VI.

127 9 3
                                    

„Jen si je umím získat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Jen si je umím získat. Navíc téměř každé zvíře za vámi půjde, když jste milí a máte jídlo."

~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~

Hanee by řekla, že večeře začala skvěle.

Bavila se, všichni byli velmi milí. A přestože známá pěvecká skupina, stále to byli úplně obyčejný chlapci. A oni byli rádi, že je tak Hanee vlastně viděla a brala.

Bylo celkem osvěžující potkat někoho, kdo nevěděl, kdo jsou, a kdo se k nim choval jako k úplně obyčejným lidem. Nesnažila se od nich dostat žádné podpisy, fotky nebo informace, které by pak mohla prodat nebo roznést po internetu.

Byla to obyčejná přátelská dívka, která pomohla jejich kamarádovi. Neměla žádné špatné úmyslný.

„Tak, Tae se zmínil, že tu budou i další dva mazlíčci." Promluvila znovu Hanee. „Ano. Dnes je tu ještě můj dobrman Bam. A Yoongiho pudl Holly." Přikývl Jungkook nadšeně. Okamžitě poznala, že tak jak Tae miloval Yeontana, Jungkook miloval Bama.

„Už se nemůžu dočkat, až je potkám." Řekla vzrušeně. „Copak, chceš ukrást dalšího mazlíčka." Škádlil Tae, zatímco Hanee zalapala po dechu a hravě do něj strčila. „Tae. Víš, že to byla nehoda!" Vykřikla a předstírala, že je uražená, zatímco se Taehyung smál. „Dobře, omlouvám se, Honey. Nechtěla jsi je ukrást. Oblíbili si tě."

Hanee na něj přimhouřila oči, než pokračovala ve svém jídle.

„Jestli bude pokračovat, odejdu s tebou."

„Aww. Já vím, že mě máš rád." Hanee zvedla Yeontana, který seděl vedle její židle a neustále škemral o kousky jídla, a posadila si ho na klín.

„Když ne páníček, tak aspoň mazlíček mě má rád." Dodala, když koukala na Taehyunga a mazlila se s malým pomeranianem. „Zrádce." Taehyung se uraženě podíval na svého psa, zatímco se ostatní zasmáli.

„Takže... vypadá to, že hodně miluješ zvířata." Zmínil Jin. „Jo. Zvířata jsou mnohdy lepší společnost, než lidé." Řekla Hanee, než se na něj trochu smutně usmála. „Navíc mě lidé nemají moc rádi. Dokonce ještě před tím, než mě poznají. Myslí si, že jsem divná, že nepatřím mezi ně." Vysvětlila ještě a někteří se na ni s lítostí podívali. Hanee navíc ostatní považovali za rozmazleného spratka kvůli tomu, že byli její rodiče bohatí.

„To je nám líto." Řekl Namjoon." „V pořádku. Zvykla jsem si. Beru to spíš jako kompliment, protože svým zvláštním způsobem jsem divná." Řekla a mrkla na Yeontana, který štekl a olízl jí obličej.

Zasmála se a z kapsy vytáhla kousek sušeného masa, který mu dala 

„Lidé musí přijmout to, co o nich ostatní říkají. I když to jsou negativní komentáře. A přestože vám ublíží, nesmíte dát ostatním to potěšení a ukázat jim svou bolest, protože pak je jisté jedno. Vyšli jste jako poražení, oni jako vítězové." Řekla Hanee a ani si neuvědomila, jak moc se všichni nad jejími slovy později toho večera zamyslí.

A strange girl (BTS/Kim Taehyung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat