„A zábava může začít."
~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~
Hanee se probudila brzy ráno. Nevěděla, když Taehyung přivede Yeontana, protože se nezmínil o čase, takže chtěla být připravena, než dorazí.
Samozřejmě začala svou ranní rutinou. Poté pokračovala lehkým líčením, než se vrátila do své "ložnice", kde se oblékla.
Jakmile dokončila celou ranní rutinu, sešla shody a vyrazila do kuchyně, aby si připravila něco na snídani.
Zrovna, když dokončila svou snídani se ozval zvonek.
Hanee to nechala ležet na svém stole, vyrazila u bytu a běžela rovnou dolů, aby vyzvedla svého oblíbeného psa a zároveň pozdravila Taehyunga.
Jen co otevřela vchodové dveře po ní začal skákat Yeontan, který pokřikoval její jméno šťastný, že znovu vidí dívku, která ho zachránila.
„Honey! Honey! Honey!"
Hanee se zasmála a vzala ho do náruče.
„Proč se vždy cítím tak raněn?" Hanee se znovu zasmála, když slyšela Taehyunga, který dvojici pozoroval a byl rád, že si dvojice rozumí. I když ani nevěděl, jak moc a že je to doslovné.
„Neboj, nezapomněla jsem na tebe." Řekla Hanee. „Zároveň se omlouvám, že jsem ti neřekla patro a číslo svého bytu." Dodala. „V pořádku. Každopádně ještě jednou děkuju, že ho pohlídáš. Jsem rád, že nebude sám, nebo ho nehlídá někdo "cizí" ." Řekl a podrbal Yeontana na hlavě.
„Jsem ráda, že mi tak věříš." Řekla s úsměvem. „No, nemám důvod ti nevěřit. Navíc tě miluje, takže jediný, čeho se můžu bát je, že jakmile si ho přijedu vyzvednout, nebude chtít odejít." Řekl a oba dva se zasmáli.
„To si ještě rozmyslím."
„Tak běž, ostatní už na tebe čekají." Řekla, když si všimla ostatních členů, kteří seděli v dodávce, protože Tae nezavřeli posuvné dveře. Trochu jim zamávala a usmála se na ně. Naoplátku jí někteří z nich zamávali.
ČTEŠ
A strange girl (BTS/Kim Taehyung)
FanficHanee nebyla jako ostatní dívky, nebyla obyčejná. Řekněme, že byla podivná. Ovšem velmi přátelská, každý by měl být rád, že ji má za svou kamarádku. Jenže se jí každý stranil a považoval za divnou. Jí to ale nevadilo, protože měla společnost někoho...