X.

130 13 3
                                    

„Mám své zdroje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Mám své zdroje."

~•.•~🐾🐶•♡︎•🐶🐾~•.•~

Dalších pár dnů bylo pro Hanee velmi příjemný.

Její dny byly plné textů s Taehyungem, některé dny hlídala Yeontana a stihli si s Taehyungem zajít i do parku. Všichni tři. Dokonce byl ten den Tae u Hanee v bytě.

Hanee byla popravdě spokojená jako ještě nikdy.

Předtím si stěží hledala přátelé, nebo aspoň přátelé jejího věku, ale s Taehyungem to bylo úžasné. Byla ráda, že ho potkala a nepovažoval ji za podivnou.

I když každý den se víc a víc bála toho, co si pomyslí, pokud zjistí, že umí mluvit se zvířaty. To už ji bude rovnou považovat za blázna. A to nechtěla, nechtěla, aby jejich přátelství skončilo.

Zvlášť, když se do něj zamilovala.

Hanee znovu hlídala Yeontana a spolu se povalovali na gauči, když dostala nápad.

„Co kdyby jsme navštívili Taehyunga." Navrhla a posadila se, zatímco se Yeontan překulil na břicho.

„Nevím, zda tě pustí do budovy, Hanee."

„Ach o to se neboj. Nejenže tam budeš se mnou, ale také mám své vlastní cesty." Řekla s úsměvem a mrkla na pomeraniana.

Hanee by ráda viděla Taehyunga trénovat a tančit. Bylo by to poprvé, co by je viděla. Nikdy předtím se totiž nezabývala tímhle stylem hudby. Ani když je poznala. Chtěla si pustit nějaká videa, ale nejdřív je chtěla poznat jako obyčejné lidi. Ne ty, co jsou za kamerou.

„Dobrá."

„Fajn, počkej tady, půjdu se převléct a vyrazíme." Řekla Hanee a spěchala nahoru, aby se mohla převléct z domácího a pohodlného oblečení.

„Tak můžeme vyrazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tak můžeme vyrazit."

Pro dvojici to nebyla zrovna krátká cesta a Hanee zase předstírala, že telefonuje, aby si mohla povídat s Yeontanem. Dobré krytí. A nikdo ji aspoň nepovažoval za blázna.

Jistě, nikdy jí nevadilo, že ji považovali za divnou, ale rovnou blázen?

Jakmile se dostali k BigHitu, Hanee vzala Yeontana do náruče a šla do budovu a rovnou k recepci. Po cestě viděla všude kolem různou ochranku a nedivila se tomu, že jich bylo tolik. Co kdyby, že?

„Omlouvám se, že ruším, ale přišla jsem na návštěvu." Řekla Hanee ženě na recepci. Žena vypadala, že ji práce baví, takže si Hanee okamžitě odvodila, že je spokojená, protože mohla vidět známé idoly. „Koho?" „Mého strýčka. Bank PD-nim." Odpověděla Hanee. „A vaše jméno?" Ptala se žena dál a očividně jí nechtěla věřit to, že vlastník Big Hitu je její strýc.

„Han Hanee."

Žena pak vzala sluchátko a někoho vytočila. Po krátkém rozhovoru žena nakonec odložila sluchátko a trochu žárlivě a naštvaně se na Hanee podívala.

„Dobrá, očekává Vás v kanceláři. Někdo z ochranky Vás tam zavede." Řekla žena a hned na to k nim přišel muž, který pobídl Hanee, aby ho následovala. Takže ho přirozeně sledovala k výtahům. Celou dobu mezi nimi bylo ticho a Hanee to trochu uvítala. Když vystoupili v nejvyšším patře, muž ji zavedl až ke kanceláří jejího strýce.

„Zde je jeho kancelář, zaklepejte a po vyzvání vstupte." Řekl muž, uklonil se a nechal ji tam.

Hanee nad tím protočila očima, než zaklepala a čekala na vyzvání, které přišlo téměř hned. Vstoupila a usmála se na svého strýce, který byl překvapený, ale zároveň šťastný, že ji vidí.

„Honey! Nečekal jsem tě." Řekl Si-hyuk, vstal ze židle a šel ji obejmout. Ovšem opatrně, protože Hanee stále držela Yeontana.

„Nemůžu tomu uvěřit. Tvůj strýc je Bang PD-nim!?"

Hanee se zasmála, když slyšela Yeontana. „Překvapení." Řekla oběma. „A už to tak vypadá, Tannie." Dodala, když koukala na pomeraniana.

„Ví?"

„Samozřejmě. Je to můj strýc. A navíc to koluje v rodině." Odpověděla Hanee.

„Jak koukám, tak hlídáš Yeontana." Řekl Si-hyuk. „Jo. Už několikátý den. A proto jsem tady. Chtěli jsme navštívit Taehyunga a ostatní." Vysvětlila Hanee a její strýc přikývl. „Dobrá. Tak mě tedy následuj, dovedu tě za chlapci." Pobídl ji a znovu ji někdo vedl velkou budovou, ve které by se jistě ztratila.

„Tak, tady cvičí chlapci. Právě teď budou asi zaneprázdnění, ale brzy by měli mít pauzu." Řekl Si-hyuk, než ji s rozloučením nechal před dveřmi, které vedli do tanečního studia, ze kterého šla hlasitá hudba.

Hanee věděla, že je to špatně, ale v tichosti a nenápadně proklouzla dovnitř, aby je nerušila a aby je viděla tančit.

„Ooo. Jsou úžasní, že?"

Hanee přikývla na Yeontanovi prohlášení a posadila se na zem, aby je mohla dál pozorovat.

Byli úžasní. Tak talentovaní. Nemohla se od nich odtrhnout. Jak byli koordinovaní, jak dokázali spolupracovat. Bylo neuvěřitelné jak dokázali tančit. Chvilkami se ptala, jak zvládali některé z kroků. Kdyby to zkusila ona, jistě by se jí zamotaly nohy, spadla by a ublížila si.

Hudba nakonec přestala hrát a Hanee začala tleskat a Yeontan štěkat.

Většinu to vyděsilo, protože to nečekali, ale hlavně je to překvapilo a zmátlo. Lidé normálně neměli povolení vcházet do taneční místnosti. Mohli tam pouze skupiny a pracovnicí a Hanee nebyla ani jedno z toho.

„Honey. Jak jsi se sem dostala?" Zeptal se zmateně a překvapeně Taehyung. „Mám své zdroje." Odpověděla s malým úsměvem.

„A co tu děláš?" Zeptal se tentokrát Jungkook a ne, že by ji tam nechtěl, ale tak jako ostatní byl překvapený. „No, Yeontanovi se stýskalo. Navíc jsme se děsně nudili, tak mě napadlo, že se na vás přijdeme podívat. Nedávno jsem zjistila, že zde pracuje jeden známí, takže mě pustili." Vysvětlila znovu. Nepotřebovali vědět podrobnosti.

„No, jsme rádi, že jsi se přišla podívat." Řekl nakonec Namjoon a Hanee se na něj pouze usmála.

„Jste velmi talentovaní." Pochválila. „Děkujeme." Řekl Taehyungu a posadil se vedle ní a Yeontan k němu přiběhl, aby si mohl užít svého páníčka.

„Můžu vidět další, než budete mít pauzu?" Požádala. „Samozřejmě nemusíte, pokud jste unavení." Dodala ještě rychle, protože je nechtěla unavit ještě víc. „V pořádku. Myslím, že by jsme ti mohli ukázat další." Řekl Taehyung a zbylých šest přikývlo.

Postavili se na svá místa a jakmile začala hrát hudba, začali tančit. A Hanee je s úsměvem sledovala a tleskala do rytmu hudby.

Ten den si velmi užila. Ráda je sledovala a během pauzy si velmi užívali. Bavili se, smáli a Hanee je dál poznávala, zatímco oni poznávali Hanee.

A strange girl (BTS/Kim Taehyung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat