„Půjdeme se projít?"
~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~
Hanee se usmívala, když sledovala Yeontana, který se snažil panáčkovat, aby dosáhl na pamlsek, který držela nad jeho hlavou.
„To není pěkné."
Yeontan kňučel, když nedokázal dosáhnout na něco tak lákavého.
„Promiň, je to ode mě zlé." Řekla Hanee s úsměvem a předala mu pamlsek, než se podívala i na téměř spícího pudla.
Hanee s dvojicí byla venku a jak se zdálo, tak procházka a všechny aktivity Hollyho uspalo.
Yeontan se zdál být také unavený, ale nechtěl to vzdát, protože pro něj měla Hanee dobroty. A on chtěl něco dobrého.
„Máš někde vypínač?"
Hanee se zasmála, když slyšela mrzutého Hollyho, který lehce vrčel, zatímco na něj Yeontan vyplázl svůj jazyk a skočil na něj.
„A máš ty vůbec nabité baterky?"
Samozřejmě se Hanee bavila, když slyšela, jak se mezi sebou hádají.
A nakonec po sobě začali i skákat a jen tak hravě kousat. A zdálo se, že Holly vyhrává.
Což bylo ještě víc zábavné, protože to pomalu začal brát vážněji, zatímco Yeontan byl víc hravý.
„Tak dost, kluci." Zastavila je nakonec Hanee pobaveně. „Tannie, musíš se víc uklidnit. Holly, pokud chceš spát, běž si lehnout někam bokem." Kárala oba dva, zatímco se uklidnili a poslušně seděli před ní.
„Ale u tebe je nejlépe."
„Jo. Navíc máš sušené."
Hanee se znovu zasmála, když tentokrát stáli více méně pospolu.
„Tak se rozhodněte. Buď si oba dva lehnete vedle mě na pohovku a odpočinete si, při čemž budeme sledovat nějaký film. Nebo vás ještě jednou vezmu na procházku po parku." Vyjednávala a čekala, co odpoví, ale místo toho se ozval někdo, koho vůbec neočekávala.
„Vím, že někteří lidé mluví se svými mazlíčky, ale ještě nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by to bral tak vážně."
Hanee otočila hlavu a šokovaně se podívala na Jimina, který stál přímo za ní a pobavený, aniž by věděl jak doslovně s nimi mluví.
„Myslíš, že jsme měli něco říct?"
„Určitě jsme měli něco říct."
Znovu, a tentokrát nevěřícně, se podívala na dvojici psů.
ČTEŠ
A strange girl (BTS/Kim Taehyung)
FanficHanee nebyla jako ostatní dívky, nebyla obyčejná. Řekněme, že byla podivná. Ovšem velmi přátelská, každý by měl být rád, že ji má za svou kamarádku. Jenže se jí každý stranil a považoval za divnou. Jí to ale nevadilo, protože měla společnost někoho...