„Šššš, nekaž to."
~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~
Hanee relaxovala v obývacím pokoji spolu s Yeontanem, Bamem a Holly, akorát s tím rozdílem, že tentokrát přibyl další člen party.
Mickey.
Patřil Hoseokovi. Krásný Shih-tzu, který si tak jako zbylí tři oblíbil Hanee. A bylo to vlastně rychle, protože povahou byl něco jako Hoseok. Takový šťastný a plný energie.
Hanee odpočívala na pohovce v obývacím pokoji. Ležela, nohy měla pokrčené, oči zavřené. A snažila se získat aspoň trochu odpočinku, protože ho v posledních dvou dnech moc nedostala.
Nebyla zrovna zaneprázdněný člověk, ale občas se stalo, že měla moc práce. Musela obejít víc klinik, útulků, vstávala brzy a domů se vracela pozdě jen kvůli tomu, aby se o ta zvířátka postarala. Nikdy neměla problém s tím se o ně postarat, ale zároveň si ráda odpočinula, aby na všechny měla dost energie.
Jenže z ničeho nic Hanee ucítila tlak na svém břiše a otevřela oči, aby se podívala, co se děje.
Bam seděl vedle pohovky a svou hlavu měl položenou na jejím břiše, čímž se také jistě snažil upoutat její pozornost. Trochu se rozhlédla a všimla si, že zbylá trojce sedí za Bamem a koukají na ni.
„Sušené?"
Hanee s úsměvem zakroutila hlavou, když slyšela, že pouze žádá o nějaký pamlsek. Což nebylo nic neobvyklého. Ale měli dohodu, že se smí zeptat pouze jednou za tři hodiny. Samozřejmě věděla, že neumí hodiny, proto jim vysvětlila, že kdykoliv uvidí velkou ručičku nahoře a malá bude o tři posunutá.
Prosté a jednoduché.
Nechtěla je zas tak rozmazlovat, proto to pravidlo. Navíc to nebylo tak zdravé.
Dokonce se i stalo, že se jí to nenápadně pokusili ukrást z kapsy, zatímco druhý se snažil získat její pozornost. Ale nikdy to nevyšlo a Hanee si to začala více schovávat.
Hanee pobaveně zakroutila hlavou a posadila se na pohovku, zatímco z kapsy vytáhla sáček s hovězími sušenými kousky.
„Ale každý pouze tři kousky." Varovala.
„Ale já jsem větší než ti tři. Zasloužím si víc."
Hanee se zasmála, když slyšela Bama namítat. Jistě, že toho dokázal sníst víc a také toho jedl víc, ovšem nebylo by to fér co se týče Yeontana, Mickeyho a Holly, který nenápadně přistoupil blíž k dobrmanovi, kterého lehce kousl do ocasu, takže Dobrman odskočil a zavrčel na pudla.
„Přestaň kňučet. Je to fér."
Hanee se zasmála, když se začali hádat, zatímco začala krmit Yeontana a Mickeyho, kteří byli šťastní a smáli se svým přátelům.
ČTEŠ
A strange girl (BTS/Kim Taehyung)
FanfictionHanee nebyla jako ostatní dívky, nebyla obyčejná. Řekněme, že byla podivná. Ovšem velmi přátelská, každý by měl být rád, že ji má za svou kamarádku. Jenže se jí každý stranil a považoval za divnou. Jí to ale nevadilo, protože měla společnost někoho...