אנה
שבוע אחרי הירח דבש״טום!״ צעקתי כשאני וג׳ואי נכנסנו לבית חולים והוא קם במהירות מהכיסא מחבק אותי. ״מה עם ליב?״ ג׳ואי שאל והבטתי טום מחכה לתשובה.
״ליב בחדר..״ הוא מלמל וכיווצתי את עיניי. ״אחרי הלידה?״ ״כן״ ״ולמה אתה לא איתה??״ שאלתי לא מבינה והוא לא הגיב. ״טו-״ ״נסיכה תני לי דקה לדבר עם טום״ ג׳ואי אמר והבטתי בו
והוא סימן לי להיכנס לחדר ולהשאיר אותו איתו לבד. ״טוב״ אמרתי נאנחת עוזבת את טום נכנסת לתוך החדר.
ג׳ואי
״טום..״ מלמלתי יושב לידו תופס ברגלו שרעדה במהירות. ״אתה נלחצת שהבנת פתאום שאתה אבא?״ שאלתי והוא הנהן לאט מביט ברצפה. ״הוא כל כך דומה לי..ולליב״
הוא אמר וחייכתי תופח לו על הכתף. ״אחי אתה תהיה אבא פאקינג מעולה״ אמרתי והוא הביט בי. ״למה אתה חושב?״ ״כי אני מכיר אותך..אתה כל מה שצריך בשביל להיות אבא״
אמרתי והוא גיחך. ״מי היה מאמין שיגיע הרגע ואתה תהיה זה יגיד לי על זה״ הוא אמר וצחקתי. ״עבר זמנך״ אמרתי והוא צחק והקמתי אותו מהכיסא. ״כנס אל האישה שלך״
אמרתי והוא חייך מסתובב לכיווני. ״תודה אחי״ ״תמיד״ אמרתי והדלת כבר נפתחה ואנה יצאה נראת חיוורת מתמיד. ״מה קרה?״ אני וטום שאלנו בו זמנית ואנה נאנחה.
״אני לא מרגישה טוב״ היא אמרה וטום שם את ידו על המצח שלה בודק לה חום. ״את לא חמה״ הוא אמר וכיווצתי את גבותיי מתקרב לכיוונה. ״את בסדר נסיכה?״
שאלתי מביט בעיניה והיא הביטה בי חזרה מהנהנת לשלילה. ״אולי נקרא לרופ-״ ״לא״ אנה אמרה במהירות ונאנחתי. ״אני אחזור עם אנה לבית שלנו טום תישאר עם האישה שלך״ אמרתי והוא הנהן חובט בכתפי ומנשק את אנה על הראש נכנס לתוך החדר.
״מה קרה?״ שאלתי מוביל את אנה מחוץ לבית החולים ונכנסנו לתוך המכונית שלי מתחילים בנסיעה. ״לא יודעת מה קורה לי..״ היא מלמלה נשענת אחורה במושב.
הבטתי בה מהמראה רואה דמעות יורדות מעיניה. ׳מה לעזעזל׳. הנחתי את ידי על רגלה מגביר את המהירות. הגענו לבית נכנסים עולים לחדר שלנו.
״תשבי״ אמרתי מושיב אותה על המיטה בודק לה חום. ״לא חמה נסיכה..מה יש?״ שאלתי מחזיק בפניה מנקה את הדמעות החדשות שירדו מעיניה.
״אני לא יודעת..אני עייפה ממש אני צריכה קצת לנוח..״ היא אמרה והזזתי את השמיכה נותן לה להיכנס מתחת מכסה אותה. ״את רעבה?״ שאלתי והיא הנהנה לשלילה.
״תישאר איתי״ היא אמרה תופסת בידי ונכנסתי גם מתחת לשמיכה מצמיד את אנה אל החזה שלי. ״לילה טוב נסיכה שלי, תנוחי קצת״ אמרתי מרגיש על גופי את החיוך קטן שלה.
״לילה טוב ג׳ואי״ היא אמרה ונישקתי את ראשה מלטף את גבה. ״תעצמי עיניים״ אמרתי וזה מה שהיא עשתה. אחרי שתי דקות אנה נרדמה ולקחתי את ההזדמנות להביט בה מקרוב.
״למה את לא מרגישה טוב נסיכה קטנה..״ מלמלתי בדאגה רואה אותה מחזיקה בבטן. קמתי לוקח כרית מחוממת וחוזר למיטה נכנס מתחת שם לה את הכרית מתחת לחולצה.
היא באה להוציא אותה ותפסתי לה את היד. ״תעזבי..״ מלמלתי וזה מה שהיא עשתה מתחפרת בתוך חזי. נישקתי את ראשה עוטף את זרועותיי סביבה ״אני אוהב אותך״.
(:(
YOU ARE READING
Blind Future
Romanceהספר השלישי והאחרון לסדרת הבליינד האהובה עלי והנה הגענו לאנה..🫶🏻 אם לא קראתם צריך לקרוא לפני את הספרים הקודמים ומקווה שתואהבו. (אתם לא צריכים תקציר אתם יודעים מה הולך לקרות😉) התחלה: 24/8/2023 סיום: 13/9/2023