2

537 17 9
                                    

אנה

התעוררתי מזוג ידיים שבחנו את גופי מסתובבת על הגב מביטה בעיניו הערמומיות של ג׳ואי..בעלי. ״בוקר טוב נסיכה״ הוא מלמל מנשק את שפתיי גורם לי לחייך ולהזיז את הראש.

״אני עייפה״ מלמלתי מסתובבת על הצד והוא החזיר אותי לאמצע מעלה את הידיים שלי מעל הראש. ״ישנת הרבה״ ״למה מה השעה?״ שאלתי והוא הרים את הטלפון שלו מראה לי.

״איך כבר עשר..״ מלמלתי והוא חייך קם מהמיטה מרים אותי איתו. ״לאן זה״ אמרתי נשענת על גופו הגדול נותנת לו לקחת אותי לאן שירצה.

״אני צריך להתאמן ואמרת לי שאת רוצה לבוא איתי לפעם הבאה״ הוא אמר ונאנחתי. ״התחרטתי״ אמרתי יורדת ממנו רצה לכיוון המיטה אך ברגע האחרון הורמתי באוויר מונחת על הכתף של ג׳ואי

שהלך לכיוון השירותים. ״לאלאלא שריר מהלך שכמותך תשחרר אותי..״ מלמלתי והוא צחקק חובט בישבני מניח אותי על הרצפה פותח את הברז, שוטף לי את הפנים.

״למה״ אמרתי והוא הכין לי את המברשת שיניים מביא לי. ״תתארגני ותצאי נסיכה״ הוא אמר חובט בישבני ויוצא מהשירותים.

נשענתי על הכיור מסיימת לצחצח את השיניים ולאחר מכן מחליפה בגדים לחליפת ספורט הראשונה שמצאתי. יצאתי מהחדר הולכת לכיוון המדרגות רואה מהצד את ג׳ואי במרפסת

שותה את הקפה בוקר שלו. חייכתי הולכת עוטפת את זרועותיי מסביב למותניו. ״תשתי״ הוא אמר מקריב לכיווני את הכוס שלו ושתיתי מחזירה את הראש לגב שלו.

״עדיין עייפה?״ ״מאוד..״ מלמלתי והוא הסתובב מרים את ראשי אליו. ״את כל כך יפה״ הוא אמר גורם לצבע אדום לעלות על פניי. ״אוו הנסיכה הקטנה שלי מסמיקה..״

הוא אמר וסירבתי להביט בעיניו מסתכלת על הנוף היפה. ״תסתכלי עלי״ הוא אמר מזיז לי את הראש. ״דיי״ אמרתי והוא צחק מנשק אותי על השפתיים מצמיד אותי לחיבוק..מרדים.

״את לא נרדמת עכשיו נכון?״ ״אממ מה?״ הוא צחק מרים אותי על הידיים שלו לוקח אותי מחוץ למרפסת מוריד אותי במדרגות. ״לקחת את מה שאת צריכה?״ שאל והנהנתי נותנת לו להוציא אותי מהבית.

נכנסנו למכונית והוא התחיל בנסיעה אל מכון הכושר שלו. ״איזה שיר לשים לך?״ הוא שאל ונשענתי אחורנית. ״Viva la vida״ אמרתי וזה מה שהוא שם וחייכתי מסתכלת מחוץ לחלון

ועיניי נעצמו לאט לאט. ״לא להירדם נסיכה״ ג׳ואי אמר מסובב את ראשי לכיוונו מסדר לי את השיער מאחורי האוזן. הגענו למכון ויצאנו מהמכונית נכנסים לבתוך.

Blind Future Where stories live. Discover now