XIV.

96 10 2
                                    

„ŠPATNĚ!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„ŠPATNĚ!"

~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~

Hanee rozhodně nečekala, že při konci její směny do zverimexu vtrhnou dva zahalení chlapci a budou po ní žádat.

Byla zrovna u části krmení, když za ní přišla Mina s tím, že ji někdo naléhavě shání a potřebují, aby okamžitě odešla s nimi, protože je to vážně.

Kdyby jen věděla, že jsou to pouze dva mladí kluci, kteří se nudili a chtěli někoho, s kým by se mohli pobavit.

Hanne se tedy rozloučila se všemi zvířátky a slíbila, že bude brzy zpět, než se vydala do přední části obchodu, aby zjistila, co po ní chtějí a hlavně kdo. Nikdo kromě Taehyunga ji nevyzvedával, takže jí to nedávalo smysl. Obzvlášť, když byli dva.

„Honey!"

Trochu překvapeně vykřikla, když k ní jeden přiskočil a okamžitě ji objal.

Samozřejmě okamžitě poznala o koho se jedná. Nejen podle hlasu, ale i očí a barv vlasů, které trčely zpod čepice.

Podívala se přes Jungkookovo rameno a uviděla Jimina, který se usmíval, což bylo poznat díky jeho očím, které vypadali téměř jako srpky měsíce, když se usmíval. Mával jí, takže zvedla ruku jak jen jí to maknae dovolil a také zamávala.

„Musís okamžitě s námi. Já a Jimin jsme pro dnešek dokončili cvičení a děsně se nudíme, takže nás napadlo, že tě vyzvedneme a něco spolu u nás na koleji podnikneme." Vysvětlil Jungkook, když se odtáhl a Hanee zvedla obočí. „To máte volno jen vy dva?" Zeptala se. „Jo. Většina skončí později. Jen Suga pravděpodobně zůstane ve svém studiu déle." Odpověděl jí tentokrát Jimin.

„Tak dobře." Přikývla a obrátila se k Mině, která se snažila nevnímat jejich rozhovor.

„Pro dnešek vyrazím. Ale vrátím se hned zítra. Vím, že Willie má menší operaci, při které nebude uspán, tak přijdu." Řekla. „Jasně. Jdi se bavit, zvládnu to tady." Přikývla Mina. Rozloučili se a Hanee vyrazila s chlapci k nim.

„Tak. Co máte v plánu?" Zeptala se po cestě autem.

„No... Připravili jsme si pro tebe pár otázek, jako takový malý quiz. Chceme zjistit, co všechno jsi se o nás naučila." Odpověděl nadšeně Jungkook a bylo jasně vidět, že se oba dva těší. Na druhou stranu Hanee věděla, že budou mít zábavu, protože to nebylo zrovna moc informací. Neměla strach z otázek o Taehyungovi, ale zbytek? O nich věděla hlavně to, co jí řekl vyprávěl Tae.

Samozřejmě viděla pár videí a Run BTS, tak snad nic nezapomněla.

U písniček, ale taky moc velký strach neměla, protože za dobu, co je znala, stihla nějaké naposlouchat a nějaké si oblíbila.

A strange girl (BTS/Kim Taehyung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat