XVIII. 🔞

88 8 0
                                    

Takže... ehm. Podle názvu kapitoly vám asi došlo, co bude dál. Nebudu to psát tak dopodrobna jako jiní, protože v tom nejsem zrovna dobrá a popravdě se při tom cítím velmi trapně. Ale doufám, že i takový celkem podrobný popis se vám bude líbit. A pokud ne, tak to jednoduše nečte a přeskočte až na označenou část.

 A pokud ne, tak to jednoduše nečte a přeskočte až na označenou část

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Vážně je to tvoje poprvé?"

~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~

Hanee byla nervózní, když stáli naproti sobě a oba dva věděli, co přijde. A ani jeden z toho nechtěl vycouvat, byli rozhodnutí pokročit dál.

Jen to bylo poprvé a ani jeden přímo nevěděl, co dál, kdo má začít.

Nakonec se Hanee postavila na špičky a políbila jeho vábivé rty. Byl to pomalý polibek ukazující všechnu lásku, kterou k sobě cítili. Tentokrát nebylo třeba slov, aby vyjádřili, co cítí k tomu druhému.

Když se nakonec odtáhli, oba dva pomalu otevřeli oči.

„Vážně se k tomu chystáme?" Zašeptal Taehyung. „Ano." Přikývla také potichu Hanee.

Taehyung jednou rukou držel Hanee za pas a druhou sáhl po mašli na jejích šatech. Zatáhl za jednu část a mašle se rozvázala, čímž povolila část kolem poprsí, ovšem zůstala na svém místě a stále zakrývala jednu z intimních částí.

„Můžu?" Zeptal se z počátku Taehyung a Hanee pouze přikývla, protože nenacházela slova.

Vzal vrchní část šatů a lehce ji stáhl dolů, čímž odhalil její prsa.

Hanee odvrátila hlavu a začala se červenat, ovšem ruce nechala podél těla a nechala Taehyunga, aby se kochal výhledem, dokud se k ní nenaklonil a nedal jí polibek pod ucho. S polibky se posouval přes krk, kde zanechal pár červených značek, šel přes klíční kost, až nakonec se dostal k jejím prsům.

Hanee vydechla, zavřela oči a olízla si své suché rty.

Čekala na další kroky a byla zvědavá.

Poprvé cítila něco, co nedokáže popsat. Bylo to nové, ještě nic takové nezažila. Mírné mravenčení, pocit horka a velké potřeby. To zvláštní šimrání v žaludku.

Začala se kousat do spodního rtu, div se neobjevila krev.

Potichu vykřikla, když ji zvedl a hned na to položil na postel.

„Doufám, že to necítím pouze já." „Ne, necítíš."

Zasténala a prohnula se v zádech, když se vrátil k jejímu pravému prsu a začal sát její bradavku.

Jednou rukou dřímala v ruce prostěradlo a druhou měla položenou na jeho rameni, zatímco si užívala nový pocit.

Znovu zasténala, když se přesunul k druhému prsu, které začal také hýčkat.

A strange girl (BTS/Kim Taehyung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat