~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~
„Fanta."
„Sprite."
„Fanta!"
„Sprite!"
„FANTA!"
„SPRITE!"Pokud by se někdo ptal, tato hádka trvala už dlouhé čtyři minuty. A bylo to to stejné stále dokola.
Všechno začalo, když se rozhodlo, že mají všichni hlad, zatímco se sešli u chlapců na koleji, a když se rozhodovalo, které pití si kdo objedná, Hanee a Hoseok se začali dohadovat, co je lepší.
Naštěstí se k tomu nepřidal Jungkook a banánové mléko.
Přestože to tam lehce a jednou zaznělo, zatímco dvojici pobaveně pozoroval spolu s ostatními, kteří přemýšleli zda je nemají zastavit, ale zároveň se bavili na tolik, že to nechtěli přerušit.
„Od kdy je Sprite nejlepší?" Dohadovala se Hanee. „Od té doby, co jsem to řekl." Odvětil Hoseok a ukázal na ni prstem, nad čímž uraženě zalapala po dechu a dramaticky si zkřížila ruce na prsou. „To, že po celém internetu koluje video, kde říkáš jak miluješ hamburger a Sprite neznamená, že je to nejlepší!" Vykřikla a tentokrát ukázala prstem ona na něj. „Ha! Ale tohle video jsi viděla."
Hanee se na něj zamračila a zkřížila si ruce na prsou.
Najednou se ozvalo štěkání a za nedlouho na její klín vyskočil Yeontan, který si lehl a svou hlavu otřel o její podbřišek, než ji položil na její stehno.
„Neboj, Honey, jsem na tvé straně."
„Aww. Já vím, že mě máš raději a souhlasíš se mnou." Řekla Hanee a podrbala ho na ušima, nad čímž zavrtěl ocasem. „Občas vážně pochybuju, že má nejraději Taehyunga." Ozval se Jungkook, zatímco na dívku a pomeraniana koukali. „To ne. Má nás rád stejně. Jsme jeho appa a eomma." Řekla Hanee a sklonila se, aby mohla dát Yeontanovi pusu na čumák.
„Eomma a Appa!"
Hanee se zasmála, když ho slyšela. Ostatní se také zasmáli nebo usmáli, ale oni samozřejmě slyšeli pouze štěkot. „Taky tě milujeme." Vytáhla z kapsy sáček s kousky sušeného masa a jeden mu nabídla. Což samozřejmě s radostí přijal.
„Eomma a appa beru." Přikývl Taehyung se svým hranatým úsměvem a Hanee se na něj podívala a také usmála. Vzájemně si koukali do očí, svět kolem pro ně neexistoval. Byli jen oni dva, zatímco se na sebe usmívali.
Ostatní samozřejmě museli uznat, že to bylo rozkošné a zároveň viděli, že se dvojice vážně miluje, viděli jim to na očích, když na sebe koukali.
Jakoby byli stvořeni jeden pro druhého.
„No tak, hrdličky. O pár metrů dál je pokoj."
Nakonec to přerušil Jimin s velmi škádlivým tónem a zatímco se Hanee začala červenat, Tae hodil po Jiminovi polštář. A zasáhl ho přímo do obličeje, takže se ostatní začali smát.
„Budeme pokračovat v té objednávce."
Yoongi to neměl zmiňovat.
Hned v tom okamžiku se na sebe Hanee a Hoseok a podívali a oba dva přimhouřili oči.
Ovšem než měl jeden s nich možnost promluvit, oboum dvoum dali ruku před ústa, aby znovu nezačaly argumenty o tom, které pití je lepší. Tentokrát se zamračili na ty, co měli ruku před jejich ústy a bránili jim v mluvení. Což byli Namjoon a Jin.
Hanee protočila očima a olízla Jinovi ruku, takže ji okamžitě odtáhl a znechuceně se na Hanee podíval, zatímco si ruku utíral do sedačky.
„Fuj! Hanee! Proč by jsi to dělala?!" Vykřikl Jin uraženě. „Přímo jsi si o to říkal." Odsekla a pokrčila rameny. Podívala se zpět na Hoseoka a tentokrát s úsměvem přikývla a on to oplatil, než Namjoonovi také olízl ruku, takže si vysloužil stejný výsledek jako u Jina.
„Můžete se konečně dohodnou, jestli se hádáte, nebo jste spolu?" Zeptal se Yoongi a Hanee se ušklíbla. „Můj partner ve zločinu bude vždy nevinný Yeontan." Řekla a objala malou chlupatou kouli na svém klíně. „Po něm jsou Bam a Holly a až nakonec Hobi." Dodala.
„Povídám, že je zaříkávačka zvířat, protože jinak to není možné." Řekl Jungkook a každý s ním musel souhlasit.
„Prostě si víc rozumím se zvířaty."
Pokrčila rameny a mrkla na Yeontana, který podle ostatních pouze nadšeně štěkl, ale pro Hanee...
„Jo!"
„Hele, vezmeme obojí a všichni budou spokojení." Navrhl nakonec Namjoon a dvojice byla nucena přikývnout, aby se nestrhla další kamarádská a nevinná hádka.
Jídla se objednala skutečně spousta. A hlavně kvůli chlapcům, kteří snad měli místo žaludku černou díru. Samozřejmě i nějaké to pití mezi čímž bylo i soju.
Hanee si raději dala pouze jednu skleničku. Kdyby se totiž opila, byl by to velký průser, protože jakmile opilá otevřela pusu, nemohla by ji zavřít a vykecala by vše, co o ní lidé ještě nevěděli. Řekla by vše o své rodině, vše, co se jí stalo, že umí mluvit se zvířaty a tak dále.
Mohla by si vylít celé srdíčko.
„Když jsi říkala appa a eomma..." Začal Taehyung, když později toho večera leželi vedle sebe v posteli a Tae si ji držel v náručí. „... je možnost, že by to... mohlo být někdy skutečné?" Zeptal se váhavě.
Hanee se na něj trochu překvapeně podívala, když to zmínil.
Ne, že by nechtěla, jen byla překvapená. Byli spolu jen chvíli a nevěděla, že by s ní chtěl zůstat tak dlouho a mít s ní nějaké děti. Jelikož to byl její první pořádný přítel, byla v tom všem stále nová a byla také překvapená tím, že to s ní tak dlouho vydržel.
Vždyť kvůli tomu, jak byla divná pro ni bylo těžké si dokonce najít kamarády, natož přítele.
„A jsi si jistý, že zrovna se mnou? Vždyť je tu spousta dalších holek, krásnějších než jsem já. Chce tě taková spousta dívek. Dokonce i ty slavné, které by byly o tolik lepší."
Ne, že by si Hanee nebyla jistá svým vzhledem. Ani chytrostí. Jen byla prostě jiná. Samozřejmě jí to nevadilo. Ale ostatní na to měli jiný názor.
A nechtěla vědět, co si pomyslí lidé, až se odhalí jejich vztah.
„Jsem si jistý. Podle mě jsi ta nejkrásnější a nikdo jiný mě nezajímá." Ujistil ji, než jí dal polibek na čelo a Hanee se usmála. „Navíc u tebe si jsem jistý, že nejsi jedna z těch, které by se mnou chtěly být kvůli slávě nebo penězům." Dodal.
Hanee pobaveně zakroutila hlavou a dala mu pusu na tvář.
Samozřejmě že nebyla jednou z těch dívek. A ani nebude, protože nic z toho nepotřebovala ani nechtěla.
„Dobrou noc, Tae." Popřála, než se k němu víc stočila a hledala u něj teplo. „Dobrou noc, Honey." Oplatil potichu a dal jí polibek na čelo.
ČTEŠ
A strange girl (BTS/Kim Taehyung)
Fiksi PenggemarHanee nebyla jako ostatní dívky, nebyla obyčejná. Řekněme, že byla podivná. Ovšem velmi přátelská, každý by měl být rád, že ji má za svou kamarádku. Jenže se jí každý stranil a považoval za divnou. Jí to ale nevadilo, protože měla společnost někoho...