IV.

125 12 4
                                    

„Nech mě hádat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Nech mě hádat. Jablky."

~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~

Taehyung byl ještě z minulého večera šťastný, protože s Hanee strávil další večer a víc ji poznal a byl také trochu omámený, přesněji z polibku, který Hanee dala na jeho tvář.

Proto se na něj ostatní koukali trochu zvláštně, když se k nim další ráno přidal na snídani a znovu omámeně se usmíval.

„V pořádku, Tae?" Zeptal se Jimin, když si všiml, že jeho nejlepší přítel vůbec nevnímá a jen tak se šťourá ve své snídani. „Naprosto." Přikývl Taehyung. „Vážně? Nemáš horečku?" Zeptal se Jin a natáhl k němu ruku, kterou mu položil na čelo.

„Hyung! Máš studené ruce!" Vykřikl Taehyung a konečně začal aspoň trochu vnímat své okolí.

„Je v pořádku." Řekl Jungkook.

„Co s tím máte? Jsem prostě šťastný." Bránil se Taehyung a trochu se zamračil. „Byl jsi úplně mimo, Tae. Vůbec jsi nás nevnímal. Ani snídaně jsi se nedotkl." Podotkl Namjoon a ukázal na talíř. V podstatě ano, ale nesnědl ani kousek.

„Aaaa. Já už vím, o co tu jde." Promluvil Hoseok a všichni se na něj podívali.

„O co?" Zeptal se Yoongi stále mrzutý z toho, že musel vstávat.

„O tu dívku-" „Hanee." „-včera museli být zase spolu." Řekl Hoseok a neřešil, že ho Taehyung přerušil.

„Hanee? Byli jste včera spolu?" Zeptal se Namjoon zvědavě. „A co má být? Yeontan ji chtěl znovu vidět, tak jsem jí napsal, jestli by jsme se mohli sejít."

Yeontan uraženě štěkl a otočil se k nim zády.

„Yeontan ji chtěl vidět, nebo ty?" Zeptal se škádlivě Jimin a Taehyung se začal červenat.

„Aww. Vidíte ty červené tváře?" Škádlil Jungkook, zatímco se ostatní začali smát. Samozřejmě až na Taehyung, který odstrčil Jungkookovi ruce, když se natahoval k tomu, že ho štípne do tváří.

„Proč ji k nám nepozveš na večeři? Tady se nemusíte skrývat a navíc ji můžeme poznat." Navrhl Jin.

„Jo. Zavolej jí." Pobídl Hoseok. „Teď?" „Jo. Šup, pohni."

Taehyung si povzdechl a vytáhl svůj telefon. Nevěděl, zda je dobrý nápad přivést Hanee mezi kluky, kteří se neuměli ovládat, ale aspoň je konečně představí a bude to mít za sebou.

Jakmile Yeontan slyšel, že se bude Hanee volat, okamžitě přestal hrát uraženého a přiběhl blíž.

Taehyung vytočil její číslo a čekal.

„U telefonu Han Hanee."

„Ahoj, Honey. Tady Taehyung." Pozdravil Taehyung. „Ach, ahoj Tae. Omlouvám se, neměla jsem čas podívat se, kdo volá." Omluvila se Hanee a všichni poznali, že je zaneprázdněná.

Yeontan vedle Taehyungovi židle štěkl a Hanee se zasmála.

„Ahoj i tobě, Tannie."

„Doufám, že neotravuju." Řekl Taehyung.

„Vůbec-" Hanee nestihla dokončit větu, protože místo toho vykřikla. Trochu bolestí, trochu šokem.

„Jsi v pořádku?" Zeptal se Taehyung ustaraně. „Jo. Jen vteřinu vydrž."

„Pusť můj culík. Už jsi snědla pět jablek, další ti nedám. Ne." Odvalo se tlumeně a kluci se na sebe zvláštně, ale zároveň pobaveně podívali. „Min-Min, řekla jsem ne."

Chvíli bylo ticho, až nakonec Hanee znovu promluvila.

„Omlouvám se. Jsem ve stáji no a možná jsem zvládla rozmazlit i koně." Řekla Hanee a Taehyung se zasmál. „Nech mě hádat. Jablky." „Přesně." Přikývla.

„Každopádně, co jsi potřeboval?" Zeptala se Hanee a snažila se ignorovat klisny a koně, kteří ze stáje volali a žádali o další jablka.

„Jen jestli by jsi k nám dneska nechtěla přijít na večeři. Vím, že jsme se viděli pouze dvakrát, ale rád bych ti představil kluky. Navíc by tě rádi poznali." Vysvětlil a nastala další pauza. „Dnešní večer bohužel volno nemám, ale šlo by to zítra?" Zeptala se. „Určitě." Přikývl okamžitě a jeho bratři se na sebe pobaveně podívali.

„Mám tě vyzvednout?" Zeptal se ještě. „Můžeš. Adresu znáš." Řekla.

„Dobře. Takže zítra." „Tak zítra. Zatím ahoj."

Taehyung nakonec zavěsil a ještě chvíli koukal na svůj mobil, než si ho schoval do kapsy.

„Ty skutečně stojíš o to, aby přišla na návštěvu, co?" Škádlil Jimin a Taehyung do něj strčil loktem. „Au. Chovej účtu ke starším." Odsekl. „Jsme stejně staří." Odsekl také Taehyung a oba dva do sebe začali strkat, dokud je Jin nezastavil, aby náhodou něco nerozbili.

„Honey je prostě kamarádka. A navíc zachránila Yeontana, dlužím jí." Řekl Taehyung.

Byl Hanee vážně vděčný. Pomohla mu vrátit jeho Yeontana zpět. Navíc se stala jeho kamarádkou. A nemusel se bát, že se z ní stane nějaká šílená fanynka, protože původně ani nevěděla, kdo jsou BTS. Také ho brala jako obyčejného člověka, ne jako idola, od kterého se očekávala spousta věcí.

Taehyung si byl jistý, že jakmile kluci Hanee poznají, také si ji oblíbí.

„Měli by jste na večeři dovést i ostatní. Holly, Mickeyho, Bama. Zamilují si ji. Velmi to se zvířaty umí. Měli by jste ji vidět s Yeontanem. Možná by je něco doučila." Pokračoval Taehyung nadšeně, když vzpomínal na čas strávený v parku. Yeontan si ji skutečně zamiloval. Během té krátké chvíle si vytvořili dost silné pouto.

Možná by ji Taehyung dokonce požádal, zda by Yeontana nemohla hlídat po dobu nějakých koncertů.

„Je nějaká zaříkávačka psů, nebo co?" Zeptal se Yoongi. „Ne, prostě si s nimi rozumí." Vysvětlil Taehyung a pokrčil rameny.

Doufal, že ji budou mít rádi stejně jako on.

Přece jen Hanee byla milá žena, kdo by ji neměl rád? Kromě dětí, kterým převzala mazlíčky.

„Můžu zkusit přivést Holly." Přikryl nakonec Yoongi a Taehyung se usmál.

Yeontan začal šťastně štěkat a poskakovat, když to zaslechl. Tak moc chtěl Hanee představit Holly. Holly ji bude také milovat, zvlášť, pokud Hanee přinese dobroty.

A strange girl (BTS/Kim Taehyung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat