jí také jistě rád viděl.

A že samozřejmě ano. A ukazoval to tak, že vzal míček nebo plyšovou kost, které mu koupila a donesl to Taehyungovi. Byl skutečně chytrý. A doufal, že to zabere.

Taehyung držel v ruce svůj mobil a přemýšlel, zda napsat. Odepíše vůbec? Nebyla s ním minule jen ze slušnosti? Přece jen odměnu také přijala jen kvůli tomu, že naléhal.

„Mám to zkusit, Tannie?" Zeptal se Yeontana, který ve svém pelíšku začal vrtět ocasem a položil packu na plyšovou kost. „Začínám mít pocit, že ji máš raději, než mě." Řekl trochu mrzutě Taehyung, než se zhluboka nadechl a začal psát.

Napsal snad sedm zpráv a každou smazal, než nakonec poslal úplně jednoduchou zprávu.

Taehyung:
Ahoj

Odpověď přišla téměř hned.

Hanee:
Ahoj :)

Taehyung:
Doufám, že neotravuju

Hanne:
Vůbec. Akorát jsem dokončila doplňování krmiva

„Jak ji mám pozvat ven, Tannie?" Zeptal se Taehyung svého psa a samozřejmě neočekával odpověď, nebo že to napíše za něj. To bylo nemožné.

Taehyung:
Zajímalo mě, zda nemáš dnes večer čas

Hanee:
Mé plány na dnešní večer jsou ležet v posteli a sledovat anime.
Proč?

Taehyung:
Minule to bylo fajn, tak mě napadlo, jestli by jsi si se mnou a Yeontanem znovu nešla na procházku

Taehyung byl nervózní, když odpověď tentokrát trvala déle. Hledala snad výmluvu? Nebo nevěděla, jak odpovědět?

Hanee:
Ráda
Vyzvedni mě v šest na xxxx v útulku.

Taehyung:
Budu tam

A strange girl (BTS/Kim Taehyung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat