„Miluju tě."
~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~
Hanee chtěla být co nejvíce připravená, až přijede Taehyung, aby ji vyzvedl a vzal na jejich rande. Měla dopodrobna naplánovanou svou přípravu. Musela být připravená, jestli se rozhodli udělat další krok.
Všechno muselo jít dobře, protože pokud to nepůjde už od začátku, tak se bála, jak to skončí.
Hanee začínala snídani, pokračovala sprchou a ranní hygienou. Samozřejmě bylo pár věcí, které během sprchy nemohla vynechat.
Prošla si celou péčí o své tělo, pleť.
Vlasy si nakulmovala do vln a nechala volné, takže jí padaly přes ramena.
Hanee zas tak nespěchala a se vším byla pečlivá, protože věděla, že nějaký ten čas měla, než Taehyung skončí s tréninkem a sám se připraví.
Když už byl čas i na to obléct se, Hanee stála před svou postelí a koukala na šaty, které vybrala, zatímco se kousala do rtu velmi nejistá svým výběrem.
Nebyly to zrovna šaty, které by běžné nosila. Spíš to byl úplně jiný styl.
Chvilkama si říkala, že je to skvělá volba, ale v druhou chvíli pochybovala a říkala si, jestli to není moc odhalující.
Nakonec ale zvolila pro.
Hanee se samozřejmě těšila, ale zároveň byla nervózní.
Věděla, že den proběhne v pořádku. Když byla s Taem, všechno bylo dobré. Ať už to strávili v parku, restauraci, či u něj na koleji, kde se jen tak povalovali a sledovali filmy.
Prostě jí stačilo málo, aby byla šťastná.
Stačilo jí, že byl Tae s ní.
Nepotřebovala pětihvězdičkovou restauraci s drahými jídly. Ráda seděla u nich na koleji a klidně se všemi si raději objednala Ramen.
Když zazvonil zvonek, Hanee se nervózně podívala na svůj odraz, zhluboka se nadechla a ujistila se, že to zvládne.
Vzala si kabelku a vyrazila.
Před bytem už čekal Taehyung, který se na ni s úžasem podíval. Byl úplně zaskočený, když ji viděl. Úplně mu vyrazila dech. Byla tak nádherná.
Ne, že by jindy nebyla. Jen to byla změna, protože na ní nic takového ještě neviděl.
Ale rozhodně to vypadalo úžasně.
„Já nejsem příliš dobrá ve vybírání šatů. Raději obyčejné outfity." Řekla nervózně, když uviděla, jak si ji nepřítomně prohlíží.
„Je to perfektní." Zašeptal v úžasu.
ČTEŠ
A strange girl (BTS/Kim Taehyung)
FanfictionHanee nebyla jako ostatní dívky, nebyla obyčejná. Řekněme, že byla podivná. Ovšem velmi přátelská, každý by měl být rád, že ji má za svou kamarádku. Jenže se jí každý stranil a považoval za divnou. Jí to ale nevadilo, protože měla společnost někoho...